ایزدی.مهشید
اثربخشی آموزش روانشناسی مثبت نگر بر حمایت ادراک شده وخود انتقادی در زنان سرپرست خانوار
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
پ
پرندین.شیما
پیش بینی آسیب پذیری در برابر استرس بر اساس صفات شخصیت، منبع کنترل، حمایت اجتماعی و تاب آوری سالمندان مقیم در خانه سالمندان شهر کرمانشاه
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
ت
تاج الدینی.لادن
اثربخشی رنگ کلاس بر دانش آموزان با اختلال کم توجهی – بیش فعالی
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
ترکاشوند.فاطمه
اثربخشی آموزش روانشناسی مثبت نگر بر حمایت ادراک شده وخود انتقادی در زنان سرپرست خانوار
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
تهوری.زهره
رابطه هوش معنوی و جو عاطفی خانواده با تحمل پریشانی دانش آموزان
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
ج
جبرائیلی.هاشم
ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی پرسشنامه رفتار پرخطر، تکانشی و خود مخرب و انگیزشهای عاطفی رفتار پرخطر
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
ذ
ذوقی.لیلا
تدوین الگوی ساختاری رفتارهای رانندگی بر اساس ذهن آگاهی با میانجیگری تنظیم هیجانات
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
ر
رباط میلی.سمیه
اثربخشی مداخله آموزش اختصاصی سازی خاطرات بر بهبود مهارت حل مسئله و حافظه زندگینامهای بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی با ویژگیهای سایکوتیک
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
ز
زاهدی.فاطمه سادات
اثربخشی آموزش روانشناسی مثبت نگر بر حمایت ادراک شده وخود انتقادی در زنان سرپرست خانوار
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
زندکریمی.غزال
پروتکل فراتشخیصی یکپارچه و تأثیر آن بر هیجان خواهی و ترس از ارزیابی منفی دختران آسیب دیده از فضای اینستاگرام
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
ش
شریعت باقری.محمد مهدی
تدوین الگوی ساختاری رفتارهای رانندگی بر اساس ذهن آگاهی با میانجیگری تنظیم هیجانات
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
شوکت پور لطفی.شهلا
مقایسه اثربخشی آموزش تعامل والد-کودک، درمان مبتنی بر دلبستگی و آموزش مهارت خودتنظیمی بر کنترل هیجان کودکان پیش دبستانی
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
ص
صدرشریف.رامان
اثربخشی مداخله آموزش اختصاصی سازی خاطرات بر بهبود مهارت حل مسئله و حافظه زندگینامهای بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی با ویژگیهای سایکوتیک
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
صلاحیان.افشین
اثربخشی مداخله آموزش اختصاصی سازی خاطرات بر بهبود مهارت حل مسئله و حافظه زندگینامهای بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی با ویژگیهای سایکوتیک
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
ط
طباطبایی.سید محمد
اثربخشی مهارتآموزی مبتنی بر امید درمانی گروهی بر دشواری در تنظیم هیجان و شفقت به خود در زنان میانسال متأهل افسرده
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
ع
عابدینی.مرضیه
رابطه سبک زندگی و تاب آوری با رضایت شغلی کارکنان
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
علوی.زهره سادات
پروتکل فراتشخیصی یکپارچه و تأثیر آن بر هیجان خواهی و ترس از ارزیابی منفی دختران آسیب دیده از فضای اینستاگرام
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
ق
قاسمی.مریم
پیش بینی کیفیت زندگی بر اضطراب و افسردگی ناشی از کووید-19در زنان متأهل شهرستان اسلامشهر
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
ک
کریمی.علی
رابطه هوش معنوی و جو عاطفی خانواده با تحمل پریشانی دانش آموزان
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
کریمیان.حسین
الگوی مناسب حرفهآموزی دانشآموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
کلبعلی.احسان
الگوی مناسب حرفهآموزی دانشآموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
ل
لیل آبادی.لیدا
اثربخشی مهارتآموزی مبتنی بر امید درمانی گروهی بر دشواری در تنظیم هیجان و شفقت به خود در زنان میانسال متأهل افسرده
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
م
محمدی ثانی.زهرا
تأثیر هوش معنوی و هوش هیجانی بر توانمندی معلمان مدارس ابتدایی منطقه 11 تهران
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
محمودی وصالی.زهرا
بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های حل مسأله بر خودکارآمدی و تاب آوری مربیان پیش دبستانی شهر تهران
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
مشایخ.مریم
پیش بینی میزان قند خون بر اساس ایگو باندری، مرزبندی های سلامت و رشد پس از سانحه در بیماران دیابتی نوع 2
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
ن
نادری باغبانان.لیلا
پیش بینی آسیب پذیری در برابر استرس بر اساس صفات شخصیت، منبع کنترل، حمایت اجتماعی و تاب آوری سالمندان مقیم در خانه سالمندان شهر کرمانشاه
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
نورانی قره تپه.توران
اثربخشی مهارتآموزی مبتنی بر امید درمانی گروهی بر دشواری در تنظیم هیجان و شفقت به خود در زنان میانسال متأهل افسرده
[
دوره14,
شماره
41
- زمستانسال
1401]
نوربخش.سعداله
تدوین الگوی ساختاری رفتارهای رانندگی بر اساس ذهن آگاهی با میانجیگری تنظیم هیجانات
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
و
ویسی.غلامرضا
الگوی مناسب حرفهآموزی دانشآموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]