• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 5
  • شماره2 دوره5
  • 2
    شماره 2 دوره 5 تابستان 1393

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - واکاوی مولفه های تاثیر گذار بررشد حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد آزادشهر
        مریم صفری کیومرث نیازآذری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارتباط بین میزان آگاهی آموزگاران از ناتوانی های یادگیری با احساس تعلق به مدرسه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه اول دبستان
        مجید پاکدامن احمد رضا طالبی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - اثربخشی مشاوره گروهی بر شیوه‌ی تحلیل ارتباط محاوره‌ای (TA) بر میزان تعارضات زناشویی زنان متأهل
        جواد خلعتبری راضیه کیاکجوری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی رابطه تحریف های شناختی و بهزیستی روان شناختی با دلزدگی زناشویی در زوجین متقاضی طلاق
        محمد علی رحمانی ناصر امینی زهرا سیرتی ثابت فومنی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - هنجاریابی مقیاس چند بعدی اضطراب کودکان در بین دانش آموزان شهر تنکابن
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس بهزیستی روان‌شناختی دربین کارکنان آتش‌نشانی
        حیدرعلی هومن شیرین کوشکی2 آرزو صائمیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی رابطه سلامت سازمانی با عملکرد مدیران آموزش و پرورش منطقه 9 شهر تهران
        حبیب عزیزی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و روش های مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی
        اسماعیل سعدی پور هادی جعفری نژاد مهرداد حاجی حسنی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود