• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 2
  • شماره2 دوره2
  • 2
    شماره 2 دوره 2 تابستان 1403

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مقایسه اثربخشی آموزش بخشایش و ذهن‌آگاهی بر مهارت جرأتمندی افراد دارای اختلال سوءمصرف مواد
        علیرضا   نخعی علی عرب مسعود رستمی
        10.71610/psych.2024.1128873
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - اثربخشي آموزش گروهي رفتار درماني ديالكتيك بر استرس ادراك شده و تنظيم هيجان معلمان
        وحيده  زلفي
        10.71610/psych.2024.1129005
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - اثربخشی درمان خودکارآمدی هیجانی بر یادگیری خود راهبر و تمایز یافتگی خود دانشجویان دختر
        شهریار شهروئی عبدالعظیم  شهروئی مهران  شهروئی فاطمه شهروئی
        10.71610/psych.2024.1183215
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی تجربه زیسته دانشجویان دارای افسردگی و با سابقه خودآسیبرسانی از اثربخشی درمان ترکیبی هیجانمدار و اصلاح سبک زندگی بر تفکر ارجاعی و خشم بالینی (یک مطالعه کیفی)
        آزاده  فرقدانی
        10.71610/psych.2024.1183219
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - پیش¬بینی ناگویی هیجانی بر اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی در رانندگان با سوءمصرف مواد
        منصوره سادات   موسوی زاهد نجیمه  صادقیان سارا طاهری
        10.71610/psych.2024.1183409
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - طراحی برنامه آموزش خودتنظیمی و تأثیر آن در باورهای انگیزشی دانش آموزان شاهد و ایثارگر دختر و پسر
        محمد رضا زاهد شیخی حسین مهدیان محمود  شیرازی
        10.71610/psych.2024.1184680
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود