ح

  • حاجی یخچالی.علیرضا بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]

ز

  • زغیبی قناد.سیمین بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]

ش

  • شهنی ییلاق.منیجه بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]

ط

  • طباطبایی.سید موسی اثربخشی آموزش خود شفقت ورزی بر روی رفاه ذهنی و خود ارزشمندی دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب امتحان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]

ع

  • عالیپور.سیروس بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]

ف

  • فرخی.حسین اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نشانه‌های اختلال سلوک در کودکان [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • فرخی.حسین بررسی ساختار عاملی، اعتبار و پایایی فرم فارسی مقیاس سندرم شناختی-توجهی (CAS-1) [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]

ی

  • یوسفی.فرزانه نقش واسطه گری مؤلفه‌های ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهت‌گیری هدف با هویت‌های چهارگانه تحصیلی [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]