س

  • سلطانی.امان اله تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • سلطانی.امان اله نقش واسطه گری مؤلفه‌های ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهت‌گیری هدف با هویت‌های چهارگانه تحصیلی [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • سهرابی.احمد پیش بینی تصمیم گیری همکارانه با استفاده از حافظه آینده نگر زمان محوردر بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394 [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • سهرابی.احمد پیش بینی میزان خودکارآمدی بر اساس مولفه های تنظیم شناختی هیجان در بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394 [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • سهرابی.فرامرز بررسی ساختار عاملی، اعتبار و پایایی فرم فارسی مقیاس سندرم شناختی-توجهی (CAS-1) [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • سهرابی.فرامرز اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نشانه‌های اختلال سلوک در کودکان [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]