سلطانی.امان اله
تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
سلطانی.امان اله
نقش واسطه گری مؤلفههای ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهتگیری هدف با هویتهای چهارگانه تحصیلی
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
سهرابی.احمد
پیش بینی تصمیم گیری همکارانه با استفاده از حافظه آینده نگر زمان محوردر بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
سهرابی.احمد
پیش بینی میزان خودکارآمدی بر اساس مولفه های تنظیم شناختی هیجان در بین دانشجویان دانشگاه کردستان در سال 95-1394
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
سهرابی.فرامرز
بررسی ساختار عاملی، اعتبار و پایایی فرم فارسی مقیاس سندرم شناختی-توجهی (CAS-1)
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
سهرابی.فرامرز
اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای اختلال سلوک در کودکان
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]