ز

  • زغیبی قناد.سیمین بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • زین الدینی میمند.زهرا تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • زین الدینی میمند.زهرا مقایسه مؤلفه‌هایکنش‌های اجراییبرنامه ریزی- سازماندهی آزمون برج لندن در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص با همتایان بهنجار [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • زین الدینی میمند.زهرا نقش واسطه گری مؤلفه‌های ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهت‌گیری هدف با هویت‌های چهارگانه تحصیلی [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]