• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 15
  • شماره57 دوره15
  • 57
    شماره 57 دوره 15 بهار 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - نقد اخلاقی کتاب تحفه (قرن هشتم هجری) براساس مکتب سودگرایی اخلاقی
        آسیه ذبیح نیا عمران احمدرضا یلمه ها
        10.30495/pars.2023.707731
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بازتاب آموزه‌های تعلیمی در آیینۀ اشعار تقی دانش
        رجب توحیدیان
        10.30495/pars.2023.705880
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تحلیل کارکرد تعلیمی رویکرد واقعیت درمانی و تئوری انتخاب گلسر در داستان «شیر و نخجیران» دفتر اول مثنوی معنوی
        نوشین درخشان ابوالفضل غنی زاده
        10.30495/pars.2023.704716
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - مراتب کمال گرایی در بلوهر و بوذاسف بر اساس نظریه یونگ
        رسول کاظم زاده محمد پاشایی ملیحه حدیدی
        10.30495/pars.2023.704720
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بایدها و نبایدهای اخلاقی جنگ در آداب الحرب و الشجاعه
        علی ابوترابی مریم محمودی پریسا داوری
        10.30495/pars.2023.702806
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی بُعد تعلیمی مثنوی مولانا بر اساس نظریه تداعی‌گرایی (مطابق با آرای زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ)
        محبوبه شیرگردون محمود صادق زاده
        10.30495/pars.2023.704723
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - فضایل اخلاقی در کتاب اخلاق محسنی( بر مبنای تقسیم بندی خواجه نصیرالدین طوسی در کتاب اخلاق ناصری)
        رهف صفایا امید مجد
        10.30495/pars.2023.704722
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود