اطهری.زینب السادات
جستاری بر دلالتهای تربیت اخلاقی در مجموعه کتابهای قصههای خوب برای بچههای خوب بر اساس روابط چهارگانه انسان
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
اقربانی.حمیدرض
دگراندیشی در اشعار اسماعیل شاهرودی(از 1332 تا 1357)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
امیری خراسانی.احمد
مولفه های اخلاق اجتماعی در اشعار ابن یمین
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
امینالرعایا.زهرا
جستاری بر دلالتهای تربیت اخلاقی در مجموعه کتابهای قصههای خوب برای بچههای خوب بر اساس روابط چهارگانه انسان
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
اوحدی.مهرانگیز
بررسی فقرستیزی در حکمتهای نهجالبلاغه و مقایسة آن با گلستان سعدی با تکیه بر حکایت جدال سعدی با مدعی
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
آ
آسمند جونقانی.علی
متغیرهای دوگانة تحکیم و انحطاط حکومت از دیدگاه سعدی بر مبنای نظریه هرمنوتیک اسکینر
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
پ
پاشایی.محمد
مراتب کمال گرایی در بلوهر و بوذاسف بر اساس نظریه یونگ
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
توکلی دارستانی.حامد
رویکرد تعلیمی مولوی در مواجهه با زبان
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
ج
جدید الاسلامی.حبیب الله
تحلیل کنشهای اخلاقی و تعلیمیِ کتایون و هما در شاهنامۀ فردوسی، بر اساس نظریۀ خودشکوفایی مزلو
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
جعفری.طاهره
بررسی فقرستیزی در حکمتهای نهجالبلاغه و مقایسة آن با گلستان سعدی با تکیه بر حکایت جدال سعدی با مدعی
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
ح
حدیدی.ملیحه
مراتب کمال گرایی در بلوهر و بوذاسف بر اساس نظریه یونگ
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
حیدری.محمود
تحلیل کهن الگوهای «سایه» و «پیرخردمند» در طوطینامة ضیاء الدین نخشبی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
خ
خدادادی.فضل الله
فرایندهای تولید معانی اخلاقی در مناظره بر اساس نوع واکنش مخاطب درونی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
خدادادی.محمد
دگراندیشی در اشعار اسماعیل شاهرودی(از 1332 تا 1357)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
خوئینی قزلجه.عصمت
بررسی و نقد جامعۀ اندرزگویان ایرانی (پیش از اسلام)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
د
دادپور.لیلا
بررسی و مقایسه مباحث تعلیمی در کتابهای فارسی دبستان دهه چهل و نود
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
داوری.پریسا
بایدها و نبایدهای اخلاقی جنگ در آداب الحرب و الشجاعه
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
دستمرد.سیده زکیه
تحلیل کهن الگوهای «سایه» و «پیرخردمند» در طوطینامة ضیاء الدین نخشبی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
رحمتیان.سجاد
بررسی و نقد جامعۀ اندرزگویان ایرانی (پیش از اسلام)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
رحیمی.شادی
تحلیل زمینههای اجتماعی، فرهنگی شکلگیری خشونتهای رفتاری (رمان «خریف العصافیر» به مثابه گزارشی انتقادی از بحران یک نسل)
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
رخشانی.افسانه
تحلیل کنشهای اخلاقی و تعلیمیِ کتایون و هما در شاهنامۀ فردوسی، بر اساس نظریۀ خودشکوفایی مزلو
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
رخشنده مند.علی سینا
سیاوش شخصیتی خودشکوفا( بر اساس نظریه آبراهام مزلو)
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
رضائی.مهدی
بررسی و مقایسه مباحث تعلیمی در کتابهای فارسی دبستان دهه چهل و نود
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
س
سلیمانی.زهرا
مولفه های اخلاق اجتماعی در اشعار ابن یمین
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
سلیمی.علی
تحلیل زمینههای اجتماعی، فرهنگی شکلگیری خشونتهای رفتاری (رمان «خریف العصافیر» به مثابه گزارشی انتقادی از بحران یک نسل)
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
ش
شانظری.علیرضا
تحلیل کهن الگوهای «سایه» و «پیرخردمند» در طوطینامة ضیاء الدین نخشبی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
شریف پور.عنایت الله
مولفه های اخلاق اجتماعی در اشعار ابن یمین
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
شیرگردون.محبوبه
بررسی بُعد تعلیمی مثنوی مولانا بر اساس نظریه تداعیگرایی (مطابق با آرای زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
ص
صادق زاده.محمود
بررسی بُعد تعلیمی مثنوی مولانا بر اساس نظریه تداعیگرایی (مطابق با آرای زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
صفایا.رهف
فضایل اخلاقی در کتاب اخلاق محسنی( بر مبنای تقسیم بندی خواجه نصیرالدین طوسی در کتاب اخلاق ناصری)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
ط
طبسی.حمید
تحلیل کنشهای اخلاقی و تعلیمیِ کتایون و هما در شاهنامۀ فردوسی، بر اساس نظریۀ خودشکوفایی مزلو
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
غ
غنی زاده.ابوالفضل
تحلیل کارکرد تعلیمی رویکرد واقعیت درمانی و تئوری انتخاب گلسر در داستان «شیر و نخجیران» دفتر اول مثنوی معنوی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
غنی زاده.ابوالفضل
تحلیل کارکرد تعلیمی رویکرد واقعیت درمانی و تئوری انتخاب گلسر در داستان «شیر و نخجیران» دفتر اول مثنوی معنوی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
ک
کاظم زاده.رسول
مراتب کمال گرایی در بلوهر و بوذاسف بر اساس نظریه یونگ
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]