ادهمی.جمال
پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمانهای مدیریت پسماند
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اعتباریان.اکبر
ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اله وردی.زهرا
بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانیمد)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
امیدی.فریدون
تدوین الگوی حکمرانی شرکتی با رویکرد کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ایرانبان.جواد
طراحی الگوی فرایند توسعه محصول در شرکتهای پالایش گاز مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ایراندوست.منصور
پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمانهای مدیریت پسماند
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
ب
بهبودی.امید
بررسی استراتژیهای وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
بهبودی.امید
تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار و مالی، بررسی نقش میانجی عملکرد مشتری
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
پ
پور قاسمی.شهرزاد
بررسی نقش میانجی بدبینی سازمانی در رابطه بین بی نزاکتی در محیط کار و سکوت سازمانی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
پور قاسمی.شهرزاد
تأثیر استرس شغلی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار با نقش میانجی رضایت شغلی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
پوراحمدی.گوهر
پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمانهای مدیریت پسماند
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
پیمانفر.محمد حسن
تدوین مدل مدیریت سبز و توسعه پایدار با نقش میانجی نگرش به محیط زیست در فدراسیون فوتبال ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ح
حاتمی نسب.سید حسن
تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفهای
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
حاتمی نسب.سید حسن
ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدلسازی ساختاری تفسیری)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حاج پور.صوفیا
ارزیابی کیفیت خدمات آموزش مجازی و تأثیر آن بر رضایت گیرندگان خدمت (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
خ
خدادادی دیدانی.حمیدرضا
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر توسعه منابع انسانی سازمان (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
خدادادی دیدانی.حمیدرضا
فراترکیب تفکر انتقادی و هوش معنوی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
د
دریساوی بهمنشیر.حسین
تدوین الگوی حکمرانی شرکتی با رویکرد کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
دریکوند.محمد
ارزیابی تأثیر عوامل سازمانی بر کیفیت سازمانی آتشنشانی شهرداری تهران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
دهقان بنادکی.سید امین
تدوین مدل مدیریت سبز و توسعه پایدار با نقش میانجی نگرش به محیط زیست در فدراسیون فوتبال ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ر
رجبی بهجت.امیر
الگوی ارتقاء ظرفیت اجرای خط مشیهای انرژیهای تجدید پذیر سند چشم انداز 1404 کشور ایران (مورد مطالعه: حوزه تولید برق و انرژیهای تجدیدپذیر)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
رحمانی.محسن
بررسی تأثیر قابلیتهای پویای فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رابطه تعدیلگری رهبری تحولآفرین و نقش میانجی قابلیت نوآورانه
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
رشیدپور.علی
ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
رنجبریان.رسول
تأثیر مؤلفههای تفکر استراتژیک مدیران بر یادگیری آنان از خطاهای سازمانی در شهرداریهای استان آذربایجان غربی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
رهدار.محبعلی
ارزیابی کیفیت خدمات آموزش مجازی و تأثیر آن بر رضایت گیرندگان خدمت (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ز
زکی پور.مهدی
بررسی تأثیر قابلیتهای پویای فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رابطه تعدیلگری رهبری تحولآفرین و نقش میانجی قابلیت نوآورانه
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
س
سرگلزائی.علیرضا
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر توسعه منابع انسانی سازمان (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
سرگلزائی.علیرضا
فراترکیب تفکر انتقادی و هوش معنوی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی ایران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
سنائی.اعظم
ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
ش
شجاعی باغینی.گلنار
طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شریعت نژاد.علی
بررسی تأثیر نزدیکبینی مدیریتی بر مدیریت ذرهبینی و تحلیل نقش میانجی تورشهای رفتاری مدیران (مطالعه موردی: سازمانهای دولتی استان لرستان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شعرباف عیدگاهی.احمد
بررسی استراتژیهای وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ص
صادقی ده چشمه.مهرداد
بررسی نقش میانجی بدبینی سازمانی در رابطه بین بی نزاکتی در محیط کار و سکوت سازمانی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صباغیان طوسی.امید
تبیین رابطه بین اظهارنظر حسابرس و ویژگیهای کیفی حسابرس بر مدیریت سود
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صفری ملک آباد.جواد
تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار و مالی، بررسی نقش میانجی عملکرد مشتری
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
صفری ملک آباد.علی
تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار و مالی، بررسی نقش میانجی عملکرد مشتری
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ض
ضیاءالدینی.محمد
الگوی ارتقاء ظرفیت اجرای خط مشیهای انرژیهای تجدید پذیر سند چشم انداز 1404 کشور ایران (مورد مطالعه: حوزه تولید برق و انرژیهای تجدیدپذیر)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
ط
طالبی پور فرسنگی.سلمان
الگوی ارتقاء ظرفیت اجرای خط مشیهای انرژیهای تجدید پذیر سند چشم انداز 1404 کشور ایران (مورد مطالعه: حوزه تولید برق و انرژیهای تجدیدپذیر)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
ع
عابدی.حسین
بررسی تأثیر قابلیتهای پویای فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رابطه تعدیلگری رهبری تحولآفرین و نقش میانجی قابلیت نوآورانه
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
عباسیان.محمد
ارزیابی و انتخاب تأمین کنندگان توربینها برای مزارع بادی با استفاده از رویکرد تلفیقی ایاچپی و تاپسیس با هدف توسعه پایدار صنعت برق
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
غ
غفوریان شاگردی.امیر
طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ق
قائدامینی هارونی.عباس
تأثیر استرس شغلی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار با نقش میانجی رضایت شغلی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
قائدامینی هارونی.عباس
تأثیر استرس شغلی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار با نقش میانجی رضایت شغلی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
قیتانی.البرز
ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
ک
کثیری.رضا
بررسی تأثیر مهندسی مجدد ساختار سازمانی بر بهرهوری گمرکات کشور
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
کشاورزی.هومان
طراحی الگوی فرایند توسعه محصول در شرکتهای پالایش گاز مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
کمالی راد.اسمعیل
بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری و معرفی موفقیت آمیز محصولات جدید (مورد مطالعه: شرکت بیمه البرز)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
گ
گرجی.لیلا
تأثیر همهگیری کرونا بر تعادل مالی و حجم تجارت خارجی ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ل
لندران اصفهانی.سعید
بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانیمد)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
م
محمدیان.مقدسه
طراحی الگوی فرایند توسعه محصول در شرکتهای پالایش گاز مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
مختاری بایع کلایه.مهران
بررسی تأثیر مهندسی مجدد ساختار سازمانی بر بهرهوری گمرکات کشور
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
مرادی.زهرا
تبیین رابطه بین اظهارنظر حسابرس و ویژگیهای کیفی حسابرس بر مدیریت سود
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
منتی.رضوان
بررسی تأثیر نزدیکبینی مدیریتی بر مدیریت ذرهبینی و تحلیل نقش میانجی تورشهای رفتاری مدیران (مطالعه موردی: سازمانهای دولتی استان لرستان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
منجگانی.سید اکبر
طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
میرآئیز.سید مهدی
بررسی رابطه ویژگیهای مدیرعامل و ترکیب تعاملی آنها با نوسان ریسک مالی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
میرشکاری.فائزه
ارزیابی کیفیت خدمات آموزش مجازی و تأثیر آن بر رضایت گیرندگان خدمت (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ن
نایب زاده.شهناز
تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفهای
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
نایب زاده.شهناز
ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدلسازی ساختاری تفسیری)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نعیمی.محمودرضا
تأثیر مؤلفههای تفکر استراتژیک مدیران بر یادگیری آنان از خطاهای سازمانی در شهرداریهای استان آذربایجان غربی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
نوری راضی العوادی.فرح
بررسی استراتژیهای وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
نهاوندی.نسیم
ارزیابی و انتخاب تأمین کنندگان توربینها برای مزارع بادی با استفاده از رویکرد تلفیقی ایاچپی و تاپسیس با هدف توسعه پایدار صنعت برق
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
و
وقفی.سید حسام
بررسی رابطه ویژگیهای مدیرعامل و ترکیب تعاملی آنها با نوسان ریسک مالی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ه
هاشمی.سیده راحیل
بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری و معرفی موفقیت آمیز محصولات جدید (مورد مطالعه: شرکت بیمه البرز)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ی
یزدانی.شهره
تبیین رابطه بین اظهارنظر حسابرس و ویژگیهای کیفی حسابرس بر مدیریت سود
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]