ص

  • صادقی ده چشمه.مهرداد بررسی نقش میانجی بدبینی سازمانی در رابطه بین بی نزاکتی در محیط کار و سکوت سازمانی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صباغیان طوسی.امید تبیین رابطه بین اظهارنظر حسابرس و ویژگی‌های کیفی حسابرس بر مدیریت سود [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صفری ملک آباد.جواد تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار و مالی، بررسی نقش میانجی عملکرد مشتری [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صفری ملک آباد.علی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار و مالی، بررسی نقش میانجی عملکرد مشتری [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]