ا

  • ادهمی.جمال پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمان‌های مدیریت پسماند [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اعتباریان.اکبر ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اله وردی.زهرا بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانی‌مد) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • امیدی.فریدون تدوین الگوی حکمرانی شرکتی با رویکرد کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • ایرانبان.جواد طراحی الگوی فرایند توسعه محصول در شرکت‌های پالایش گاز مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ایراندوست.منصور پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمان‌های مدیریت پسماند [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ب

  • بهبودی.امید بررسی استراتژی‌های وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • بهبودی.امید تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار و مالی، بررسی نقش میانجی عملکرد مشتری [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

پ

  • پور قاسمی.شهرزاد بررسی نقش میانجی بدبینی سازمانی در رابطه بین بی نزاکتی در محیط کار و سکوت سازمانی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • پور قاسمی.شهرزاد تأثیر استرس شغلی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار با نقش میانجی رضایت شغلی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • پوراحمدی.گوهر پیشایندها و پسایندهای مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمان‌های مدیریت پسماند [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • پیمانفر.محمد حسن تدوین مدل مدیریت سبز و توسعه پایدار با نقش میانجی نگرش به محیط زیست در فدراسیون فوتبال ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]

ح

  • حاتمی نسب.سید حسن تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفه‌ای [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • حاتمی نسب.سید حسن ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدل‌سازی ساختاری تفسیری) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حاج پور.صوفیا ارزیابی کیفیت خدمات آموزش مجازی و تأثیر آن بر رضایت گیرندگان ‌خدمت (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

خ

  • خدادادی دیدانی.حمیدرضا بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر توسعه منابع انسانی سازمان (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • خدادادی دیدانی.حمیدرضا فراترکیب تفکر انتقادی و هوش معنوی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

د

  • دریساوی بهمنشیر.حسین تدوین الگوی حکمرانی شرکتی با رویکرد کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • دریکوند.محمد ارزیابی تأثیر عوامل سازمانی بر کیفیت سازمانی آتش‌نشانی شهرداری تهران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • دهقان بنادکی.سید امین تدوین مدل مدیریت سبز و توسعه پایدار با نقش میانجی نگرش به محیط زیست در فدراسیون فوتبال ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]

ر

  • رجبی بهجت.امیر الگوی ارتقاء ظرفیت اجرای خط مشی‌های انرژیهای تجدید پذیر سند چشم انداز 1404 کشور ایران (مورد مطالعه: حوزه تولید برق و انرژی‌های تجدیدپذیر) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رحمانی.محسن بررسی تأثیر قابلیت‌ها‌ی ‌پویا‌ی ‌فناوری‌ اطلاعات بر عملکرد ‌شرکت‌های ‌کوچک‌ و ‌متوسط از طریق رابطه تعدیلگری رهبری ‌تحول‌آفرین و نقش میانجی قابلیت ‌نوآورانه [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رشیدپور.علی ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رنجبریان.رسول تأثیر مؤلفه‌های تفکر استراتژیک مدیران بر یادگیری آنان از خطاهای سازمانی در شهرداری‌های استان آذربایجان غربی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رهدار.محبعلی ارزیابی کیفیت خدمات آموزش مجازی و تأثیر آن بر رضایت گیرندگان ‌خدمت (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

ز

  • زکی پور.مهدی بررسی تأثیر قابلیت‌ها‌ی ‌پویا‌ی ‌فناوری‌ اطلاعات بر عملکرد ‌شرکت‌های ‌کوچک‌ و ‌متوسط از طریق رابطه تعدیلگری رهبری ‌تحول‌آفرین و نقش میانجی قابلیت ‌نوآورانه [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

س

  • سرگلزائی.علیرضا فراترکیب تفکر انتقادی و هوش معنوی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • سرگلزائی.علیرضا بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر توسعه منابع انسانی سازمان (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • سنائی.اعظم ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ش

  • شجاعی باغینی.گلنار طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شریعت نژاد.علی بررسی تأثیر نزدیک‌بینی مدیریتی بر مدیریت ذره‌بینی و تحلیل نقش میانجی تورش‌های رفتاری مدیران (مطالعه موردی: سازمان‌های دولتی استان لرستان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شعرباف عیدگاهی.احمد بررسی استراتژی‌های وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

ص

  • صادقی ده چشمه.مهرداد بررسی نقش میانجی بدبینی سازمانی در رابطه بین بی نزاکتی در محیط کار و سکوت سازمانی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صباغیان طوسی.امید تبیین رابطه بین اظهارنظر حسابرس و ویژگی‌های کیفی حسابرس بر مدیریت سود [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صفری ملک آباد.جواد تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار و مالی، بررسی نقش میانجی عملکرد مشتری [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صفری ملک آباد.علی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار و مالی، بررسی نقش میانجی عملکرد مشتری [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ض

  • ضیاءالدینی.محمد الگوی ارتقاء ظرفیت اجرای خط مشی‌های انرژیهای تجدید پذیر سند چشم انداز 1404 کشور ایران (مورد مطالعه: حوزه تولید برق و انرژی‌های تجدیدپذیر) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ط

  • طالبی پور فرسنگی.سلمان الگوی ارتقاء ظرفیت اجرای خط مشی‌های انرژیهای تجدید پذیر سند چشم انداز 1404 کشور ایران (مورد مطالعه: حوزه تولید برق و انرژی‌های تجدیدپذیر) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ع

  • عابدی.حسین بررسی تأثیر قابلیت‌ها‌ی ‌پویا‌ی ‌فناوری‌ اطلاعات بر عملکرد ‌شرکت‌های ‌کوچک‌ و ‌متوسط از طریق رابطه تعدیلگری رهبری ‌تحول‌آفرین و نقش میانجی قابلیت ‌نوآورانه [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عباسیان.محمد ارزیابی و انتخاب تأمین کنندگان توربین‌ها برای مزارع بادی با استفاده از رویکرد تلفیقی ای‌اچ‌پی و تاپسیس با هدف توسعه پایدار صنعت برق [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

غ

  • غفوریان شاگردی.امیر طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ق

  • قائدامینی هارونی.عباس تأثیر استرس شغلی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار با نقش میانجی رضایت شغلی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • قائدامینی هارونی.عباس تأثیر استرس شغلی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار با نقش میانجی رضایت شغلی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • قیتانی.البرز ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ک

  • کثیری.رضا بررسی تأثیر مهندسی مجدد ساختار سازمانی بر بهره‌وری گمرکات کشور [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • کشاورزی.هومان طراحی الگوی فرایند توسعه محصول در شرکت‌های پالایش گاز مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • کمالی راد.اسمعیل بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری و معرفی موفقیت آمیز محصولات جدید (مورد مطالعه: شرکت بیمه البرز) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

گ

  • گرجی.لیلا تأثیر همه‌گیری کرونا بر تعادل مالی و حجم تجارت خارجی ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

ل

  • لندران اصفهانی.سعید بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانی‌مد) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

م

  • محمدیان.مقدسه طراحی الگوی فرایند توسعه محصول در شرکت‌های پالایش گاز مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مختاری بایع کلایه.مهران بررسی تأثیر مهندسی مجدد ساختار سازمانی بر بهره‌وری گمرکات کشور [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مرادی.زهرا تبیین رابطه بین اظهارنظر حسابرس و ویژگی‌های کیفی حسابرس بر مدیریت سود [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • منتی.رضوان بررسی تأثیر نزدیک‌بینی مدیریتی بر مدیریت ذره‌بینی و تحلیل نقش میانجی تورش‌های رفتاری مدیران (مطالعه موردی: سازمان‌های دولتی استان لرستان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • منجگانی.سید اکبر طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • میرآئیز.سید مهدی بررسی رابطه ویژگی‌های مدیرعامل و ترکیب تعاملی آنها با نوسان ریسک مالی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • میرشکاری.فائزه ارزیابی کیفیت خدمات آموزش مجازی و تأثیر آن بر رضایت گیرندگان ‌خدمت (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

ن

  • نایب زاده.شهناز ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدل‌سازی ساختاری تفسیری) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نایب زاده.شهناز تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفه‌ای [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • نعیمی.محمودرضا تأثیر مؤلفه‌های تفکر استراتژیک مدیران بر یادگیری آنان از خطاهای سازمانی در شهرداری‌های استان آذربایجان غربی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • نوری راضی العوادی.فرح بررسی استراتژی‌های وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • نهاوندی.نسیم ارزیابی و انتخاب تأمین کنندگان توربین‌ها برای مزارع بادی با استفاده از رویکرد تلفیقی ای‌اچ‌پی و تاپسیس با هدف توسعه پایدار صنعت برق [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

و

  • وقفی.سید حسام بررسی رابطه ویژگی‌های مدیرعامل و ترکیب تعاملی آنها با نوسان ریسک مالی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

ه

  • هاشمی.سیده راحیل بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری و معرفی موفقیت آمیز محصولات جدید (مورد مطالعه: شرکت بیمه البرز) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

ی

  • یزدانی.شهره تبیین رابطه بین اظهارنظر حسابرس و ویژگی‌های کیفی حسابرس بر مدیریت سود [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]