ط

  • طالبی.هوشنگ رابطۀ راهبردهای شناختی ـ فراشناختی و ویژگی‌های جمعیت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • طالبی.هوشنگ مقایسۀ اثربخشی روش آموزش معماهای فرضی کلبرگ، روش معماهای زندگی واقعی و روش القای هیجان مثبت بر تصمیم‌گیری اخلاقی [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • طبائیان.سیده راضیه رابطۀ تحولی ابعاد ارزش‌های انسانی بنیادی و ویژگی‌های شخصیتی در سه دورۀ بزرگسالی در زنان و مردان [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1394]