س

  • سجادیان.ایلناز مقایسه اثربخشی بسته آموزشی پیشگیری از اهمالکاری تحصیلی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودتنظیمی و اجتناب تجربی دانش آموزان اهمالکار دوره دوم متوسطه [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سلکی.زهرا اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر انگیزه پیشرفت، گسلش شناختی و خودکنترلی - مورد مطالعه: دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سلیمانی.اسماعیل تأثیرات مستقیم و غیر مستقیم صفت شخصیتی خودشیفتگی ناسازگار و نگرش رقابت‌جویی افراطی بر نشانگان بدریخت‌انگاری بدنی با واسطه¬گری سیستم فعال‌سازی/ بازداری رفتاری در دانش¬آموزان دختر مقطع متوسطه دوّم [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سلیمانی.مجید تاثیر خودکارآمدی پژوهشی بر فریبکاری تحصیلی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش میانجی منبع مهار تحصیلی [ دوره25, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سوادکوهی.سحر تأثیر گرانباری نقش، تعارض نقش و ابهام نقش بر عملکرد وظیفه‌ای و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی عزت‌نفس سازمان محور در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سیاح سیاری.نیمتاج رابطه خودکارآمدی ریاضی با انگیزه تحصیلی با تأکید بر نقش تعدیل گر جنسیت و رشته تحصیلی [ دوره25, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سیدآسیابان.سمیرا پیش بینی فرسودگی تحصیلی براساس اضطراب تحصیلی، تعهد مذهبی و بنیان¬های اخلاقی در دانشجویان مراجعه کننده به مرکز مشاوره [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]