باصری.احمد
مقایسۀ اثربخشی مدل بومیشده پذیرش و تعهد درمانی متمرکز بر شفقت با مدل غیربومی این درمان بر علائم اختلال استرس پس از سانحه در زنان
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1400]
بختیارپور.سعید
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی و مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه
[
دوره22,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
بذول نژاد.معصومه
بررسی ویژگیهای روانسنجی برنامۀ کوئین در کودکان پیشدبستانی
[
دوره22,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
برادران.مجید
اعتباریابی و رواسازی نسخۀ کوتاه پرسشنامۀ سرشت و منش (TCI-56) در دانشجویان
[
دوره22,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
بشارت.محمد علی
تأثیر کمالگرایی معنوی/مذهبی بر شاخصهای سلامت روانی و ابعاد کمالگرایی غیرمعنوی/غیرمذهبی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1400]
بشر دوست.سیمین
پیشبینی اعتیاد به شبکههای اجتماعی در دانشآموزان نوجوان بر اساس افسردگی و شخصیت خودشیفته با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودافشایی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1400]
بصیری.نوشین
بررسی تأثیر روش درمانی نوروفیدبک بر بهبود توجه و مهارت بازداری بیماران دچار اختلال نقص توجه بزرگسال: مداخلۀ آزمایشی اولیه
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1400]
به پژوه.احمد
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مؤلفههای سازگاری اجتماعی دختران نوجوان تکوالدی با مشکلات هیجانی و رفتاری
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1400]
بهروزی.ناصر
اثر آموزش تأمل بر کارکردهای اجرایی، دوراندیشی رویدادی و خلاقیت کودکان 3 تا 5 سال
[
دوره22,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
بیات.احمد
ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی آزمون منطقی بودن/ احساسی بودن و بررسی رابطۀ آن با توانایی تصمیمگیری در کارکنان بانک مسکن
[
دوره22,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
بیانلو.اعظم
نقش ترس از ارزیابی منفی دیگران در پیش بینی ابعاد خلاقیت دانشجویان
[
دوره22,
شماره
3
- پاییزسال
1400]