ب

  • باسامی.احمد پیش‌بینی رفتارهای سازمانی مثبت کارشناسان ترویج کشاورزی بر پایۀ توانمندسازی روانشناختی: کاربرد روش تحقیق آمیخته [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • باصری.احمد مقایسۀ اثربخشی مدل بومی‌شده پذیرش و تعهد درمانی متمرکز بر شفقت با مدل غیربومی این درمان بر علائم اختلال استرس پس از سانحه در زنان [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • بختیارپور.سعید مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی و مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره22, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • بذول نژاد.معصومه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی برنامۀ کوئین در کودکان پیش‌دبستانی [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • برادران.مجید اعتباریابی و رواسازی نسخۀ‌ کوتاه پرسشنامۀ‌ سرشت و منش (TCI-56) در دانشجویان [ دوره22, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • بشارت.محمد علی تأثیر کمال‌گرایی معنوی/مذهبی بر شاخص‌های سلامت روانی و ابعاد کمال‌گرایی غیرمعنوی/غیرمذهبی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • بشر دوست.سیمین پیش‌بینی اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در دانش‌آموزان نوجوان بر اساس افسردگی و شخصیت خودشیفته با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودافشایی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • بصیری.نوشین بررسی تأثیر روش درمانی نوروفیدبک بر بهبود توجه و مهارت بازداری بیماران دچار اختلال نقص توجه بزرگسال: مداخلۀ آزمایشی اولیه [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • به پژوه.احمد اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مؤلفه‌های سازگاری اجتماعی دختران نوجوان تک‌والدی با مشکلات هیجانی و رفتاری [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • بهروزی.ناصر اثر آموزش تأمل بر کارکردهای اجرایی، دوراندیشی رویدادی و خلاقیت کودکان 3 تا 5 سال [ دوره22, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • بهلولی زیناب.نادر شناسایی ویژگی‌های روان‌شناختی مدیران عالی در صنعت نفت [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • بیات.احمد ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی آزمون منطقی بودن/ احساسی بودن و بررسی رابطۀ آن با توانایی تصمیم‌گیری در کارکنان بانک مسکن [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • بیانلو.اعظم نقش ترس از ارزیابی منفی دیگران در پیش بینی ابعاد خلاقیت دانشجویان [ دوره22, شماره 3 - پاییز سال 1400]