احمدی.ساره
پیشبینی راهبردهای مقابلهای تحصیلی براساس باورهای خودکارآمدی و جهتگیری هدف دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
احمدی.سعید
رابطهی میان اضطراب ریاضی و سبکهای یادگیری دانشآموزان
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
احمدی.مجید
رابطهی میان اضطراب ریاضی و سبکهای یادگیری دانشآموزان
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
اربابی سرجو.عزیزالله
نگرش دانشآموزان سوم راهنمایی شهر اصفهان نسبت به علم و فناوری، علوم مدرسهای و محیطزیست
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
آ
آق ار کاکلی.رقیه
بررسی تأثیر کاربردهای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تفکر انتقادی و نگرش دانشآموزان دختر سال اول متوسطه منطقهی 4 تهران
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
پاک نیا.لیلا
تأثیر نرمافزار آموزشی طراحی شده بر مبنای فراشناخت بر خود ـ راهبری دانشآموزان پایهی پنجم ابتدایی شهر کرمانشاه
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
ح
حافظی.حسین
بررسی تأثیر کاربردهای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تفکر انتقادی و نگرش دانشآموزان دختر سال اول متوسطه منطقهی 4 تهران
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
حسین پور.محمد
بررسی سرفصل برنامهی تحصیلی دوره کاردانی رشته کتابداری و اطلاع رسانی در آموزش عالی ایران
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
حقانی.فریبا
مقایسۀ تأثیر یادگیری از طریق همیاری با روش تلفیقی سخنرانی کوتاه و پرسش و پاسخ بر پیشرفت تحصیلی درس زیستشناسی
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
خ
خسروی.رحمت اله
تحلیلی بر نظریهی انتقادی تعلیم و تربیت و دلالتهای آن برای برنامهی درسی
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
د
داودی.رسول
مقایسه روشهای ارزشیابی توصیفی و سنتی بر اساس استانداردهای چهارگانه ارزشیابی از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
دهقانی خوزانی.عظم
نگرش دانشآموزان سوم راهنمایی شهر اصفهان نسبت به علم و فناوری، علوم مدرسهای و محیطزیست
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
دیبا واجاری.طلعت
مفهوم پردازی الگوهای برنامه ریزی درسی آموزش عالی: (تجربیات و دستاوردها )
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
ر
رضایی.مریم
نگرش دانشآموزان سوم راهنمایی شهر اصفهان نسبت به علم و فناوری، علوم مدرسهای و محیطزیست
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
رفاهی.ژاله
اثربخشی آموزش ارزشهای زندگی بر رشد اجتماعی کودکان و خودکارآمدی والدین آنان
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
رنجدوست.شهرام
کاربرد نظریۀ ساخت و سازگرایی در تدوین کتابهای درسی علوم تجربی دورۀ راهنمایی از دیدگاه کارشناسان، سرگروههای آموزشی و معلمان شهر تهران
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
س
سجادی.سید مهدی
تحلیلی بر نظریهی انتقادی تعلیم و تربیت و دلالتهای آن برای برنامهی درسی
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
سلطانی.اصغر
نگرش دانشآموزان سوم راهنمایی شهر اصفهان نسبت به علم و فناوری، علوم مدرسهای و محیطزیست
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
ش
شکرالهی.محبوبه
مقایسه روشهای ارزشیابی توصیفی و سنتی بر اساس استانداردهای چهارگانه ارزشیابی از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
شهبازی.مسعود
رابطه بین جو عاطفی خانواده با رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر و دختر پایههای چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان مسجد سلیمان
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
شیخ الاسلامی.راضیه
پیشبینی راهبردهای مقابلهای تحصیلی براساس باورهای خودکارآمدی و جهتگیری هدف دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
ص
صادقیفرد.احمد
بررسی ارتباط بین انواع سبک تفکر با خلاقیت و نوآوری مدیران مدارس شهرستان لامرد
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
صفری.نوش آفرین
بررسی تأثیر کاربردهای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر تفکر انتقادی و نگرش دانشآموزان دختر سال اول متوسطه منطقهی 4 تهران
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
صفری.یحیی
تأثیر نرمافزار آموزشی طراحی شده بر مبنای فراشناخت بر خود ـ راهبری دانشآموزان پایهی پنجم ابتدایی شهر کرمانشاه
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
ع
عارفی.محبوبه
مفهوم پردازی الگوهای برنامه ریزی درسی آموزش عالی: (تجربیات و دستاوردها )
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
ف
فردانش.هاشم
مفهوم پردازی الگوهای برنامه ریزی درسی آموزش عالی: (تجربیات و دستاوردها )
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
فیاض بخش.حسین
مقایسه رفتار اطلاعیابی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
لیاقتدار.محمد جواد
مقایسۀ تأثیر یادگیری از طریق همیاری با روش تلفیقی سخنرانی کوتاه و پرسش و پاسخ بر پیشرفت تحصیلی درس زیستشناسی
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
م
ماهینی.فاخته
نقدی بر کتاب «اصول برنامهریزی درسی»
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
محبی نورالدین وند.محمدحسین
رابطه بین جو عاطفی خانواده با رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر و دختر پایههای چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان مسجد سلیمان
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
مشتاقی.سعید
رابطه بین جو عاطفی خانواده با رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر و دختر پایههای چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان مسجد سلیمان
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
معرف زاده.عبدالحمید
بررسی سرفصل برنامهی تحصیلی دوره کاردانی رشته کتابداری و اطلاع رسانی در آموزش عالی ایران
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
مقتدری.نازفر
اثربخشی آموزش ارزشهای زندگی بر رشد اجتماعی کودکان و خودکارآمدی والدین آنان
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
مهدی زاده.حسین
تأثیر نرمافزار آموزشی طراحی شده بر مبنای فراشناخت بر خود ـ راهبری دانشآموزان پایهی پنجم ابتدایی شهر کرمانشاه
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
ن
نادی.محمد علی
تأثیر نرمافزار آموزشی طراحی شده بر مبنای فراشناخت بر خود ـ راهبری دانشآموزان پایهی پنجم ابتدایی شهر کرمانشاه
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
نصیری.ماریا
بررسی سرفصل برنامهی تحصیلی دوره کاردانی رشته کتابداری و اطلاع رسانی در آموزش عالی ایران
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
نکویی.حبیب
مقایسه رفتار اطلاعیابی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
ه
هاشمی.احمد
مقایسه رفتار اطلاعیابی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
هاشمی.سیداحمد
بررسی ارتباط بین انواع سبک تفکر با خلاقیت و نوآوری مدیران مدارس شهرستان لامرد
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
همتی.ابوذر
بررسی ارتباط بین انواع سبک تفکر با خلاقیت و نوآوری مدیران مدارس شهرستان لامرد
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
همتی.ابوذر
مقایسه رفتار اطلاعیابی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1390]
همدانی.زهره
مقایسۀ تأثیر یادگیری از طریق همیاری با روش تلفیقی سخنرانی کوتاه و پرسش و پاسخ بر پیشرفت تحصیلی درس زیستشناسی
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]
ی
یمنی دوزی سرخابی.محمد
مفهوم پردازی الگوهای برنامه ریزی درسی آموزش عالی: (تجربیات و دستاوردها )
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1390]