ا

  • ابوالمعالی.خدیجه بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • احمدی.سامان بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • اکبری.بهمن ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • الوانی.سیدمهدی بررسی شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]
  • امامی پور.سوزان استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • امیرتاش.علیمحمد بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]
  • امیری.سهراب بررسی نقش میانجی‌گری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعه‌ای بر روی جمعیت بهنجار [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]
  • امیری.سهراب نقش گرایش‌های شخصیتی نیمه‌ بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]

ب

  • باباخانی.نرگس مقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • بهرامی.معصومه ساخت و بررسی ویژگی‌های روان ‌سنجی پرسشنامه ریسک‌پذیری در ازدواج [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]
  • بیگدلی.ایمان الله ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]

پ

  • پورافروز.الهام ساخت و هنجاریابی روان‌سنجی پرسشنامه تحریک پذیری [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]

ت

  • تاجری.بیوک بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]
  • توکلی.اعظم ویژگی های روان‌سنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]

ج

  • جدیدی.محسن بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی پرسش‏نامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • جهانی فر.مجتبی مقایسه روش‌های ساختن نمره‌ی کل در آزمون‌های مرکب با بهره‌گیری از خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]

چ

  • چهری.آزیتا بررسی خصوصیات روان سنجی پرسشنامه خواب آلودگی ایپورث درنوجوانان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]

ح

  • حسینی.سید جواد فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتبار‌یابی مقیاس [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • حمل دار.ناهید بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]

د

  • درتاج.فریبرز فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتبار‌یابی مقیاس [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]

ر

  • رضایی.سجاد ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • رئیسی.صدیق ساخت و بررسی ویژگی‌های روان ‌سنجی پرسشنامه ریسک‌پذیری در ازدواج [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]

س

  • سهامی.سوسن بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس راهبردهای مقابله‌ای نوجوانان [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]

ش

  • شادمان فر.نسرین طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • شجاعی.محمدرضا ساخت، استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامۀ باجگیری عاطفی [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]
  • شکری.امید تحلیل روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس فریبکاری تحصیلی در دانشجویان [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]
  • شهریاری احمدی.منصوره ویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان و رابطه آن با نشانه های مرضی کودکان شهر تهران [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]

ص

  • صبحی قراملکی.ناصر ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • صداقتی فرد.مجتبی طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • صمدی.سهیلا ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]

ع

  • عباس زاده.سمانه تحلیل روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس فریبکاری تحصیلی در دانشجویان [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]
  • عباسی.جواد ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • عربزاده.مهدی بررسی شاخص‌های روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]
  • عنایت الله.حسینزهی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس راهبردهای مقابله‌ای نوجوانان [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]

ف

  • فرخی.نورعلی فرم کوتاه مقیاس شناور بودن: تعیین ساختار عاملی و اعتبار‌یابی مقیاس [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • فلاح.حمید رضا رابطه‌ی برنامه‌ درسی پنهان با خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]

ق

  • قربانخانی.مهدی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]
  • قنبری پناه.افسانه ویژگی های روان‌سنجی مقیاس عادت های مطالعه در دانش آموزان دختر [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]

ک

  • کامکاری.کامبیز ویژگی‌های روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • کامکاری.کامبیز استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستان [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • کامکاری.کامبیز استانداردسازی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در ایران [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • کامکاری.کامبیز ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های رتبه‌بندی طیف اتیسم (ASRS) در کودکان با اختلال طیف اتیسم [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]
  • کامکاری.کامبیز ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان اسلامشهر [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]
  • کشاورز گرامی.قاسم خصوصیات روان‌سنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]
  • کیان ارثی.فرحناز خصوصیات روان‌سنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]

گ

  • گرامی پور.مسعود بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه انگیزه درونی (IMI ) [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1398]

م

  • مامی.شهرام ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • محمدزاده.جهانشاه ساخت و هنجاریابی مقیاس سبک‌های پرخاشگری ورزشی: ابزاری مبتنی بر نظریه شخصیت میلون [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • محمدی.اکبر بررسی روایی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه خودکنترلی در دانشجویان [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • معنوی پور.داود طراحی، اعتبار و روایی سنجی پرسشنامه احساسات در دانشجویان [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • منصوری.کیقباد بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی پرسش‏نامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]
  • موسوی.سید ولی ا... ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی سنجه‌ی چندوجهی اهمال‌کاری تحصیلی (MMAP) در نمونه‌ای از دانشجویان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • مومن.منا رواسازی و پایاسازی پرسشنامۀ منطقی- تجربی (REI) [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1398]
  • مومن.منا رواسازی و اعتباریابی نسخه ایرانی مقیاس پردازش اطلاعات هیجانی در دانشجویان [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1398]
  • میرهاشمی.مالک بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی پرسش‏نامه بالینی نوجوانان میلون(MACI) [ دوره8, شماره 32 - بهار سال 1399]