صفحه اصلی
درباره سند
تماس با ما
ثبت نام
ورود
درخواست سامانه
عنوان / کلیدواژه / DOI / DOR
نویسنده
نشریه
روان سنجی
موضوع نشریه
همه
--- علوم انساني ---
تاریخ
زبان و ادبیات
علوم سیاسی
علوم اجتماعی
علوم قرآن و حدیث
اخلاق
ادیان، مذاهب و عرفان
فلسفه و کلام
فقه و حقوق
روانشناسی
علوم تربیتی
کتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی
تربیت بدنی
جغرافیا
اقتصاد
حسابداری
مالی
مدیریت
زبان انگلیسی
روانشناسی سلامت
فلسفه
جامعه شناسی
--- حوزوی ---
--- هنر و معماری ---
معماری
--- دامپزشکی ---
علوم دامی
--- کشاورزی ---
بیماری گیاهان
مدیریت کشاورزی
علوم و فناوری کشاورزی
--- علوم پایه ---
ریاضی
زیست شناسی
--- فنی و مهندسی ---
برق و کامپیوتر
برق
برق، کامپیوتر و مکانیک
مهندسی عمران
مهندسی کامپیوتر
موضوع مقالات
همه
شماره
سال
دوره
صفحه
عملگر منطقی
فیلد جستجو
فیلد جستجو
همه
عنوان
کلیدواژه
DOI
DOR
نویسنده
جستجو
پیشرفته
صفحه اصلی
نمایه نویسندگان
همه
آ
ا
ب
پ
ت
ث
ج
چ
ح
خ
د
ذ
ر
ز
ژ
س
ش
ص
ض
ط
ظ
ع
غ
ف
ق
ک
گ
ل
م
ن
و
ه
ی
همه
دوره ها
دوره
13
دوره
12
دوره
11
دوره
10
دوره
9
دوره
8
دوره
7
دوره
6
دوره
5
دوره
4
دوره
3
دوره
2
دوره
1
ک
کاظمی دانا.بهروز
پرخاشگری سایبری در نوجوانان: یک مطالعه روانسنجی
[
دوره
10,
شماره
37
-
زمستان
سال
1400]
کامکاری.کامبیز
ویژگیهای روانسنجی نسخه سوم نظام سنجش رفتار کودکان (BASC-3) در دانشآموزان با اختلال یادگیری
[
دوره
10,
شماره
38
-
تابستان
سال
1400]
کامکاری.کامبیز
کاربرد نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان استثنایی
[
دوره
10,
شماره
39
-
پاییز
سال
1400]
کامکاری.کامبیز
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت (DAPP-BQ) در بانوان شناگر نخبه
[
دوره
10,
شماره
40
-
بهار
سال
1401]
کاوسیان.جواد
شاخص های روانسنجی پرسشنامه بهزیستی مدرسه کونو، آلانن، لینتونن و ریمپلا 2002
[
دوره
10,
شماره
39
-
پاییز
سال
1400]
کراسکیان موجمباری.آدیس
(BCSS) تعیین ویژگی های روانسنجی مقیاس کوتاه طرحواره های بنیادین
[
دوره
10,
شماره
38
-
تابستان
سال
1400]
کمایی.مریم
شاخصهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس چهار بُعدی مشارکت دانشآموز در مدرسه (SES-4DS)
[
دوره
10,
شماره
38
-
تابستان
سال
1400]
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
حقوق این وبسایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر
©
1403-1400
صفحه اصلی
|
عضویت/ ورود
|
درباره سند
|
تماس با ما
|
[English]
[العربية]
[en]
[ar]
IAU
عضویت/ ورود