ا

  • امیرنژاد.قنبر شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ب

  • بالازاده. بهزاد ارائه مدلی برای توسعه محصولات آرایشی مبتنی بر روش ترکیبی ISM_DEMATELوهوش مصنوعی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین ارائه مدلی برای توسعه محصولات آرایشی مبتنی بر روش ترکیبی ISM_DEMATELوهوش مصنوعی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ت

  • تمیمی.محمد شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

چ

  • چناری.وحید شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ح

  • حقیقی.محمد بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ر

  • رحیمیان. مهرداد بررسی رابطه بین مشتری مداری بر ارزش ویژه برند حساب‌جاری بانک سپه شهر تهران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ش

  • شاهرودی.کامبیز بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شمسی.قباد بررسی سودمندی و اعتبار منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده با تاکید بر نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

غ

  • غافلی.ناجی شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

م

  • مکوندی.فواد شناسایی عوامل و شاخص‌های الگوی خدمات عمومی عدالت محوری برمبنای فناوری‌های نوین هوشمند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • میرحسینی وکیلی. آتنا شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]

ن

  • نظری حسین آباد.محمد بررسی و تحلیل مولفه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای کسب مزیت رقابتی شرکت های خدمات مسافرتی نوپا با توجه به فرصتها و تهدیدهای پیش رو [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نیک پور.امین شناسایی و رتبه بندی موانع نظارت دیجیتال در نظام بانکی با استفاده از تکنیک AHP (مورد مطالعه: واحدهای ارزی بانک تجارت) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1404]