احمدی.بهزاد
پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی)
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
اسلامی نصرت آبادی.حمید
سیستم پشتیبان تصمیم (DSS) برای تامین سفارش کالاهای فیزیکی مشتریان در خرده فروشی الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
الحسینی.سید سرمد
بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
ح
حاجیها.علی
شناسایی و اولوی تبندی بازارهای هدف صادراتی محصول پل یاتیلن سنگین ایران
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
حقیقی نسب.منیژه
ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
حمدی.کریم
بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی ارتباطات بین فردی و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمت
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
خ
خیری.بهرام
بررسی وارزیابی رابطه بین آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاری و تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
د
دهدشتی شاهرخ.زهره
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک پارسیان
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
س
سعیدنیا.حمیدرضا
بررسی کارآمدی بازاریابی اینترنتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
سعیدنیا.حمیدرضا
بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
ش
شفیع ها.راحیل
بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
ص
صادقی.علیرضا
میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
صفوی.بیژن
پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی)
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
ط
طلوعی اشلقی.عباس
سیستم پشتیبان تصمیم (DSS) برای تامین سفارش کالاهای فیزیکی مشتریان در خرده فروشی الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
ع
عابدین.بهاره
ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
عبدالکریمی.مهوش
ارزیابی نقش سیستم مدیریت بازاریابی ترافیک بین الملل در شرکت مخابرات ایران و پیشنهاد الگویی جهت بهینه کردن توانمندی های مدیریتی آن
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
عبدالوند.مهری
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
عبدالوند.مهری
شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
م
مانیان.مونا
شناسایی و اولوی تبندی بازارهای هدف صادراتی محصول پل یاتیلن سنگین ایران
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
محمدیان.محمود
بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
میرزامحمدی.امیرهوشنگ
بررسی کارآمدی بازاریابی اینترنتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
و
وظیفه دوست.حسین
پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی)
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]