امیری ماوی.رضا
ارایه الگوی سیاسی ـ اسلامی نظارت بر عملکرد به منظور افزایش سلامت اداری در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
امینی سابق.زین العابدین
ارایه الگوی سیاسی ـ اسلامی نظارت بر عملکرد به منظور افزایش سلامت اداری در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
ایزدپناه.نوروز
ارتقای پایدار عملکرد سازمان از طریق مدیریت منابع انسانی سبز: تحلیل نقش میانجی عملکرد محیطی سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
آ
آقاجانی.حسنعلی
تحلیل بهبود قابلیت های زنجیره تامین و دستیابی به چابکی سازمان از طریق ارتقای توانمندی های فناوری اطلاعات در صنعت (مطالعه موردی :صنعت لوازم خانگی)
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
ب
بادآور نهندی.یونس
تاثیر انحراف استراتژیک بر نگهداشت وجه نقد شرکت
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
براتی.مسعود
ارائه الگویی برای تحلیل عوامل موثر بر کیفیت مدیریت در صنعت بانکداری
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
بستام.هادی
بررسی عوامل موثر بر بازاریابی چابک دیجیتال در صنعت بانکداری با بهره گیری از نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
بیک زاد.جعفر
مدلسازی تأثیر جو اخلاقی بر بهروزی سازمانی با نقش میانجیگری هوش سیاسی و اعتماد سازمانی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
بیک زاد.جعفر
تأثیر مربیگری سازمانی و خود توسعهای بر تناسب فرد- سازمان و بهرهوری نیروی انسانی با نقش میانجی عجین شدن با شغل (مطالعه موردی)
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
ت
تدین.وحدت
تأثیر مربیگری سازمانی و خود توسعهای بر تناسب فرد- سازمان و بهرهوری نیروی انسانی با نقش میانجی عجین شدن با شغل (مطالعه موردی)
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
حافظی زاده.نوشین
تحلیل نقش مدیریت ریسک پروژه بر عملکرد با نقش میانجی سرمایه فکری
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
حسینی.سید رسول
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندی های پلتفرم های فناورانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
د
داودی.سید محمد رضا
تدوین برنامهریزی راهبردی با استفاده از ماتریس SWOT و تکنیک AHP فازی در یک بانک دولتی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
دشت لعلی.زهرا
تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسبوکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
ر
رحمتی.مریم
تأثیر آموزش کارآفرینی مبتنی بر عمل بر رفتارکارآفرینانه با توجه به نقش میانجی قصد کارآفرینی و جهتگیری کارآفرینانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
رحیمیان اصل.محمد مهدی
ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد کسب وکارهای فعال در گردشگری با رویکرد معنوی
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
رزمجو.مریم
تأثیر مربیگری سازمانی و خود توسعهای بر تناسب فرد- سازمان و بهرهوری نیروی انسانی با نقش میانجی عجین شدن با شغل (مطالعه موردی)
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
رضوانی چمن زمین.موسی
ارتقای پایدار عملکرد سازمان از طریق مدیریت منابع انسانی سبز: تحلیل نقش میانجی عملکرد محیطی سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
س
ساده.احسان
ارایه الگوی سیاسی ـ اسلامی نظارت بر عملکرد به منظور افزایش سلامت اداری در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
ش
شاکری.زهره
ارزیابی و ارائه الگوی مصرف نمایشی با شناخت رفتار آگاهانه در راستای ارتقای عملکرد بازار
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
شایان نیا.سید احمد
تحلیل نقش نوآوری و خودکارآمدی کارآفرینی در اثرگذاری سرمایه های انسانی بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه :شرکت آب و فاضلاب استان تهران)
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
شجاعی آرا.مهناز
ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد کسب وکارهای فعال در گردشگری با رویکرد معنوی
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
شهامی فر.المیرا
تاثیر انحراف استراتژیک بر نگهداشت وجه نقد شرکت
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
ص
صادق پور.آرزو
تعیین تاثیر هویت حرفه ای بر رضایت شغلی با نقش میانجی درگیری شغلی در بین کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
صادقی.تورج
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندی های پلتفرم های فناورانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
صادقی.تورج
بررسی عوامل موثر بر بازاریابی چابک دیجیتال در صنعت بانکداری با بهره گیری از نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
صالحی.جلال
بررسی عوامل موثر بر بازاریابی چابک دیجیتال در صنعت بانکداری با بهره گیری از نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
ض
ضیاییان.مهران
ارائه الگویی برای تحلیل عوامل موثر بر کیفیت مدیریت در صنعت بانکداری
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
عباس زاده.شهلا
تاثیر انحراف استراتژیک بر نگهداشت وجه نقد شرکت
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
عزیزی کوتنایی.سامان
استخراج تداعیات و ترسیم نقشهی ذهنی مشتریان شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک زیمت
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
عشقی پیرایواتلو.شهرام
ارتقای پایدار عملکرد سازمان از طریق مدیریت منابع انسانی سبز: تحلیل نقش میانجی عملکرد محیطی سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
عطایی قراچه.مسعود
تدوین برنامهریزی راهبردی با استفاده از ماتریس SWOT و تکنیک AHP فازی در یک بانک دولتی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
علمداری.صابرخندان
طراحی الگوی بهبود عملکرد مدیریتی مبتنی بر سازوکار تقویت اعتماد بین فردی در سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
عماری.حسین
ارزیابی و ارائه الگوی مصرف نمایشی با شناخت رفتار آگاهانه در راستای ارتقای عملکرد بازار
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
ف
فتاحی.وحید
تعیین تاثیر هویت حرفه ای بر رضایت شغلی با نقش میانجی درگیری شغلی در بین کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
فرخیان.ساحل
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندی های پلتفرم های فناورانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
قربان حسینی.مسعود
ارایه الگوی سیاسی ـ اسلامی نظارت بر عملکرد به منظور افزایش سلامت اداری در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
قره بیگلو.حسین
ارزیابی و ارائه الگوی مصرف نمایشی با شناخت رفتار آگاهانه در راستای ارتقای عملکرد بازار
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
قنبری.مژده
تأثیر آموزش کارآفرینی مبتنی بر عمل بر رفتارکارآفرینانه با توجه به نقش میانجی قصد کارآفرینی و جهتگیری کارآفرینانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
ک
کربلایی حسن.مهسا
گروه بندی شاخصهای ارزش برند در صنعت خودرو ایران
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
کوچک زاده.حسن
طراحی الگوی بهبود عملکرد مدیریتی مبتنی بر سازوکار تقویت اعتماد بین فردی در سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
م
محمدموسایی.جابر
استخراج تداعیات و ترسیم نقشهی ذهنی مشتریان شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک زیمت
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
محمدی.احمد
شناسایی عوامل موثر بر اعتبار درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکتها مبتنی بر اجرای عملیات طرح جامع مالیاتی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
محمدی.آیت ا...
تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسبوکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
ملکی.محمد حسن
ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد کسب وکارهای فعال در گردشگری با رویکرد معنوی
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
موحدی.محمدمهدی
طراحی الگوی بهبود عملکرد مدیریتی مبتنی بر سازوکار تقویت اعتماد بین فردی در سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
موحدی.محمدمهدی
تحلیل نقش مدیریت ریسک پروژه بر عملکرد با نقش میانجی سرمایه فکری
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
مولودیان.هادی
نقش اثربخشی مدیریت خطر بر رابطه ویژگی های مدیرعامل و نوسان ریسک خطر
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
میثاقی.حسن
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندی های پلتفرم های فناورانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
میرآئیز.سید مهدی
نقش اثربخشی مدیریت خطر بر رابطه ویژگی های مدیرعامل و نوسان ریسک خطر
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
ن
نجفی.نبی
شناسایی عوامل موثر بر اعتبار درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکتها مبتنی بر اجرای عملیات طرح جامع مالیاتی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
و
وظیغه دوست.حسین
گروه بندی شاخصهای ارزش برند در صنعت خودرو ایران
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
وقفی.سید حسام
نقش اثربخشی مدیریت خطر بر رابطه ویژگی های مدیرعامل و نوسان ریسک خطر
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
ه
هادیان.هاجر
ارائه الگویی برای تحلیل عوامل موثر بر کیفیت مدیریت در صنعت بانکداری
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]