A

  • Abkhoo.Fereshteh توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Afraz.Shahram طراحی و اعتبارسنجی بازخوردهای اصلاحی مقیاس ترجیحی: هدف قرارگیری ویژگی های زمینه ای [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • asadi.jafar مطالعه سبک تغییرات جنسیتی و بین فرهنگی در مقالات آیلتس [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • asadi.jafar توسعه گفتمان آکادمیک مکتوب و فراگیری زبان انگلیسی، به ویژه برای اهداف آکادمیک، مطالعه زبان و سبک های ارتباطی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Ashari Tabar.Narjes تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]

B

  • Bagheri Masoudzade.Azar تأثیر فعالیتهای مبتنی بر خواندن بر یادگیری واژگان با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Bagheri Masoudzade.Azar رابطه بین توانایی تفکر انتقادی و استراتژی های درک شنیداری: تمرکز بر زبان آموزان پیشرفته [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Baharlouie.Roya توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]

C

  • Chalak.Azizeh تحلیل گفتمان سیاسی انتقادی سخنان وزیر امور خارجه ایران در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Chalak.Azizeh تأثیر عوامل روانی اجتماعی بر لحن زبان آموزان بزرگسال ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]

H

  • Hasani.Samira تاثیر تکنولوژی و یادگیری آنلاین بر مهارت نوشتار زبان آموزان و خودپنداری آنها [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Heidari Tabrizi.Hossein تاثیر گرایش به داشتن تفکر نقادانه بر تسهیل و پیشرفت در مهارت مقاله نویسی استدلالی: بررسی دیدگاه استادان و دانشجویان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Heidari Tabrizi.Hossein اثرگذاری مدل فرایر بر رشد واژگان زبان برای اهداف ویژه: مورد زبان انگلیسی برای دانشجویان ایرانی رشته علوم کامپیوتر [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]

I

  • in-Charge.Director اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Iranpour.Shahla تأثیر موسیقی در آموزش گرامر بر انگیزه و پیشرفت زبان آموزان ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]

J

  • Jafarie.Mahmoud اثرگذاری مدل فرایر بر رشد واژگان زبان برای اهداف ویژه: مورد زبان انگلیسی برای دانشجویان ایرانی رشته علوم کامپیوتر [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Jalali.Vale بررسی ترجمه تلمیحات اسامی خاص در بوستان سعدی  [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]

K

  • Karami Torkashvand.Atefeh روایت شناسی: تمرکز قابل تعویض در رنگ ارغوانی آلیس واکر [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Karimniya.Amin طراحی و اعتبارسنجی بازخوردهای اصلاحی مقیاس ترجیحی: هدف قرارگیری ویژگی های زمینه ای [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Keramat.Reza جنسیت مترجمان و انتقال عوامل زیبایی شناختی در ترجمه نثر قافیه دار [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]

M

  • Manzari Tavakoli.Milad تأثیر تکرار تکلیف بر درک، یادآوری و حفظ دقت زمان در سطوح مختلف مهارت زبانی: مقایسه بین بزرگسالان و کودکان [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Mohammadi Sadegh.Fatemeh تحلیل و بررسی نیازهای دانش آموزان ایرانی پایه دهم در یادگیری زبان [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]

N

  • Najafi Karimi.Shaban  ارزیابی بازنگرانه کتاب انگلیسی پایه سوم متوسطه اول ایران [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]

O

  • Omara.Soraya فناوری آموزشی در یادگیری زبان: تجزیه و تحلیل درک زبان آموزان پیشرفته زبان انگلیسی در مورد استفاده از فناوری در موسسه زبان [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]

P

  • Pourjafari.Fatemeh مفهوم هویت و عاملیت زنان در رمان ندیمه اثر مارگارت اتوود [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]

R

  • Raees Yazdi.Hafeze جنسیت مترجمان و انتقال عوامل زیبایی شناختی در ترجمه نثر قافیه دار [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Raeesizadeh.Alireza جنبه‌های ارتباطی معادل‌های جدید APLL درترجمه اصطلاحات انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Rahimi Tehrani.Afsaneh تحلیل گفتمان سیاسی انتقادی سخنان وزیر امور خارجه ایران در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Roudgar.Faezeh تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]

S

  • Sabzevari.Marziye اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Salajeghe.Niloofar تاثیر تکنولوژی و یادگیری آنلاین بر مهارت نوشتار زبان آموزان و خودپنداری آنها [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Salehi.Hadi توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Sarkeshikian.Amir تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Shahidi Zandi.Farzaneh بررسی استراتژی های کنترل احساسات مورد استفاده مدرسین زبان انگلیسی در موسسات کرمان [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Shekarian Behzadi.Akram تأثیر فعالیتهای مبتنی بر خواندن بر یادگیری واژگان با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]

T

  • Tabatabaee Lotfi.Seyed Abdolmajid تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Tabatabaei.Omid توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • TAghipour.Elham  ارزیابی بازنگرانه کتاب انگلیسی پایه سوم متوسطه اول ایران [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Tajadini.Massoud اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]

V

  • Vahidi.Taghi نقش امکانات سمعی-بصری در ایجاد انگیزه فراگیران زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]