ب

  • بای.ناصر پیامدهای تبلیغات دهان‌به‌دهان از دیدگاه مشتریان باشگاه‌های تناسب اندام شهر گنبدکاووس [ دوره11, شماره 5 - بهار سال 1401]
  • بهاری.سیدمح الدین اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی کمینی محصولات ورزشی [ دوره11, شماره 6 - تابستان سال 1401]
  • بهرامی.شهاب ارتباط سبک تصمیم گیری مربیان با خلاقیت فردی ورزشکاران زورخانه ای و نقش میانجی تعهد ورزشی [ دوره11, شماره 8 - زمستان سال 1401]
  • بهرامی.شهاب مقایسة وضعیت موجود و مطلوب شاخص‌های توسعه‌یافتگی و خط و مشی گذاری مطلوب آموزش ورزش در مدارس ایران [ دوره11, شماره 5 - بهار سال 1401]
  • بهلکه.طاهر ارائه مدل پارادایمی مدیریت ریسک‌های بازاریابی کمین در رویدادهای ورزشی [ دوره11, شماره 8 - زمستان سال 1401]