ا

  • ابراهیمی.عبدالحمید کاربرد تئوری های بازاریابی در افزایش صادرات شرکت های لاستیک سازی ایران [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1382]
  • اصیلی.غلامرضا فن آوری اطلاعات، رویکرد از سازمان های سنتی به سازمان های یادگیرنده [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1382]

ت

  • تقوی.مهدی بررسی عوامل مؤثر بر سیاست های تقسیم سود نقدی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1382]

ج

  • جعفری.پریوش بررسی دانشگاه های مجازی به منظور ارائه یک مدل مناسب جهت راه اندازی دانشگاه مجازی در کشور [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1382]

ح

  • حمدی.کریم تحول، اشتغال و توسعه صنعتی [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1382]
  • حمیدی.ناصر ارکان توسعه تکنولوژی [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1382]
  • حیدرزاده.کامبیز قلمرو تعریف بازاریابی یا بازارگرایی؟ [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1382]
  • حیدرزاده.کامبیز هژمونی برنامه ریزی رسانه؛ در تبلیغات [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1382]

خ

  • خاکی.غلامرضا کار در سازمانی به وسعت تمام زندگی (اشتغال در جامعه اطلاعاتی) [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1382]

د

  • دانش فرد.کرم الله طراحی و تبیین الگوی به کارگیری ویژگی های سازمان یادگیرنده در نظام اداری ایران [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1382]

ر

  • رشیدی.محمد مهدی فن آوری اطلاعات، رویکرد از سازمان های سنتی به سازمان های یادگیرنده [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1382]

س

  • ستایش.محمدرضا بررسی تاثیر افشای اطلاعات حسابداری تورمی بر قیمت سهام [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1382]
  • سعیدی.پرویز بررسی عوامل مؤثر بر سیاست های تقسیم سود نقدی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1382]

ش

  • شباهنگ.رضا نحوه به کارگیری الگوی معامله تکنیکی در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1382]
  • شباهنگ.رضا بررسی تاثیر افشای اطلاعات حسابداری تورمی بر قیمت سهام [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1382]
  • شباهنگ.رضا آثار وجوه نقد عملیاتی بر تصمیمات و عملکردهای مالی [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1382]
  • شباهنگ.رضا پژوهش در مفاهیم جدید حسابداری مدیریت [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1382]
  • شکری.مصطفی ارکان توسعه تکنولوژی [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1382]

ط

  • طلوعی اشلقی.عباس مدل سازی قابلیت اطمینان با استفاده از منطق فازی [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1382]

ع

ق

  • قورچیان.نادر قلی بررسی دانشگاه های مجازی به منظور ارائه یک مدل مناسب جهت راه اندازی دانشگاه مجازی در کشور [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1382]

م

  • میرسپاسی.ناصر طراحی و تبیین الگوی به کارگیری ویژگی های سازمان یادگیرنده در نظام اداری ایران [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1382]

ن

  • نیکومرام.هاشم استراتژی های سازمان [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1382]
  • نیکومرام.هاشم آثار وجوه نقد عملیاتی بر تصمیمات و عملکردهای مالی [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1382]
  • نیکومرام.هاشم قلمرو تعریف بازاریابی یا بازارگرایی؟ [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1382]