ا

  • ابطحی نصیری.سیده نیر ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران‌های موثر روی آینده هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری ایران [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • احمدی.فائق انتخاب بهینه سناریو آینده پژوهی حرفه حسابرسی با رویکرد گراندد تئوری [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • احمدی.کیومرث تصویر آینده نظام مدیریتی سازمان‌های دولتی با رویکرد تحلیل لایه‌ای علّی (CLA) [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • اعتباریان.اکبر طراحی مدل تدوین ره‌ نگاشت فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: پیاده سازی بانک مجازی اختصاصی و سازمانی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • افشار کاظمی.محمد علی گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در ایجاد آینده مطلوب در حوزه پزشکی از راه دور و اینترنت اشیاء به کمک شبکه پیش انتشار فازی [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • امامی راد.حسین اکتشاف کاربران پرنفوذ در بستر رسانه های اجتماعی با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی در پایتون به منظور بهبود عملکرد بازاریابی اینترنتی [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • امیدوار.معصومه گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در ایجاد آینده مطلوب در حوزه پزشکی از راه دور و اینترنت اشیاء به کمک شبکه پیش انتشار فازی [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • انصاری.ابوالفضل ارائه مدل حکمرانی توسعه کسب و کار کارآفرینانه [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]

آ

  • آسایش.فرزاد نگاهی آینده پژوهانه به مدل بازاریابی بر مبنای مجوز در حوزه بانکداری با کاربست رویکرد دلفی (مطالعه موردی : بانک ملت) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • آلبو نعیمی.ابراهیم طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای نوین بر پایه نیازهای بازار خرده فروشی [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]

ب

  • باقرزاده خواجه.مجید تعیین روابط علی از ابعاد اکوسیستم کارآفرینی به منظور توسعه صنعتی با استفاده از ISM [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • بکی حسکویی.مرتضی پیش‌بینی نابسامانی بانکی و سرایت بحران در شبکه بانکی (با کاربرد رویکرد ترکیبی خطی و غیرخطی) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • بوستانی.آزاده آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • بهرامی نیا.بهاره آینده پژوهی بازار قوطی نوشیدنی آلومینیومی در ایران [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • بهرامیان.امیرحسین انتخاب بهینه سناریو آینده پژوهی حرفه حسابرسی با رویکرد گراندد تئوری [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • بیات.بهروز ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران‌های موثر روی آینده هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری ایران [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • بیدآبادی امین.رضا تصویر آینده نظام مدیریتی سازمان‌های دولتی با رویکرد تحلیل لایه‌ای علّی (CLA) [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • بیدی.احمد پیش‌بینی نابسامانی بانکی و سرایت بحران در شبکه بانکی (با کاربرد رویکرد ترکیبی خطی و غیرخطی) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]

پ

  • پرگو.محبوبه توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • پیک فلک.جمشید نقش میانجی ریسک گریزی مالی بر رابطه بین ویژگی های شخصیتی مدیران ارشد و درماندگی مالی شرکت ها با رویکرد آینده پژوهی [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]

ت

  • تقی زاده.هوشنگ تعیین روابط علی از ابعاد اکوسیستم کارآفرینی به منظور توسعه صنعتی با استفاده از ISM [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]

ج

  • جعفری اسکندری.میثم استفاده از رویکرد مبتنی بر پیش بینی مالی واقتصاد سنجی نرم برای آینده پژوهی رفتار سیستم ها [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • جعفری.مریم نقش میانجی ریسک گریزی مالی بر رابطه بین ویژگی های شخصیتی مدیران ارشد و درماندگی مالی شرکت ها با رویکرد آینده پژوهی [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]

ح

  • حبیب اله.نسیم پیش بینی الگوی یکپارچه برنامه‌ریزی جانشین‌پروری مدیران (مورد مطالعه: شرکت دخانیات ایران) [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • حسینی.میرزا حسن طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • حقیقت منفرد.جلال ‎سناریو پردازی آینده تاثیرگذاری تعالی سازمانی بر مدیریت بازاریابی در حوزه دانشگاه ها [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • حقیقت منفرد.جلال ‎سناریو پردازی آینده تاثیرگذاری تعالی سازمانی بر مدیریت بازاریابی در حوزه دانشگاه ها [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • حکاک.محمد ارائه مدل ارتباطی جهت گیری مسیر شغلی متنوع و قابلیت استخدام پذیری با تأکید بر رفتارهای مسیر شغلی آینده نگرانه در سازمان های دانش بنیان [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • حمدی.کریم شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • حمیدی فر.فاطمه ارائه مدل حکمرانی توسعه کسب و کار کارآفرینانه [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • حیدری.نسیم ‎سناریو پردازی آینده تاثیرگذاری تعالی سازمانی بر مدیریت بازاریابی در حوزه دانشگاه ها [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]

خ

  • خاکی.ایمان آینده پژوهی هوش فرهنگی با رویکرد سناریو سازی [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • خدامرادی.محمد طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای نوین بر پایه نیازهای بازار خرده فروشی [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • خردرنجبر.مریم واکاوی عوامل و مولفه های مدیریت سبد پروژه‌های تحقیق و توسعه سلامت با رویکرد فراترکیب [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • خلیلی شورینی.سهراب بازمفهوم سازی استراتژی فناوری اطلاعات: پیامدهای نظری و عملی [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • خمسه.عباس واکاوی عوامل و مولفه های مدیریت سبد پروژه‌های تحقیق و توسعه سلامت با رویکرد فراترکیب [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]

د

  • دشمن زیاری.اسفندیار نگاهی آینده پژوهانه به مدل بازاریابی بر مبنای مجوز در حوزه بانکداری با کاربست رویکرد دلفی (مطالعه موردی : بانک ملت) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • دل انگیزان.سهراب آینده پژوهی بازار قوطی نوشیدنی آلومینیومی در ایران [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]

ر

  • رادفر.رضا شناسایی ابعاد کلیدی موثر بر ارزیابی توانمندی های تکنولوژیک در صنایع با تکنولوژی پیشرفته حمل و نقل ریلی [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • راست قلم.نادره سادات ارائه مدلی جهت پیش بینی و بهبود کیفیت تولید با استفاده از الگوریتم های درخت تصمیم و برنامه ریزی خطی ( مورد مطالعه: شرکتهای تولید کننده موج گیرتیبا در ایران) [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • رشادت جو.حمیده توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • رنجبر.محمدحسین انتخاب بهینه سناریو آینده پژوهی حرفه حسابرسی با رویکرد گراندد تئوری [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]

ز

  • زرگرز.محمد بازمفهوم سازی استراتژی فناوری اطلاعات: پیامدهای نظری و عملی [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • زینالی.هدی طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]

س

  • سعیدنیا.حمیدرضا آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • سعیدی.حمید آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • سهرابی.طهمورث بررسی کمی انتقال فناوری در صنعت خودروسازی با استفاده از الگوی تحلیل ارتباط (مطالعة موردی برای دو محصول پژو 301 و 2008 در گروه صنعتی ایران‏خودرو) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • سید حسینی.سید محمد شناسایی ابعاد کلیدی موثر بر ارزیابی توانمندی های تکنولوژیک در صنایع با تکنولوژی پیشرفته حمل و نقل ریلی [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • سیدنقوی.میرعلی پیش بینی الگوی یکپارچه برنامه‌ریزی جانشین‌پروری مدیران (مورد مطالعه: شرکت دخانیات ایران) [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]

ش

  • شریعتی.مریم تدوین مدلی جامع جهت ارزیابی عوامل بازاریابی الکترونیکی موثر بر زنجیره تامین چابک با رویکرد QFD در اپراتوری همراه اول ایران [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • شکری.عبدالحسین تعیین روابط علی از ابعاد اکوسیستم کارآفرینی به منظور توسعه صنعتی با استفاده از ISM [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]

ص

  • صدرهاشمی.محمدمهدی طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای نوین بر پایه نیازهای بازار خرده فروشی [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • صلواتی.عادل تصویر آینده نظام مدیریتی سازمان‌های دولتی با رویکرد تحلیل لایه‌ای علّی (CLA) [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]

ظ

  • ظریف چنارانی مشهد.الهام نگاهی آینده پژوهانه به مدل بازاریابی بر مبنای مجوز در حوزه بانکداری با کاربست رویکرد دلفی (مطالعه موردی : بانک ملت) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]

ع

  • عابدینی.بیژن انتخاب بهینه سناریو آینده پژوهی حرفه حسابرسی با رویکرد گراندد تئوری [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • عدل دوست.حمید بررسی عوامل موثر در شکست و موفقیت کسب و کار های نوپا در ایران با راهبرد نظریه زمینه ای ساخت گرا [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • عرفانیان خانزاده.حمید آینده پژوهی هوش فرهنگی با رویکرد سناریو سازی [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]

غ

  • غروی.فرید شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • غلامی جمکرانی.رضا پیش‌بینی نابسامانی بانکی و سرایت بحران در شبکه بانکی (با کاربرد رویکرد ترکیبی خطی و غیرخطی) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]

ف

  • فتحی چگنی.فریبرز ارائه مدل ارتباطی جهت گیری مسیر شغلی متنوع و قابلیت استخدام پذیری با تأکید بر رفتارهای مسیر شغلی آینده نگرانه در سازمان های دانش بنیان [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • فتحی.زادالله بررسی کمی انتقال فناوری در صنعت خودروسازی با استفاده از الگوی تحلیل ارتباط (مطالعة موردی برای دو محصول پژو 301 و 2008 در گروه صنعتی ایران‏خودرو) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]

ق

  • قانی دهکردی.خدامراد نقش میانجی ریسک گریزی مالی بر رابطه بین ویژگی های شخصیتی مدیران ارشد و درماندگی مالی شرکت ها با رویکرد آینده پژوهی [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • قبادی لموک.تحفه ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران‌های موثر روی آینده هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری ایران [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • قورچیان.نادرقلی تدوین الگوی ارتقای خرد پداگوژیکی در نظام آموزش عالی با بهره مندی از نظریه ی داده بنیاد [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • قورچیان.نادرقلی تدوین الگوی ارتقای خرد پداگوژیکی در نظام آموزش عالی با بهره مندی از نظریه ی داده بنیاد [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]

ک

  • کردلویی.حمید رضا پیش‌بینی نابسامانی بانکی و سرایت بحران در شبکه بانکی (با کاربرد رویکرد ترکیبی خطی و غیرخطی) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • کوهی.شبنم طراحی مدل کارآفرینی موسسات دانش بنیان از دیدگاه توسعه مسئولیت اجتماعی آنها با رویکرد فراترکیب [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]

گ

  • گنجو.مازیار بازمفهوم سازی استراتژی فناوری اطلاعات: پیامدهای نظری و عملی [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]

م

  • محترم.رحیم آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • محرابی.جواد پیش بینی الگوی یکپارچه برنامه‌ریزی جانشین‌پروری مدیران (مورد مطالعه: شرکت دخانیات ایران) [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • محمدخانی.کامران تدوین الگوی ارتقای خرد پداگوژیکی در نظام آموزش عالی با بهره مندی از نظریه ی داده بنیاد [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • محمدخانی.کامران طراحی مدل کارآفرینی موسسات دانش بنیان از دیدگاه توسعه مسئولیت اجتماعی آنها با رویکرد فراترکیب [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • محمدعلی پور اهری.رویا ارائه مدلی جهت پیش بینی و بهبود کیفیت تولید با استفاده از الگوریتم های درخت تصمیم و برنامه ریزی خطی ( مورد مطالعه: شرکتهای تولید کننده موج گیرتیبا در ایران) [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • محمدی فر.یوسف آینده پژوهی بازار قوطی نوشیدنی آلومینیومی در ایران [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • مدیر قمی.سید احمد بررسی کمی انتقال فناوری در صنعت خودروسازی با استفاده از الگوی تحلیل ارتباط (مطالعة موردی برای دو محصول پژو 301 و 2008 در گروه صنعتی ایران‏خودرو) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • معتدل.محمدرضا تدوین مدلی جامع جهت ارزیابی عوامل بازاریابی الکترونیکی موثر بر زنجیره تامین چابک با رویکرد QFD در اپراتوری همراه اول ایران [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا ارائه مدل حکمرانی توسعه کسب و کار کارآفرینانه [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • ملکی.محمد حسن ارائه یک سیستم تصمیم‌یار برای تحلیل پیشران‌های موثر روی آینده سازمان‌های پروژه‌محور فعال در صنعت خدمات مالی با رویکرد فازی [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • ملکی.محمد حسن ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران‌های موثر روی آینده هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری ایران [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • منتظرعطایی.محبوبه آینده پژوهی هوش فرهنگی با رویکرد سناریو سازی [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • میرابی.وحیدرضا تدوین مدلی جامع جهت ارزیابی عوامل بازاریابی الکترونیکی موثر بر زنجیره تامین چابک با رویکرد QFD در اپراتوری همراه اول ایران [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • میرابی.وحیدرضا توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی مدل کارآفرینی موسسات دانش بنیان از دیدگاه توسعه مسئولیت اجتماعی آنها با رویکرد فراترکیب [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • میرسپاسی.ناصر آینده پژوهی هوش فرهنگی با رویکرد سناریو سازی [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • میرعرب بایگی.سیدعلیرضا ارائه یک سیستم تصمیم‌یار برای تحلیل پیشران‌های موثر روی آینده سازمان‌های پروژه‌محور فعال در صنعت خدمات مالی با رویکرد فازی [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]

ن

  • نعمتی زاده.سینا طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • نقش.امیررضا طراحی مدل تدوین ره‌ نگاشت فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: پیاده سازی بانک مجازی اختصاصی و سازمانی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]

و

  • وارسته.ریحانه پیش بینی سطح رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو- نمایندگی های شرکت سایپا یدک [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • وظیفه دوست.حسین توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • وظیفه دوست.حسین شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]

ه

  • هادی شایسته.اباذر ارائه یک سیستم تصمیم‌یار برای تحلیل پیشران‌های موثر روی آینده سازمان‌های پروژه‌محور فعال در صنعت خدمات مالی با رویکرد فازی [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • هاشمی.سید محمود طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]