ح

  • حاتمی غریبوند.آرین پیش بینی رفتار بازنشر کاربران با استفاده از یادگیری عمیق از طریق بررسی ارزش محتوایی هر توئیت [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • حکیمی ها.مهدی ارائه مدل خلق ارزش مشترک مبتنی بر رفتار مصرف کننده در پلتفرم های اجتماعی کسب و کارهای دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری(مورد مطالعه اقامتگاه های بوم گردی ابیانه) [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • حمیدی فر.فاطمه آینده‌نگری در طراحی مدل توسعه آموزش مبتنی بر یادگیری سازمانی در ایران [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • حنیفی.حمید تحلیل اثر متقابل و خوشه بندی عوامل موثر بر خودروی خودران با رویکرد آینده نگاری [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • حیدرزاده.ناهیده ارائه مدل زنجیره تامین تعاملی با رویکرد همکاری استراتژیک در صنعت قطعه سازی تبریز [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]