حاتمی غریبوند.آرین
پیش بینی رفتار بازنشر کاربران با استفاده از یادگیری عمیق از طریق بررسی ارزش محتوایی هر توئیت
[
دوره36,
شماره
141
- تابستانسال
1404]
حکیمی ها.مهدی
ارائه مدل خلق ارزش مشترک مبتنی بر رفتار مصرف کننده در پلتفرم های اجتماعی کسب و کارهای دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری(مورد مطالعه اقامتگاه های بوم گردی ابیانه)
[
دوره36,
شماره
141
- تابستانسال
1404]
حمیدی فر.فاطمه
آیندهنگری در طراحی مدل توسعه آموزش مبتنی بر یادگیری سازمانی در ایران
[
دوره36,
شماره
140
- بهارسال
1404]
حنیفی.حمید
تحلیل اثر متقابل و خوشه بندی عوامل موثر بر خودروی خودران با رویکرد آینده نگاری
[
دوره36,
شماره
141
- تابستانسال
1404]
حیدرزاده.ناهیده
ارائه مدل زنجیره تامین تعاملی با رویکرد همکاری استراتژیک در صنعت قطعه سازی تبریز
[
دوره36,
شماره
142
- پاییزسال
1404]