ب

  • برارپور.گلرخ شواهد تجربی از تعامل متن و خواننده در دانش‌آموزان جهشی پایة چهارم: آیا سواد خواندن معیاری برای تسریع تحصیلی محسوب می‌شود؟ [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • بشارت.محمد علی مقیاس تنهایی اجتماعی: پرسشنامه، روش اجرا و نمره‌گذاری [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • بشارت.محمد علی نقش واسطه‌ای مکانیزم‌های دفاعی در رابطة بین آسیب‌های دلبستگی و نشانه‌های اضطراب و افسردگی [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1396]
  • بشارت.محمد علی نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری در رابطة بین آسیب‌های کمال‌گرایی و نشانه‌های افسردگی و اضطراب [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]