احدی.حسن
معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روشهای آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
ادیب.یوسف
مطالعه تجربیات دبیران دوره متوسطه شهر تبریز از ارزشیابی مستمر: یک مطالعه پدیدار شناسی
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1395]
افشاری.علی
تأثیر بازخورد به زبان بومی و رسمی بر پیشبرد خواندن و نوشتن دانشآموزان دوزبانه
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1395]
امیریان.کامران
تأثیر نمایش خلاق بر سازگاری اجتماعی، قضاوت اخلاقی و خلاقیت دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
آ
آزموده.معصومه
نقش ادراک از جهتگیری هدفی والدین، ناهماهنگی خانه و دانشگاه و فضای محل زندگی در رفتارهای تقلب تحصیلی دانشجویان
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
آهنچیان.محمدرضا
کاربست آموزش در دانشگاه فردوسی مشهد: شناسایی عوامل مربوط به ویژگیهای فراگیر و فرایند آموزش
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
ب
بهرامی.هادی
معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روشهای آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
بیانی.علی اصغر
ویژگیهای روان سنجی مقدماتی فرم کوتاه سیاهه رگه هوش هیجانی برای نوجوانان در دانش آموزان دوره متوسطه دوم
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1395]
پ
پناه علی.امیر
اثربخشی روایتدرمانی گروهی بر میزان امیدبهزندگی و شادکامی سالمندان شهرتبریز
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1395]
پورطالب.نرگس
مقایسه سبکهای هویت دانشآموزان با رفتارهای قلدری، قربانی و دانشآموزان عادی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
پیری.موسی
مدلیابی معادلات ساختاری ارتباط راهبردهای کنترل فکر و معنا در زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
ج
جمشیدی.لاله
ویژگیهای بایسته معلمان در بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری مدارس هوشمند
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1395]
ح
حسنی.مژگان
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تجارب عاطفی مثبت و منفی اسپین در دانشآموزان دختر پایه سوم دبیرستانهای تهران
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
حمیدی.فریده
اثربخشی آموزش حافظهی فعال بر بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
د
دانا.امیر
اثربخشی آموزش پرتاب دارت از طریق خودگویی در نوآموزان مرد
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
دلاور.علی
معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روشهای آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
ر
رضاپور میرصالح.یاسر
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه سلامت سازمانی مدرسه (SOHQ) در نمونهای از معلمان ایرانی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
رضاپور.یوسف
شاخصهای سنجش کیفیت آموزش عالی براساس مدل کانو در دانشگاه ارومیه
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1395]
رضوی.عبدالحمید
مؤلفههای سهگانه ارزشیابی توصیفی: بازخوردها، خود سنجی و همسال سنجی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
ش
شعبانی.اکرم
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از رویکرد تلفیقی ویکور فازی و مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1395]
ع
عبدالتاجدینی.پرویز
معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روشهای آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
عزتی.محمدرضا
ارزیابی میزان توجه به «سواد فناورانه» در آموزش و پرورش عمومی (پایههای 9-1)
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
عنایتی.بهار
مدلیابی معادلات ساختاری ارتباط راهبردهای کنترل فکر و معنا در زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
غ
غفوری.ناصر
اثرات عملکردی نفوذ استاد و عدم نفوذ استاد بر تمایل زبان آموزان به برقراری ارتباط
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
ف
فتحی آذر.اسنکندر
ارزیابی میزان توجه به «سواد فناورانه» در آموزش و پرورش عمومی (پایههای 9-1)
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
فیضی.ایوب
فراتحلیل تعامل جنسیت فراگیران بر تأثیر روش های تدریس مشارکتی و بحث گروهی
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1395]
ک
کرمی.مرتضی
کاربست آموزش در دانشگاه فردوسی مشهد: شناسایی عوامل مربوط به ویژگیهای فراگیر و فرایند آموزش
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
ل
لطفی.حمیده
کاربست آموزش در دانشگاه فردوسی مشهد: شناسایی عوامل مربوط به ویژگیهای فراگیر و فرایند آموزش
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
م
مامی.شهرام
تأثیر نمایش خلاق بر سازگاری اجتماعی، قضاوت اخلاقی و خلاقیت دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
محمودی.فیروز
کاربرد ارزشیابی فرایندی در مدارس ابتدایی (مطالعه موردی آموزش و پرورش منطقه ممقان)
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1395]
محمودی.فیروز
ارزیابی میزان توجه به «سواد فناورانه» در آموزش و پرورش عمومی (پایههای 9-1)
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
مصرآبادی.جواد
فراتحلیل تعامل جنسیت فراگیران بر تأثیر روش های تدریس مشارکتی و بحث گروهی
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1395]
موسوی پور.سعید
تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان دختر راهنمایی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
میرنسب.میرمحمود
مقایسه سبکهای هویت دانشآموزان با رفتارهای قلدری، قربانی و دانشآموزان عادی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1395]
ن
نادی.محمد علی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تجارب عاطفی مثبت و منفی اسپین در دانشآموزان دختر پایه سوم دبیرستانهای تهران
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]
ه
همایونی بخشایش.نسرین
مدلیابی معادلات ساختاری ارتباط راهبردهای کنترل فکر و معنا در زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1395]