ا

  • احدی.حسن معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روش‌های آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]
  • ادیب.یوسف مطالعه تجربیات دبیران دوره متوسطه شهر تبریز از ارزشیابی مستمر: یک مطالعه پدیدار شناسی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1395]
  • افشاری.علی تأثیر بازخورد به زبان بومی و رسمی بر پیشبرد خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دوزبانه [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1395]
  • امیریان.کامران تأثیر نمایش خلاق بر سازگاری اجتماعی، قضاوت اخلاقی و خلاقیت دانش‌آموزان [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]

آ

  • آزموده.معصومه نقش ادراک از جهت‌گیری هدفی والدین، ناهماهنگی خانه و دانشگاه و فضای محل زندگی در رفتارهای تقلب تحصیلی دانشجویان [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]
  • آهنچیان.محمدرضا کاربست آموزش‌ در دانشگاه فردوسی مشهد‌: شناسایی عوامل مربوط به ویژگی‌های فراگیر و فرایند آموزش [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]

ب

  • بهرامی.هادی معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روش‌های آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]
  • بیانی.علی اصغر ویژگی‌های روان سنجی مقدماتی فرم کوتاه سیاهه رگه هوش هیجانی برای نوجوانان در دانش آموزان دوره متوسطه دوم [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1395]

پ

  • پناه علی.امیر اثربخشی روایت‌درمانی گروهی بر میزان امیدبه‌زندگی و شادکامی سالمندان شهرتبریز [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1395]
  • پورطالب.نرگس مقایسه سبک‌های هویت دانش‌آموزان با رفتارهای قلدری، قربانی و دانش‌آموزان عادی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]
  • پیری.موسی مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط راهبردهای کنترل فکر و معنا در زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]

ج

  • جمشیدی.لاله ویژگی‌های بایسته معلمان در بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری مدارس هوشمند [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1395]

ح

  • حسنی.مژگان ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تجارب عاطفی مثبت و منفی اسپین در دانش‌آموزان دختر پایه سوم دبیرستان‌های تهران [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • حمیدی.فریده اثربخشی آموزش حافظه‌ی فعال بر بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]

د

  • دانا.امیر اثربخشی آموزش پرتاب دارت از طریق خودگویی در نوآموزان مرد [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]
  • دلاور.علی معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روش‌های آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]

ر

  • رضاپور میرصالح.یاسر بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه سلامت سازمانی مدرسه (SOHQ) در نمونه‌ای از معلمان ایرانی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]
  • رضاپور.یوسف شاخص‌های سنجش کیفیت آموزش عالی براساس مدل کانو در دانشگاه ارومیه [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1395]
  • رضوی.عبدالحمید مؤلفه‌های سه‌گانه ارزشیابی توصیفی: بازخوردها، خود سنجی و همسال سنجی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]

ش

  • شعبانی.اکرم شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از رویکرد تلفیقی ویکور فازی و مدل‌سازی ساختاری تفسیری(ISM) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1395]

ع

  • عبدالتاجدینی.پرویز معرفی روش آموزش خلاقیت پریز و ارزیابی اثر آن بر تفکر خلاق در مقایسه با روش‌های آموزش خلاقیت تریز و بارش مغزی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]
  • عزتی.محمدرضا ارزیابی میزان توجه به «سواد فناورانه» در آموزش و پرورش عمومی (پایه‌های 9-1) [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • عنایتی.بهار مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط راهبردهای کنترل فکر و معنا در زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]

غ

  • غفوری.ناصر اثرات عملکردی نفوذ استاد و عدم نفوذ استاد بر تمایل زبان آموزان به برقراری ارتباط [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]

ف

  • فتحی آذر.اسنکندر ارزیابی میزان توجه به «سواد فناورانه» در آموزش و پرورش عمومی (پایه‌های 9-1) [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • فیضی.ایوب فراتحلیل تعامل جنسیت فراگیران بر تأثیر روش های تدریس مشارکتی و بحث گروهی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1395]

ک

  • کرمی.مرتضی کاربست آموزش‌ در دانشگاه فردوسی مشهد‌: شناسایی عوامل مربوط به ویژگی‌های فراگیر و فرایند آموزش [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]

ل

  • لطفی.حمیده کاربست آموزش‌ در دانشگاه فردوسی مشهد‌: شناسایی عوامل مربوط به ویژگی‌های فراگیر و فرایند آموزش [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]

م

  • مامی.شهرام تأثیر نمایش خلاق بر سازگاری اجتماعی، قضاوت اخلاقی و خلاقیت دانش‌آموزان [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]
  • محمودی.فیروز کاربرد ارزشیابی فرایندی در مدارس ابتدایی (مطالعه موردی آموزش و پرورش منطقه ممقان) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1395]
  • محمودی.فیروز ارزیابی میزان توجه به «سواد فناورانه» در آموزش و پرورش عمومی (پایه‌های 9-1) [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • مصرآبادی.جواد فراتحلیل تعامل جنسیت فراگیران بر تأثیر روش های تدریس مشارکتی و بحث گروهی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1395]
  • موسوی پور.سعید تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان دختر راهنمایی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]
  • میرنسب.میرمحمود مقایسه سبک‌های هویت دانش‌آموزان با رفتارهای قلدری، قربانی و دانش‌آموزان عادی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1395]

ن

  • نادی.محمد علی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تجارب عاطفی مثبت و منفی اسپین در دانش‌آموزان دختر پایه سوم دبیرستان‌های تهران [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]

ه

  • همایونی بخشایش.نسرین مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط راهبردهای کنترل فکر و معنا در زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1395]