ا

  • ابطحی.معصومه السادات شناسایی ابعاد برنامه درسی دوره ابتدایی در کلاس‌های چندپایه: یک مرور نظام‌مند [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]
  • ابطحی.معصومه السادات ابعاد و مؤلفه‌های آموزش مربی‌گری مدیران مدارس: یک مرور نظام‌مند [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • اخوی ثمرین.زهرا الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تیپ‌های صبحی – عصری با نقش میانجی هیجان‌های تحصیلی [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]
  • استوار.نگار فراتحلیل اثربخشی آموزش مبتنی بر مغز بر شاخص‌های شناختی تربیتی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • اسدیان.سیروس تحلیلی بر وضعیت موجود رعایت اخلاق آموزش در دوره دوم متوسطه [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • اسماعیل پور.خلیل مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی بر اضطراب امتحان [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • اللهوردیانی.کبری مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی بر اضطراب امتحان [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • ایزانلو.بلال استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمون‌ها به عنوان جایگزینی برای روش‌های آنگوف و بوک‌مارک [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]

آ

  • آخوندزاده آرانی.علی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی بر کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی با پیگیری دو ماهه [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]
  • آزادی ده¬بیدی.فاطمه ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس منش اخلاقی نوجوانان [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • آزموده.معصومه مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی بر اضطراب امتحان [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]

پ

  • پورسید.سید مهدی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس منش اخلاقی نوجوانان [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • پیرمحمدی.منیره مقایسه هوش کودکان با و بدون اختلال یادگیری خاص 9-8 ساله در شاخص‌های کلی آزمون وکسلر پنج [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]

ج

  • جبارپور ستاری.ثریا مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی و راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی. [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • جبیب نژاد.کبری نقش واسطه‌ای خودپنداره تحصیلی در رابطه بین جو اخلاقی مدرسه و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم علاقه‌مند به ریاضی [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • جوادی پور.محمد شناسایی ابعاد برنامه درسی دوره ابتدایی در کلاس‌های چندپایه: یک مرور نظام‌مند [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]

ح

  • حسینی اصل نظرلو. مریم اثر بخشی ذهن‌آگاهی بر احساس انسجام و تفکر خلاق دانش‌آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]
  • حسینی نسب.داود مقایسه اثربخشی آموزش فرزند پروری مثبت والدین و آموزش مدیریت رفتاری مادران بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی مادران دارای کودکان 4 تا 7 ساله [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]

خ

  • خدایی.ابراهیم استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمون‌ها به عنوان جایگزینی برای روش‌های آنگوف و بوک‌مارک [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • خراسانی.اباصلت ابعاد و مؤلفه‌های آموزش مربی‌گری مدیران مدارس: یک مرور نظام‌مند [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • خرمایی.فرهاد ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس منش اخلاقی نوجوانان [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • خميس آبادي.مرجان شناسایی ابعاد برنامه درسی دوره ابتدایی در کلاس‌های چندپایه: یک مرور نظام‌مند [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]

د

  • درزی.محمد تأثیرآموزش شفقت به خود بر یادگیری اجتماعی- هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • دمیا.سمیرا اثر بخشی ذهن‌آگاهی بر احساس انسجام و تفکر خلاق دانش‌آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]

ر

  • رازقیان.زهرا نقش یادگیری خودتنظیمی، رابطه معلم-دانش‌آموز و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • راضی.نسرین مدل‌سازی معادلات ساختاری رابطه عِلّی مؤلفه‌های اضطراب آمار و میزان یادگیری درس آمار دانشجویان با نقش میانجی لذت یادگیری [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • رحمانی.شهاب اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی بر کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی با پیگیری دو ماهه [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]

س

  • سراجی.فرهاد هنجاریابی مقیاس مهارت یادگیری خودرهیابی دانشجویان پزشکی در برنامه های درسی الکترونیکی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • سعیدی چوان.حانیه الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تیپ‌های صبحی – عصری با نقش میانجی هیجان‌های تحصیلی [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]
  • سلیمانی.مجید اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی بر کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی با پیگیری دو ماهه [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]
  • سلیمانی.مهران مقایسه هوش کودکان با و بدون اختلال یادگیری خاص 9-8 ساله در شاخص‌های کلی آزمون وکسلر پنج [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]

ش

  • شالچی.بهزاد مقایسه هوش کودکان با و بدون اختلال یادگیری خاص 9-8 ساله در شاخص‌های کلی آزمون وکسلر پنج [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • شاه محمدی. عاطفه ابعاد و مؤلفه‌های آموزش مربی‌گری مدیران مدارس: یک مرور نظام‌مند [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • شاهی.رضا مدل‌سازی معادلات ساختاری رابطه عِلّی مؤلفه‌های اضطراب آمار و میزان یادگیری درس آمار دانشجویان با نقش میانجی لذت یادگیری [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • شبانی.رحیم نقش واسطه‌ای خودپنداره تحصیلی در رابطه بین جو اخلاقی مدرسه و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم علاقه‌مند به ریاضی [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • شریفی رهنمو.سعید هنجاریابی مقیاس مهارت یادگیری خودرهیابی دانشجویان پزشکی در برنامه های درسی الکترونیکی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]

ص

  • صالحی.کیوان استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمون‌ها به عنوان جایگزینی برای روش‌های آنگوف و بوک‌مارک [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • صالحی.کیوان شناسایی ابعاد برنامه درسی دوره ابتدایی در کلاس‌های چندپایه: یک مرور نظام‌مند [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]

ع

  • عاشوری.مهدی ابعاد و مؤلفه‌های آموزش مربی‌گری مدیران مدارس: یک مرور نظام‌مند [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • عبدالرحیمیان.شهرزاد تحلیلی بر وضعیت موجود رعایت اخلاق آموزش در دوره دوم متوسطه [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • عظیمی.عظیمه اسادات هنجاریابی مقیاس مهارت یادگیری خودرهیابی دانشجویان پزشکی در برنامه های درسی الکترونیکی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • علیوندی وفا.مرضیه مقایسه اثربخشی آموزش فرزند پروری مثبت والدین و آموزش مدیریت رفتاری مادران بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی مادران دارای کودکان 4 تا 7 ساله [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]

غ

  • غلامی. سید صادق نقش واسطه‌ای خودپنداره تحصیلی در رابطه بین جو اخلاقی مدرسه و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم علاقه‌مند به ریاضی [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • غلیلو.اکبر شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]

ف

  • فرید.ابوالفضل شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]

ک

  • کاردان حلوائی.ژیلا فراتحلیل اثربخشی آموزش مبتنی بر مغز بر شاخص‌های شناختی تربیتی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • کردنوقابی.رسول تأثیرآموزش شفقت به خود بر یادگیری اجتماعی- هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • کرمی.امیر نقش یادگیری خودتنظیمی، رابطه معلم-دانش‌آموز و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • کیوانلو. مهشید الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تیپ‌های صبحی – عصری با نقش میانجی هیجان‌های تحصیلی [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]
  • کیوانلو.صفورا الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تیپ‌های صبحی – عصری با نقش میانجی هیجان‌های تحصیلی [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]

گ

  • گل محمد نژاد.غلامرضا شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]

م

  • مصرآبادی.جواد شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • موحدنژاد.مریم مقایسه اثربخشی آموزش فرزند پروری مثبت والدین و آموزش مدیریت رفتاری مادران بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی مادران دارای کودکان 4 تا 7 ساله [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]

ن

  • نجارپور استادی.سعید مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی و راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی. [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • نقی زاده.سیما استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمون‌ها به عنوان جایگزینی برای روش‌های آنگوف و بوک‌مارک [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]

ه

  • هاشمی.تورج مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی بر اضطراب امتحان [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • هدایتی.اکبر اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی بر کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی با پیگیری دو ماهه [ دوره17, شماره 67 - پاییز سال 1403]

ی

  • یارمحمدی واصل.شهریار تأثیرآموزش شفقت به خود بر یادگیری اجتماعی- هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]
  • یاری قلی.بهبود تحلیلی بر وضعیت موجود رعایت اخلاق آموزش در دوره دوم متوسطه [ دوره17, شماره 66 - تابستان سال 1403]
  • یعقوبی.ابوالقاسم تأثیرآموزش شفقت به خود بر یادگیری اجتماعی- هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [ دوره17, شماره 65 - بهار سال 1403]