ابطحی.معصومه السادات
شناسایی ابعاد برنامه درسی دوره ابتدایی در کلاسهای چندپایه: یک مرور نظاممند
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
ابطحی.معصومه السادات
ابعاد و مؤلفههای آموزش مربیگری مدیران مدارس: یک مرور نظاممند
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
اخوی ثمرین.زهرا
الگوی روابط ساختاری پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بر اساس تیپهای صبحی – عصری با نقش میانجی هیجانهای تحصیلی
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
استوار.نگار
فراتحلیل اثربخشی آموزش مبتنی بر مغز بر شاخصهای شناختی تربیتی
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
اسدیان.سیروس
تحلیلی بر وضعیت موجود رعایت اخلاق آموزش در دوره دوم متوسطه
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
اسماعیل پور.خلیل
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی بر اضطراب امتحان
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
اللهوردیانی.کبری
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی بر اضطراب امتحان
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
ایزانلو.بلال
استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمونها به عنوان جایگزینی برای روشهای آنگوف و بوکمارک
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
آ
آخوندزاده آرانی.علی
اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی بر کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی با پیگیری دو ماهه
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
پیرمحمدی.منیره
مقایسه هوش کودکان با و بدون اختلال یادگیری خاص 9-8 ساله در شاخصهای کلی آزمون وکسلر پنج
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
ج
جبارپور ستاری.ثریا
مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی و راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی.
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
جبیب نژاد.کبری
نقش واسطهای خودپنداره تحصیلی در رابطه بین جو اخلاقی مدرسه و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان دوره متوسطه دوم علاقهمند به ریاضی
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
جوادی پور.محمد
شناسایی ابعاد برنامه درسی دوره ابتدایی در کلاسهای چندپایه: یک مرور نظاممند
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
ح
حسینی اصل نظرلو. مریم
اثر بخشی ذهنآگاهی بر احساس انسجام و تفکر خلاق دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
حسینی نسب.داود
مقایسه اثربخشی آموزش فرزند پروری مثبت والدین و آموزش مدیریت رفتاری مادران بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی مادران دارای کودکان 4 تا 7 ساله
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
خ
خدایی.ابراهیم
استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمونها به عنوان جایگزینی برای روشهای آنگوف و بوکمارک
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
خراسانی.اباصلت
ابعاد و مؤلفههای آموزش مربیگری مدیران مدارس: یک مرور نظاممند
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
خميس آبادي.مرجان
شناسایی ابعاد برنامه درسی دوره ابتدایی در کلاسهای چندپایه: یک مرور نظاممند
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
د
درزی.محمد
تأثیرآموزش شفقت به خود بر یادگیری اجتماعی- هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
دمیا.سمیرا
اثر بخشی ذهنآگاهی بر احساس انسجام و تفکر خلاق دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
ر
رازقیان.زهرا
نقش یادگیری خودتنظیمی، رابطه معلم-دانشآموز و کیفیت زندگی در مدرسه در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
راضی.نسرین
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه عِلّی مؤلفههای اضطراب آمار و میزان یادگیری درس آمار دانشجویان با نقش میانجی لذت یادگیری
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
رحمانی.شهاب
اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی بر کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی با پیگیری دو ماهه
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
س
سراجی.فرهاد
هنجاریابی مقیاس مهارت یادگیری خودرهیابی دانشجویان پزشکی در برنامه های درسی الکترونیکی
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
سعیدی چوان.حانیه
الگوی روابط ساختاری پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بر اساس تیپهای صبحی – عصری با نقش میانجی هیجانهای تحصیلی
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
سلیمانی.مجید
اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی بر کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی با پیگیری دو ماهه
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
سلیمانی.مهران
مقایسه هوش کودکان با و بدون اختلال یادگیری خاص 9-8 ساله در شاخصهای کلی آزمون وکسلر پنج
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
ش
شالچی.بهزاد
مقایسه هوش کودکان با و بدون اختلال یادگیری خاص 9-8 ساله در شاخصهای کلی آزمون وکسلر پنج
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
شاه محمدی. عاطفه
ابعاد و مؤلفههای آموزش مربیگری مدیران مدارس: یک مرور نظاممند
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
شاهی.رضا
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه عِلّی مؤلفههای اضطراب آمار و میزان یادگیری درس آمار دانشجویان با نقش میانجی لذت یادگیری
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
شبانی.رحیم
نقش واسطهای خودپنداره تحصیلی در رابطه بین جو اخلاقی مدرسه و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان دوره متوسطه دوم علاقهمند به ریاضی
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
صالحی.کیوان
استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمونها به عنوان جایگزینی برای روشهای آنگوف و بوکمارک
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
صالحی.کیوان
شناسایی ابعاد برنامه درسی دوره ابتدایی در کلاسهای چندپایه: یک مرور نظاممند
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
ع
عاشوری.مهدی
ابعاد و مؤلفههای آموزش مربیگری مدیران مدارس: یک مرور نظاممند
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
عبدالرحیمیان.شهرزاد
تحلیلی بر وضعیت موجود رعایت اخلاق آموزش در دوره دوم متوسطه
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
علیوندی وفا.مرضیه
مقایسه اثربخشی آموزش فرزند پروری مثبت والدین و آموزش مدیریت رفتاری مادران بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی مادران دارای کودکان 4 تا 7 ساله
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
غ
غلامی. سید صادق
نقش واسطهای خودپنداره تحصیلی در رابطه بین جو اخلاقی مدرسه و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان دوره متوسطه دوم علاقهمند به ریاضی
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
غلیلو.اکبر
شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
ف
فرید.ابوالفضل
شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
ک
کاردان حلوائی.ژیلا
فراتحلیل اثربخشی آموزش مبتنی بر مغز بر شاخصهای شناختی تربیتی
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
کردنوقابی.رسول
تأثیرآموزش شفقت به خود بر یادگیری اجتماعی- هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
کرمی.امیر
نقش یادگیری خودتنظیمی، رابطه معلم-دانشآموز و کیفیت زندگی در مدرسه در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
کیوانلو. مهشید
الگوی روابط ساختاری پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بر اساس تیپهای صبحی – عصری با نقش میانجی هیجانهای تحصیلی
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
کیوانلو.صفورا
الگوی روابط ساختاری پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بر اساس تیپهای صبحی – عصری با نقش میانجی هیجانهای تحصیلی
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
گ
گل محمد نژاد.غلامرضا
شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
م
مصرآبادی.جواد
شناسایی بدساختاری دانش علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بر اساس رویکرد شناختی- تشخیصی
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
موحدنژاد.مریم
مقایسه اثربخشی آموزش فرزند پروری مثبت والدین و آموزش مدیریت رفتاری مادران بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی مادران دارای کودکان 4 تا 7 ساله
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
ن
نجارپور استادی.سعید
مقایسه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی و راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی.
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
نقی زاده.سیما
استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمونها به عنوان جایگزینی برای روشهای آنگوف و بوکمارک
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
ه
هاشمی.تورج
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی تحصیلی و خودتنظیمی انگیزشی بر اضطراب امتحان
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
هدایتی.اکبر
اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی بر کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی با پیگیری دو ماهه
[
دوره17,
شماره
67
- پاییزسال
1403]
ی
یارمحمدی واصل.شهریار
تأثیرآموزش شفقت به خود بر یادگیری اجتماعی- هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]
یاری قلی.بهبود
تحلیلی بر وضعیت موجود رعایت اخلاق آموزش در دوره دوم متوسطه
[
دوره17,
شماره
66
- تابستانسال
1403]
یعقوبی.ابوالقاسم
تأثیرآموزش شفقت به خود بر یادگیری اجتماعی- هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای
[
دوره17,
شماره
65
- بهارسال
1403]