ن

  • نادی.محمدعلی بررسی ساختار عاملی، روایی، اعتبار و هنجاریابی مقیاس ابعاد سازمان یادگیرنده در دانشگاه: مقیاس دانشگاه یادگیرنده [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]
  • نادی.محمدعلی تحلیل رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و سطوح یادگیری سازمانی در بین اعضاء هیئت علمی دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 89-1388 [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1389]
  • نامور.یوسف بررسی و مقایسه اثر بخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی* [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1389]
  • نامور.یوسف بررسی و مقایسه اثربخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی* [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]