ع

  • عبدالله پور.محمدآزاد مدل ساختاری نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • عبدالهی.بیژن طراحی الگوی مطلوب یادگیری ترکیبی در دانشگاه پیام‌نور [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • عبدزاده.سیماa مدل ساختاری نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • عسگری.محمد مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چند‌بعدی نظریه سؤال پاسخ در داده‌های دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • علی پور فتحکوهی.محمد شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانش‌آموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • علیوندی وفا.مرضیه مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام محور بر کیفیت رابطه زناشویی ادراک شده مادران دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش‌ پذیر [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • عیوضی.مهدی اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس بر مؤلفه‌های خوش‌بینی تحصیلی در درس ریاضی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]