سامری.مریم
روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفهای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
سپهوندی.محمدعلی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر تغییر سطح تابآوری تحصیلی و تفکر ارجاعی دانشآموزان دختر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
سجادیان.ایلناز
اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان دختر پایه پنجم دبستانهای تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
سرداری.باقر
تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانشآموزان دختر
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
سعادتی شامیر.ابوطالب
مشغولیت تحصیلی بر سرمایه روانشناختی دانشآموزان دختر متوسطه دوم
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
سلطانی.اصغر
ارائه الگوی برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر یادگیری هیجانی-اجتماعی در دوره متوسطه از دیدگاه معلمان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
سلیمانی.اسماعیل
مدلیابی روابط ساختاری جهتگیری هدف با نگرش به تقلب: انگیزش تحصیلی بعنوان متغیر میانجی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
سلیمانی.مجید
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجیگرانه نیازهای روانشناختی پایه
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]