س

  • سامری.مریم روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • سجادیان.ایلناز اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • سرداری.باقر تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانش‌آموزان دختر [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب مشغولیت تحصیلی بر سرمایه‌ روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • سلطانی.اصغر ارائه الگوی برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر یادگیری هیجانی-اجتماعی در دوره متوسطه از دیدگاه معلمان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • سلیمانی.اسماعیل مدل‌یابی روابط ساختاری جهت‌گیری هدف با نگرش به تقلب: انگیزش تحصیلی بعنوان متغیر میانجی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • سلیمانی.مجید رابطه خودکارآمدی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی‌گرانه نیازهای روانشناختی پایه [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]