ا

  • ازادی ده بیدی.فاطمه مدل‌ علی درگیری تحصیلی: نقش حمایت تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • اعلامی.فرنوش ارزشیابی از اهداف سطوح عالی یادگیری در محیط‌های یادگیری الکترونیکی (استانداردها و شاخص‌ها) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • امین فلاح.زهرا پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس سرمایه‌های روان‌شناختی‌ و اجتماعی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]

آ

  • آزموده.معصومه بررسی میزان خودکارآمدی،اضطراب اجتماعی و سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی با سطوح شادکامی متفاوت [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • آقایی جشوقانی.اصغر اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- اجتماعی ویژه دختران فراری بر صمیمیت اجتماعی و احساس تنهایی آنان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]

ب

  • باقری.فریبرز مشغولیت تحصیلی بر سرمایه‌ روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • برزگر.بهرام تدوین مدلی برای بهبود کیفیت آموزش حسابداری از طریق تحلیل روش‌های تدریس با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]

پ

  • پورحیدر.رحیمه روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • پیری.موسی طراحی آموزش چند رسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر هیجان تحصیلی درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]

ت

  • تاجی‌پور.آمنه تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی، اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دختر پایه سوم دوره دو متوسطه شهر مشهد [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]

ج

  • جانجانی.بهاره تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی، اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دختر پایه سوم دوره دو متوسطه شهر مشهد [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • جبرائیلی.هاشم ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس سبک تصمیم‌گیری مبتنی بر پشیمانی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]

ح

  • حسنی.فهیمه مشغولیت تحصیلی بر سرمایه‌ روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • حسنی.محمد روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • حسنی.مژگان اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • حسینعلی زاده.محمد بررسی تأثیر بسته مداخلات بهنگام عصب‌- روانشناختی کودک محور بر سرعت پردازش کودکان با تأخیر رشدی شناختی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]

خ

  • خانجانی.زینب اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر مؤلفه‌های مشکل در تنظیم هیجانی دانش‌آموزان پسر دارای اختلال سلوک [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]
  • خراسانی.اباصلت ارزشیابی از اهداف سطوح عالی یادگیری در محیط‌های یادگیری الکترونیکی (استانداردها و شاخص‌ها) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]

د

  • دانشمند.بدرالسادات ارائه الگوی برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر یادگیری هیجانی-اجتماعی در دوره متوسطه از دیدگاه معلمان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • درتاج.فریبرز اثربخشی آموزش مهارت‎های اجتماعی - عاطفی بر روی مؤلفه‎های عملکرد تحصیلی دانش‎آموزان دختر [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • درتاج.فریبرز مشغولیت تحصیلی بر سرمایه‌ روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • دلاور.علی تشخیص خطاهای رویه‌ای دانش‌آموزان در جمع و تفریق اعداد اعشاری با استفاده از شبکه‌های بیزی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • دولتشاهی.بهروز بررسی شیوع قلدری و ارتباط آن با مهارت‌های اجتماعی- هیجانی، مهارت حل مسئله و افسردگی در دانش‌آموزان متوسطه اول [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]

ر

  • رحمانیان کوشککی.عبدالرسول تدوین مدلی برای بهبود کیفیت آموزش حسابداری از طریق تحلیل روش‌های تدریس با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]
  • رضایی.اکبر طراحی آموزش چند رسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر هیجان تحصیلی درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • رضائی زاده.مرتضی ارزشیابی از اهداف سطوح عالی یادگیری در محیط‌های یادگیری الکترونیکی (استانداردها و شاخص‌ها) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • رفیعی پور.امین پیش‌بینی اضطراب امتحان بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]
  • رنجبر سودجانی.یوسف تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی، اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دختر پایه سوم دوره دو متوسطه شهر مشهد [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]

س

  • سامری.مریم روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • سجادیان.ایلناز اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • سرداری.باقر تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانش‌آموزان دختر [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب مشغولیت تحصیلی بر سرمایه‌ روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • سلطانی.اصغر ارائه الگوی برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر یادگیری هیجانی-اجتماعی در دوره متوسطه از دیدگاه معلمان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • سلیمانی.اسماعیل مدل‌یابی روابط ساختاری جهت‌گیری هدف با نگرش به تقلب: انگیزش تحصیلی بعنوان متغیر میانجی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • سلیمانی.مجید رابطه خودکارآمدی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی‌گرانه نیازهای روانشناختی پایه [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]

ش

  • شفقتی.سعید پیش‌بینی اضطراب امتحان بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]
  • شکری.امید تحلیل عاملی تأییدی و همسانی درونی نسخة فارسی پرسشنامة تعامل معلم [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]

ص

  • صادقی.درنا پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس سرمایه‌های روان‌شناختی‌ و اجتماعی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • صادقی.مسعود ارائه مدل علّی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس منبع کنترل (با واسطه‌گری درگیری تحصیلی): کاربرد تحلیل مسیر [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]

ط

  • طاهری.احسان بررسی شیوع قلدری و ارتباط آن با مهارت‌های اجتماعی- هیجانی، مهارت حل مسئله و افسردگی در دانش‌آموزان متوسطه اول [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]

ع

  • عابدی.احمد بررسی تأثیر بسته مداخلات بهنگام عصب‌- روانشناختی کودک محور بر سرعت پردازش کودکان با تأخیر رشدی شناختی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • عبداله‌پور.محمدآزاد تحلیل عاملی تأییدی و همسانی درونی نسخة فارسی پرسشنامة تعامل معلم [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • عظیمی.محمد اثر بخشی آموزش مبتنی بر الگوی مفهوم محور بر تفکر خلاق و یادگیری خود تنظیمی در درس علوم پایه ششم ابتدایی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]

ف

  • فرامرزی.سالار بررسی تأثیر بسته مداخلات بهنگام عصب‌- روانشناختی کودک محور بر سرعت پردازش کودکان با تأخیر رشدی شناختی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • فرخی.نورعلی تشخیص خطاهای رویه‌ای دانش‌آموزان در جمع و تفریق اعداد اعشاری با استفاده از شبکه‌های بیزی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]

ق

  • قاسمی.طاهره تعیین اثربخشی آموزش برنامه شادی لیوبو میرسکی بر شادکامی، امید، سلامت عمومی و رضایت از زندگی دانش‌آموزان دختر رشته تربیت کودک مقطع متوسطه [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • قدم پور.عزت الله ارائه مدل علّی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس منبع کنترل (با واسطه‌گری درگیری تحصیلی): کاربرد تحلیل مسیر [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • قهرمانی.جعفر اثر بخشی آموزش مبتنی بر الگوی مفهوم محور بر تفکر خلاق و یادگیری خود تنظیمی در درس علوم پایه ششم ابتدایی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]

ک

  • کربلایی.فاطمه تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی، اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دختر پایه سوم دوره دو متوسطه شهر مشهد [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • کمانگر.باسط اثر بخشی آموزش مبتنی بر الگوی مفهوم محور بر تفکر خلاق و یادگیری خود تنظیمی در درس علوم پایه ششم ابتدایی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]
  • کیامنش.علیرضا اثربخشی آموزش مهارت‎های اجتماعی - عاطفی بر روی مؤلفه‎های عملکرد تحصیلی دانش‎آموزان دختر [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • کیانی.مسعود الگوی رابطه فرسودگی تحصیلی با تجارب شخصی و آموزشی و راهبرد‌های اجتنابی دانشجویان: نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]

گ

  • گلمحمدنژادبهرامی.غلامرضا مقایسه اثر بخشی آموزش مهارت حل مسأله و آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه تبریز [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]

ل

  • لیوارجانی.شعله بررسی میزان خودکارآمدی،اضطراب اجتماعی و سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی با سطوح شادکامی متفاوت [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]

م

  • محدث.نسرین اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر مؤلفه‌های مشکل در تنظیم هیجانی دانش‌آموزان پسر دارای اختلال سلوک [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]
  • محمدی گرکانی.اذر اثربخشی آموزش مهارت‎های اجتماعی - عاطفی بر روی مؤلفه‎های عملکرد تحصیلی دانش‎آموزان دختر [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • محمدیان.عبدالله بررسی میزان خودکارآمدی،اضطراب اجتماعی و سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی با سطوح شادکامی متفاوت [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • موسوی.شادی تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانش‌آموزان دختر [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]
  • مؤمنی.حسن پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس سرمایه‌های روان‌شناختی‌ و اجتماعی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • میرقباد خدارحمی.سحر اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی- اجتماعی ویژه دختران فراری بر صمیمیت اجتماعی و احساس تنهایی آنان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]

ن

  • نادی.محمد علی اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • نیکراهان.غلامرضا تعیین اثربخشی آموزش برنامه شادی لیوبو میرسکی بر شادکامی، امید، سلامت عمومی و رضایت از زندگی دانش‌آموزان دختر رشته تربیت کودک مقطع متوسطه [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1398]

و

  • واصفیان.فرزانه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شبیه‌سازی درس فیزیک بر خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه دوم شهر اصفهان در سال تحصیلی 98-1397 [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • ویسکرمی.حسنعلی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی‌گرانه نیازهای روانشناختی پایه [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]

ه

  • هوشیار.هاشم تشخیص خطاهای رویه‌ای دانش‌آموزان در جمع و تفریق اعداد اعشاری با استفاده از شبکه‌های بیزی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]

ی

  • یارمحمدزاده.پیمان بررسی تأثیر تدریس به روش مونته سوری بر خودانگاره و انگیزش در دانش‎آموزان پسر پایه اوّل ابتدایی شهر تبریز [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • یعقوبی سنقرچی.معصومه ارزیابی مؤلفه‌های ارزشی معماری مسکن مطلوب بر اساس نظام معرفتی اسلام (نمونه موردی: خانه‌های معاصر ارومیه) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1398]
  • یوسف‌وند.مهدی ارائه مدل علّی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس منبع کنترل (با واسطه‌گری درگیری تحصیلی): کاربرد تحلیل مسیر [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1398]
  • یوسف‌وند.مهدی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر تغییر سطح تاب‌آوری تحصیلی و تفکر ارجاعی دانش‌آموزان دختر [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]
  • یونسی.جلیل تشخیص خطاهای رویه‌ای دانش‌آموزان در جمع و تفریق اعداد اعشاری با استفاده از شبکه‌های بیزی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1398]