ب

  • بازدار.صیاد اثربخشی آموزش هوش‌هیجانی بر پرخاشگری و سازگاری فردی و اجتماعی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • باغبانی.زهرا اثربخشی سازمان دهنده‌های‌تصویری بر دانش، درک و کاربرد مفاهیم علوم تجربی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • باقرپور.معصومه تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • باقری.محسن تأثیر آموزش برنامه‌نویسی با نرم‌افزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • بختیارپور.سعید نقش تعدیل‌کننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش هم‌شاگردی بر اهمال‌کاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • بختیارپور.سعید طراحی و آزمون الگویی از اثر خودباوری تحصیلی و هیجانات تحصیلی بر عملکرد تحصیلی با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی در دانشجویان [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • برزگر بفرویی.مهدی شاخص‌های روان سنجی مقیاس جو مدارس متوسطه با تأکید بر امنیت، تعهد و محیط مدرسه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • بهمئی.لیلا ارائه الگویی برای سنجش کیفیت آموزشی در مدارس ابتدایی: مورد مطالعه شهرستان اندیمشک [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • بیاضی.نجیبه مقایسه اهمال‌کاری تحصیلی، پرخاشگری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس عضویت آنان در شبکه‌های مجازی در دوره اول متوسطه دخترانه شهر تبریز [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • بیرامی.منصور اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • بیرنگ.نسرین اثربخشی بازی‌درمانی خلاقیت‌محور بر عزت‌نفس، خلاقیت و کمرویی دانش‌آموزان کمروی مقطع ابتدایی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]