ا

  • احمدی.عباد الله بررسی مولفه ها و شاخص های موثر در پیاده سازی آموزش مجازی به منظور طراحی و اعتبارسنجی مدل آمادگی الکترونیکی در آموزش و پرورش استان فارس [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • احمدی.عباداله ارائه الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری معلمان [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • احمدی.عباداله طراحی الگوی توانمندسازی معلمان [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • احمدی.فاروق واکاوی بسترهای تحقق رهبری آموزشی در نظام آموزشی کشورهای منتخب(امریکا، انگلستان، فنلاند و مالزی) [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • ارجمندنیا.علی اکبر ارایه الگوی مفهومی جامع برای استعدادیابی دانش‌آموزان (یک مطالعه فراترکیب) [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • اسماعیلی. مریم اعتبارسنجی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس ابتدایی [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • افشانی.سید علیرضا مدیریت ناهم‌‌مکان: پژوهشی داده‌بنیاد از نحوه عملکرد معلمان در مدیریت کلاس‌ در بستر پلتفرم‌های آموزشی [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • اکبری.تقی طراحی الگوی توسعه حرفه ای پایدار معلمان: نظریه داده بنیاد [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]
  • امامی.کبری طراحی الگوی توانمندسازی معلمان [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • امامی.کبری ارائه الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری معلمان [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • امیریان زاده.مژگان طراحی مدل فراموشی سازمانی (مطالعه موردی مدیران متوسطه ی اول استان فارس) [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • امینی باغ.علی واکاوی ادراک استادان دانشگاه کردستان از چالش‌های منابع انسانی در آموزش عالی و ارائه راهکارهایی برای کاهش آن [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • امینی.علی واکاویدن مدارس آینده با تأکید بر عصر دیجیتالی [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]
  • اوجی نژاد.احمدرضا طراحی مدل آموزش و بهسازی منابع انسانی بر مبنای الگوی توتادو [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • ایران نژاد.پریسا اعتبارسنجی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس ابتدایی [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • ایران نژاد.پریسا طراحی الگوی پارادایمی مدیریت عملکرد معلمان مبتنی بر ماندگاری سازمانی [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]

ب

  • بهروزی.محمد ارائه و اعتبار سنجی مدلی به منظور ارتقاء مسئولیت پذیری اجتماعی و حرفه ای دبیران فیزیک در مقطع متوسطه کشور عراق [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]

پ

  • پاسلاری.پیام مؤلفه‌ها و پیامدهای توسعه نظام پیشنهادها در مدیریت مدارس متوسطه اول شهر زاهدان [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • پورجعفریان.زهرا طراحی و اعتباربخشیِ برنامه‌درسی رشته «برنامه‌درسی محیط کار» برای مقطع دکتری [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • پورکریمی.جواد ارایه الگوی مفهومی جامع برای استعدادیابی دانش‌آموزان (یک مطالعه فراترکیب) [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • پوشنه.کامبیز طراحی الگوی برنامه درسی توسعه رهبری مدیران متوسطه با رویکرد حل مسئله [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]

ت

  • تاری.غفار طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی اثربخشی طرح تدبیر در مدارس دوره ابتدایی [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]

ج

  • جاودانی.محمد مقایسه بهره‌وری معلمان مدارس عادی، غیردولتی، تیزهوشان و شاهد استان فارس [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • جمعه الاسدی.هیثم مهدی ارائه و اعتبار سنجی مدلی به منظور ارتقاء مسئولیت پذیری اجتماعی و حرفه ای دبیران فیزیک در مقطع متوسطه کشور عراق [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • جهانیان.رمضان طراحی الگوی پارادایمی مدیریت عملکرد معلمان مبتنی بر ماندگاری سازمانی [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]
  • جهانیان.رمضان اعتبارسنجی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس ابتدایی [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]

ح

  • حدادنیا.سیروس نقش واسطه ای نظام جامع مدیریتی مدارس پویا در ارتباط بین اقدامات مدیریت منابع انسانی و دوسوتوانی سازمانی مدارس ابتدایی [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • حسن.مثنی فلیح طراحی الگوی توانمندسازی معلمان [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • حسنی.رفیق ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش استقلال حرفه‌ای معلمان با رویکرد تحلیل عاملی اکتشافی [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • حسین پور.سهیلا ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش استقلال حرفه‌ای معلمان با رویکرد تحلیل عاملی اکتشافی [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • حسینی لرگانی.سیده مریم طراحی و اعتباربخشیِ برنامه‌درسی رشته «برنامه‌درسی محیط کار» برای مقطع دکتری [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • حلاج دهقانی.عادل تاثیراستفاده از فضای کلود و دیتاسنتر در آموزش محتوای الکترونیکی درس کار و فناوری . [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]

د

  • دهقانی فیروزآبادی.فرزاد مدیریت ناهم‌‌مکان: پژوهشی داده‌بنیاد از نحوه عملکرد معلمان در مدیریت کلاس‌ در بستر پلتفرم‌های آموزشی [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]

ر

  • رحمانی باروجی.پریناز ارایه الگوی مفهومی جامع برای استعدادیابی دانش‌آموزان (یک مطالعه فراترکیب) [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • رحیم پور.منصور مؤلفه‌ها و پیامدهای توسعه نظام پیشنهادها در مدیریت مدارس متوسطه اول شهر زاهدان [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • رحیمی.غلامرضا شناسایی عوامل موثر بر اجرای مطلوب برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی در آموزش و پرورش: پژوهشی پدیدارشناسانه [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • رمضانی.مجتبی شناسایی عوامل موثر بر اجرای مطلوب برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی در آموزش و پرورش: پژوهشی پدیدارشناسانه [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • رنجبر نوشری.فرزانه نقش پیش‌بین مثبت اندیشی، هوش اخلاقی و اجتماعی در کیفیت زندگی کاری معلمان [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • رنجبر. هادی بررسی موانع تحقق عدالت اجتماعی در نظام آموزش و پرورش ج.ا.ایران از منظر راولز و نوزیک [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • رنجبری پور.طاهره طراحی مدل آموزش و بهسازی منابع انسانی بر مبنای الگوی توتادو [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • رنجبری پور.طاهره طراحی مدل فراموشی سازمانی (مطالعه موردی مدیران متوسطه ی اول استان فارس) [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]

ز

  • زاهد.عادل طراحی الگوی مدیریت اثربخش مدارس ابتدایی در شهر اردبیل، یک پژوهش آمیخته** [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • زاهد.عادل فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس ایران [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • زاهد.عادل طراحی الگوی توسعه حرفه ای پایدار معلمان: نظریه داده بنیاد [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]
  • زاهد.عادل ارائه الگوی چهار لایه‌ای امکان‌سنجی و استقرار اثربخش مدرسه تاب‌آور [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]
  • زینالی.علی نقش عدالت سازمانی و ویژگی‌های روان‌شناختی مثبت در آمادگی کارکنان برای تغییر ‏در مدارس متوسطه [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]

س

  • سرکشیکیان.سید مهدی ساخت و هنجاریابی پرسشنامه بی حوصلگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی و پیرا پزشکی [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • سلطانی.حسن شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر موفقیت منتورینگ معکوس، شغلی و همتایی در آموزشگاه های خصوصی شهر شیراز [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • سلیمی.مهتاب طراحی الگوی پارادایمی مدیریت عملکرد معلمان مبتنی بر ماندگاری سازمانی [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]
  • سینا. حمید طراحی الگوی شایستگی حرفه ای معلمان آموزش زبان عربی [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]

ش

  • شاه طلبی.بدری ارائه و اعتبار سنجی مدلی به منظور ارتقاء مسئولیت پذیری اجتماعی و حرفه ای دبیران فیزیک در مقطع متوسطه کشور عراق [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • شجاعی.علی اصغر عوامل موثر در ارتقای سواد رسانه‌ای مدیران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • شرفی.شهین فرا روش تحقیقات دوماهنامه علمی پژوهشی‌–‌رهیافتی نو در مدیریت آموزشی [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • شریفانی.محمد تاملی در فرایند پیوسته حرکت تربیتی و تاثیر آن بر نظام آموزشی با الهام از حرکت جوهری ملاصدرا صدرالمتالهین [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • شون ال عبدالله.هادی کطفان ارائه و اعتبار سنجی مدلی به منظور ارتقاء مسئولیت پذیری اجتماعی و حرفه ای دبیران فیزیک در مقطع متوسطه کشور عراق [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • شهامت.نادر شناسایی ابعاد و مؤلفه های مدل توانمند سازی مدیران در آموزش و پرورش استان فارس ( با تأکید بر رویکرد کیفی) [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]
  • شهامت.نادر بررسی مولفه ها و شاخص های موثر در پیاده سازی آموزش مجازی به منظور طراحی و اعتبارسنجی مدل آمادگی الکترونیکی در آموزش و پرورش استان فارس [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • شهامت.نادر طراحی مدل آموزش و بهسازی منابع انسانی بر مبنای الگوی توتادو [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]

ص

  • صادقیان.ابوالفضل مدیریت ناهم‌‌مکان: پژوهشی داده‌بنیاد از نحوه عملکرد معلمان در مدیریت کلاس‌ در بستر پلتفرم‌های آموزشی [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • صالحی.مسلم بررسی مولفه ها و شاخص های موثر در پیاده سازی آموزش مجازی به منظور طراحی و اعتبارسنجی مدل آمادگی الکترونیکی در آموزش و پرورش استان فارس [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • صفایی موحد.سعید طراحی الگوی برنامه درسی توسعه رهبری مدیران متوسطه با رویکرد حل مسئله [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • صمدی.پریسا واکاوی ادراک استادان دانشگاه کردستان از چالش‌های منابع انسانی در آموزش عالی و ارائه راهکارهایی برای کاهش آن [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]

ع

  • عبدالله عبد.فراس ارائه الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری معلمان [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • عبداللهی.حسین واکاوی بسترهای تحقق رهبری آموزشی در نظام آموزشی کشورهای منتخب(امریکا، انگلستان، فنلاند و مالزی) [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • عبداله زاده.مهدی فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس ایران [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • عبداله زاده.مهدی فراتحلیل ارتباط رهبری تحول‌آفرین مدیران با رفتارهای شغلی معلمان در مدارس ایران [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • عبداله زاده.مهدی ارائه الگوی چهار لایه‌ای امکان‌سنجی و استقرار اثربخش مدرسه تاب‌آور [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]
  • عبدی.رضا فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس ایران [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • عبدی.رضا طراحی الگوی مدیریت اثربخش مدارس ابتدایی در شهر اردبیل، یک پژوهش آمیخته** [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • عبدی.رضا ارائه الگوی چهار لایه‌ای امکان‌سنجی و استقرار اثربخش مدرسه تاب‌آور [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]
  • عبدی.رضا فراتحلیل ارتباط رهبری تحول‌آفرین مدیران با رفتارهای شغلی معلمان در مدارس ایران [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • عزتی.میترا ارایه الگوی مفهومی جامع برای استعدادیابی دانش‌آموزان (یک مطالعه فراترکیب) [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • عنبری.اکبر شناسایی عوامل موثر بر اجرای مطلوب برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی در آموزش و پرورش: پژوهشی پدیدارشناسانه [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]

ف

  • فاتح نژاد.کورش شناسایی ابعاد و مؤلفه های مدل توانمند سازی مدیران در آموزش و پرورش استان فارس ( با تأکید بر رویکرد کیفی) [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]
  • فتحی واجارگاه.کورش طراحی و اعتباربخشیِ برنامه‌درسی رشته «برنامه‌درسی محیط کار» برای مقطع دکتری [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • فتحی واجارگاه.کورش طراحی الگوی برنامه درسی توسعه رهبری مدیران متوسطه با رویکرد حل مسئله [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • فرجی.امین مرور نظام مند و تجزیه و تحلیل نقشه برداری علمی پژوهش در آموزش هوشمند و ارتباط مفهومی آن با رهبری آموزشی [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • فضل الهی قمشی.سیف اله شناسایی مولفه‌های ارتقای سواد اخلاقی مدیران مدارس آموزش و پرورش استان فارس با استفاده از روش گرندد تئوری [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]

ق

  • قائدی.محمد رضا بررسی موانع تحقق عدالت اجتماعی در نظام آموزش و پرورش ج.ا.ایران از منظر راولز و نوزیک [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]

ک

  • کاظم پور.اسماعیل طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی اثربخشی طرح تدبیر در مدارس دوره ابتدایی [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • کامیابی.میترا رابطه مدیریت کوانتومی با عملکرد شغلی و نقش میانجی تعهد سازمانی در کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • کریمی.فریبا ارائه الگوی توسعه حرفه ای مدیران آموزش در سازمانهای صنعتی با تأکید بر فرهنگ دیجیتال [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]
  • کریمیان.حسین شناسایی مولفه‌های ارتقای سواد اخلاقی مدیران مدارس آموزش و پرورش استان فارس با استفاده از روش گرندد تئوری [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • کشیشیان سیرکی.گارینه بررسی موانع تحقق عدالت اجتماعی در نظام آموزش و پرورش ج.ا.ایران از منظر راولز و نوزیک [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]

گ

  • گله داری.فریبا ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش استقلال حرفه‌ای معلمان با رویکرد تحلیل عاملی اکتشافی [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]

م

  • محسن شویلی.حیدر طراحی الگوی توانمندسازی معلمان [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • محسن شویلی.حیدر ارائه الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری معلمان [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • محمودی میمند.سمیه ارایه مدل علی روابط فرهنگ مدرسه بر کیفیت تدریس با بر نقش واسطه ای تمایل به تغییر و تفکر سیستمی [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • مرادی.زهرا شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر موفقیت منتورینگ معکوس، شغلی و همتایی در آموزشگاه های خصوصی شهر شیراز [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • مزیدی شرف آبادی.علی محمد مدیریت ناهم‌‌مکان: پژوهشی داده‌بنیاد از نحوه عملکرد معلمان در مدیریت کلاس‌ در بستر پلتفرم‌های آموزشی [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • مشاکلایه.مریم طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی اثربخشی طرح تدبیر در مدارس دوره ابتدایی [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • منظری توکلی.حمدالله فرا روش تحقیقات دوماهنامه علمی پژوهشی‌–‌رهیافتی نو در مدیریت آموزشی [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • موسی پور.نعمت الله جایگاه مهارت‎های ارتباطی در برنامه درسی قصدشده دوره اول ابتدایی ایران [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]

ن

  • نادری بنی.ناهید مرور نظام مند و تجزیه و تحلیل نقشه برداری علمی پژوهش در آموزش هوشمند و ارتباط مفهومی آن با رهبری آموزشی [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • نادی.محمدعلی ارائه الگوی توسعه حرفه ای مدیران آموزش در سازمانهای صنعتی با تأکید بر فرهنگ دیجیتال [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]
  • ناصری.سعید تحلیل روابط بین مولفه های جو مسموم سازمانی با بروز رفتارهای ضد شهروند سازمانی و فرسودگی شغلی در میان کارکنان [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • نوراللهی.سعید تأثیر مرزگستری دانشگاهیان بر قصد کارآفرینی اعضای هیأت علمی با میانجی‌گری بازآفرینی شغلی [ دوره16, شماره 73 - تابستان سال 1404]
  • نیک پور.امین فرا روش تحقیقات دوماهنامه علمی پژوهشی‌–‌رهیافتی نو در مدیریت آموزشی [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]

ه

  • همت پور.افسانه فرا روش تحقیقات دوماهنامه علمی پژوهشی‌–‌رهیافتی نو در مدیریت آموزشی [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]
  • همت یار.میر بشیر واکاویدن مدارس آینده با تأکید بر عصر دیجیتالی [ دوره16, شماره 74 - پاییز سال 1404]

ی

  • یاری زنگنه.مرضیه ساخت و هنجاریابی پرسشنامه بی حوصلگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی و پیرا پزشکی [ دوره16, شماره 72 - بهار سال 1404]
  • یکتاپرست.مدینه واکاوی بسترهای تحقق رهبری آموزشی در نظام آموزشی کشورهای منتخب(امریکا، انگلستان، فنلاند و مالزی) [ دوره16, شماره 71 - بهار سال 1404]