ا

  • اسکندری.محمود بررسی موانع اجرای نظام پیشنهادها در سازمان¬های دولتی از نظر کارکنان [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]
  • ایرانی.ندا بررسی نقش ارزش مبتنی‌بر فایده و لذت‌جویانه در رضایت مصرف‌کنندگان از خرید‌ پوشاک در ایران [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1390]

آ

  • آذر.مهدی بررسی رابطه سرمایه فکری و اجتماعی با عملکرد سازمانی از نظر مدیران و کارکنان [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1390]

ج

  • جواهری زاده.ناصر مقایسه نتایج ارزیابی عملکرد به روش سنتی و بازخورد 360 درجه و رابطه آن با رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]

ح

  • حسن پور.اکبر بررسی موانع اجرای نظام پیشنهادها در سازمان¬های دولتی از نظر کارکنان [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]
  • حسین پور.داوود بررسی رابطه سرمایه فکری و اجتماعی با عملکرد سازمانی از نظر مدیران و کارکنان [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1390]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی نقش ارزش مبتنی‌بر فایده و لذت‌جویانه در رضایت مصرف‌کنندگان از خرید‌ پوشاک در ایران [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1390]

خ

  • خواجه.مصطفی ارائه یک مدل تصمیم گیری چند شاخصه جهت برون سپاری فرآیندهای کسب و کار با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل شبکه¬ای [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]

د

  • دباغ.سروش بهره‌گیری از سیاستهای طرف تقاضا در اخلاق کسب و کار [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]

ر

  • رضایی.فرزین مقایسه قدرت پیش بینی الگوهای ورشکستگی زاوگین ،زیمسکی و شیراتا در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]
  • رنگریز.حسن بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و تحقق بانکداری الکترونیکی [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1390]

س

  • سبزیکاران.اسماعیل بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانیِ شرکت ملی پخش فرآورده¬های نفتی ایران (منطقه تهران) [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]
  • سلامی.هادی ارائه یک مدل تصمیم گیری چند شاخصه جهت برون سپاری فرآیندهای کسب و کار با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل شبکه¬ای [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]

ص

  • صانعی.مهدی الماس رهبری معنوی در نظام اداری ایران [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1390]

گ

  • گل دوز.مهدی مقایسه قدرت پیش بینی الگوهای ورشکستگی زاوگین ،زیمسکی و شیراتا در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]

م

  • محرابی.جواد مقایسه نتایج ارزیابی عملکرد به روش سنتی و بازخورد 360 درجه و رابطه آن با رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]
  • موسی خانی.مرتضی بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و تحقق بانکداری الکترونیکی [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1390]
  • موسی خانی.مرتضی بررسی و تجزیه وتحلیل اثر بخشی دوره های آموزشی کارکنان ( مطالعه موردی: شرکت تولیدی والا قطعه) [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]
  • مهرگاه.محمدرضا ارائه یک مدل تصمیم گیری چند شاخصه جهت برون سپاری فرآیندهای کسب و کار با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل شبکه¬ای [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]
  • میری.عبدالرضا بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانیِ شرکت ملی پخش فرآورده¬های نفتی ایران (منطقه تهران) [ دوره3, شماره 6 - بهار سال 1390]