ابراهیمی.محمد
توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم بهینه سازی میرایی ارتعاش
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
احتشام راثی.رضا
تاثیر چارچوب کنترل و ارزیابی فناوری اطلاعات بر کیفیت کنترل های داخلی وکیفیت گزارشگری مالی شرکت های موجود در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
احتشام راثی.رضا
بررسی رابطه میان جهتگیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
احمدی الوار.زهرا
بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
احمدی.رقیه
بررسی و رتبهبندی مهمترین علل تمایل مصرفکنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
احمدی.علی اکبر
بررسی تاثیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی)
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
الوانی.سیدمهدی
تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
امامی صالح.کوروش
تاثیر جهتگیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
امامی.لطیف
شناسایی عوامل مؤثر بر رشد بانکداری الکترونیک ( با استفاده از تکنیک دلفی )
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
امیرتیموری.علیرضا
انتخاب تأمینکننده بر اساس دیدگاههای خوشبینانه و بدبینانه
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
امیری.مقصود
توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم بهینه سازی میرایی ارتعاش
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
امینی.سعید
مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
امینی.سعید
بررسی رابطه میان جهتگیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
امینی.وحید
مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
امینی.وحید
بررسی رابطه میان جهتگیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
ایرج پور.علیرضا
ارائه مدل ترکیبی چند هدفه دوسطحی برای مساله مدیریت موجودی یک فروشنده و چند خرده فروش با استفاده از دو الگوریتم فرا ابتکاری چندهدفه مبتنی بر پارتو
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
ایمانی.صاحب
مدیریت دانش: حلقۀ ارتباطی میان رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
آ
آقاجانی.حسنعلی
شناسایی چالشها و راهکارهای الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی با رویکرد تولید در کلاس جهانی
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
ب
بدیع زاده.علی
اثر ویژگیهای خدمات نرمافزاری تلفن همراه بر نگرش و رضایت مشتریان
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
بصیرت.مهدی
مدیریت دانش: حلقۀ ارتباطی میان رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
بناگر.علیرضا
نقش میانجی گری انگیزش شغلی کارکنان در رابطه ی میان مرشدیت و کارآفرینی سازمانی (مطالعه ی موردی شرکت زرین سوله آمل)
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
پ
پاشاپور.محمدرضا
بررسی روابط علی و معلولی و رتبهبندی عوامل بحرانی موثر فرار مالیاتی در ایران به کمک ترکیب روشهای ANP و DEMATEL فازی گروهی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
پوراشرف.یاساناله
بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
پوربهروزان.علی
شناسایی تأثیرات جهانیشدن بر مدیریت دولتی ایران
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
ت
تیموری.هادی
تحلیل تاثیر هوش اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
ج
جان آبادی.احد
اثرات اجزای سود بر بازده سهام و ثبات سود در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
جبله.مرتضی
طراحی چندهدفه زنجیره تأمین چابک و ارزشی با رویکرد الگوریتم ژنتیک چندهدفه
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
ح
حاجی محمدعلی جهرمی.مقداد
شناسایی عوامل تاثیرگذار در سرمایهگذاری شرکتها در بخش تحقیق و توسعه
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
حسین پور.داود
جایگاه استراتژیهای خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای کارآفرین
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
حسین نژادی.مصطفی
ارائه مدل ترکیبی چند هدفه دوسطحی برای مساله مدیریت موجودی یک فروشنده و چند خرده فروش با استفاده از دو الگوریتم فرا ابتکاری چندهدفه مبتنی بر پارتو
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
حسینی.مریم
تاثیر جهتگیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
حقگوفرد.زینب
ارائه یک چارچوب برای پذیرش بانکداری موبایلی با استفاده از توسعه مدل پذیرش فناوری
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
حقیقت منفرد.جلال
بکارگیری روش تلفیقیQFD-AHP در راستای بهبود ارائه سرویسهای اینترنتی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
حمیدی.ناصر
تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
حیدری.مجید
رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
خ
خردمند.شکوه
برنامه ریزی خطوط هواپیمایی با در نظر گرفتن محدودیتهای عملیاتی
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
د
دلاور.علی
رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
دلشاد.زهرا
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعه نوآوری در نظام پیشنهادات با روش AHP فازی
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
ر
رضائی.عاطفه
بررسی عوامل تاثیرگذار بر رفتار مصرفی سبز پایدار
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
ریزانه.جلال
بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
ز
زارعی.عظیم
تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
زرگر.محمد
بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
س
سجادی جاغرق.سید عبداله
رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
سرباز کل تپه.فرهاد
چالش های فرهنگی مدیریت توسعه در ایران: پژوهش ترکیبی
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
سمیاری.مجید
بررسی عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش تعدیل کنندگی ارزش شادمندی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
سمیاری.مسعود
بررسی عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش تعدیل کنندگی ارزش شادمندی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
ش
شاکری.هدیه
بررسی روابط علی و معلولی و رتبهبندی عوامل بحرانی موثر فرار مالیاتی در ایران به کمک ترکیب روشهای ANP و DEMATEL فازی گروهی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
شاه قلیان.کیوان
ارائه الگوی توانمند سازی کارکنان در صنعت خودروسازی
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
شائمی برزکی.علی
تحلیل تاثیر هوش اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
شعبانی نژاد.اسماعیل
بررسی رابطه میان بازار گرایی با عملکرد با میانجی بازاریابی کارآفرینانه در بنگاههای کوچک و متوسط
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
شکورلو.علی
ارائه مدل ترکیبی از تحلیل پوششی دادهها و تصمیمگیری چندهدفه به منظور بدست آوردن امتیاز کارایی واحدهای تصمیمگیرنده در محیط خاکستری
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
شیخلر.مهدی
بررسی تاثیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی)
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
ص
صابرمعاش.نوید
بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
صابری.سید محمود
تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
صائبی.محمد
بهسازی رفتارهای شهروندی سازمانی با ایجاد محیط سازمانی مطلوب
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
ط
طالقانی.محمد
ارائه یک چارچوب برای پذیرش بانکداری موبایلی با استفاده از توسعه مدل پذیرش فناوری
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
طاوسی.جمال
تنوع سازی تحقیقات مالی: از مالی سازی بسوی پایداری
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
ع
عبدی.فرشید
بررسی رابطه بین رهبری خدمتگزار و حکمرانی مطلوب
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
عبدی.مریم
تحلیل تاثیر هوش اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
عزیزی.حسین
انتخاب تأمینکننده بر اساس دیدگاههای خوشبینانه و بدبینانه
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
عسگری.الهه
تاثیر جهتگیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
علی نژاد.علیرضا
ارائه مدل ترکیبی از تحلیل پوششی دادهها و تصمیمگیری چندهدفه به منظور بدست آوردن امتیاز کارایی واحدهای تصمیمگیرنده در محیط خاکستری
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
علی نژاد.علیرضا
توسعه مدل تراکم در تحلیل پوششی دادههای فازی
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
ف
فتاحی.مجید
بررسی تاثیر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر چابکی سازمانی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
فرضیپور صائن.رضا
انتخاب تأمینکننده بر اساس دیدگاههای خوشبینانه و بدبینانه
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
فروزانفر.منا
عوامل سازمانی موثر بر ارتقای بهره وری کارمندان در سازمانهای پروژه محور صنعت ساخت
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
فرهنگی.علی اکبر
رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
فیاض.علی
طراحی و تبیین الگوی رتبه بندی سازمانهای تابعه شهرداریها
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
ق
قاسمی.پیمان
بررسی رابطه بین رهبری خدمتگزار و حکمرانی مطلوب
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
قلندری.کمال
تأثیر تبلیغات سه بعدی بر تصمیم به خرید:نقش حضور در بین انواع طبقات محصولی (هندسی و مادی)
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
ک
کاشانی.غلامرضا
چارچوب ارزش های رقابتی: ابزاری مفید برای شناسایی فرهنگ سازمانی در سازمان ها
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
کاظمی.ابوالفضل
یک مدل دوهدفه در مسائل مکان یابی تخصیص با استفاده از ترکیب رتبه بندی کامل بازه ای و SCBM
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
کاکاوند.حسین
ارائه مدل ترکیبی از تحلیل پوششی دادهها و تصمیمگیری چندهدفه به منظور بدست آوردن امتیاز کارایی واحدهای تصمیمگیرنده در محیط خاکستری
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
کردجزی.ماجده
یک مدل دوهدفه در مسائل مکان یابی تخصیص با استفاده از ترکیب رتبه بندی کامل بازه ای و SCBM
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
کشته گر.عبدالعلی
تنوع سازی تحقیقات مالی: از مالی سازی بسوی پایداری
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
کمالیان.امین رضا
تنوع سازی تحقیقات مالی: از مالی سازی بسوی پایداری
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
کیاکجوری.داود
نقش میانجی گری انگیزش شغلی کارکنان در رابطه ی میان مرشدیت و کارآفرینی سازمانی (مطالعه ی موردی شرکت زرین سوله آمل)
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
گ
گلی.آرمین
بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
گودرزوند چگینی.مهرداد
تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب نام تجاری مصرفکنندگان
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
م
متوسل.مرتضی
اثرات اجزای سود بر بازده سهام و ثبات سود در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
مجیدی.سعیده
نقش اعتماد کارکنان به مدیران (اعتماد عمودی) بر موفقیت سیستم مدیریت دانش
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
محمدبیگی.بهنام
توسعه مدل تراکم در تحلیل پوششی دادههای فازی
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
محمدخانی.کامران
رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
محمدی.حامد
تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
محمدی.سید فرزاد
کاربرد مدل ساختاری تفسیری برای سطحبندی زنجیره نوآوری و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی تهران
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
محمدی.محمد
برنامه ریزی خطوط هواپیمایی با در نظر گرفتن محدودیتهای عملیاتی
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
مدهوشی.مهرداد
شناسایی چالشها و راهکارهای الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی با رویکرد تولید در کلاس جهانی
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
مدهوشی.مهرداد
تحلیل نقش استراتژیک دانشگاهها و مراکز علمی در توسعة خوشههای صنعتی؛ مطالعة موردی خوشة صنعتی پلیاتیلن کرمانشاه
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
مرادی دیزگرانی.میلاد
تحلیل نقش استراتژیک دانشگاهها و مراکز علمی در توسعة خوشههای صنعتی؛ مطالعة موردی خوشة صنعتی پلیاتیلن کرمانشاه
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
مشهدی جعفر نظری.سحر
تاثیر چارچوب کنترل و ارزیابی فناوری اطلاعات بر کیفیت کنترل های داخلی وکیفیت گزارشگری مالی شرکت های موجود در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
معمارزاده طهران.غلامرضا
تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
معمارزاده طهران.غلامرضا
شناسایی عوامل اثرگذار بر تحول سلامت اداری
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
ملکی.مرتضی
تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
منصوری موید.فرشته
بررسی عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش تعدیل کنندگی ارزش شادمندی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
میری اصل.محمد
ارائه مدل ترکیبی تصمیم گیری چند معیاره با رویکرد فازی جهت اولویت بندی و انتخاب استراتژی های نگهداری و تعمیرات
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
ن
نادری.شاهد
ارائه الگوی توانمند سازی کارکنان در صنعت خودروسازی
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
ناصر صدرآبادی.علیرضا
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعه نوآوری در نظام پیشنهادات با روش AHP فازی
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
نجفی.مهناز
شناسایی عوامل اثرگذار بر تحول سلامت اداری
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
نمامیان.فرشید
شناسایی عوامل مؤثر بر رشد بانکداری الکترونیک ( با استفاده از تکنیک دلفی )
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
نوروزی.حسین
بررسی رابطه میان بازار گرایی با عملکرد با میانجی بازاریابی کارآفرینانه در بنگاههای کوچک و متوسط
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
نوروزی.حسین
بررسی و رتبهبندی مهمترین علل تمایل مصرفکنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
و
واسعی.مرتضی
بررسی روابط علی و معلولی و رتبهبندی عوامل بحرانی موثر فرار مالیاتی در ایران به کمک ترکیب روشهای ANP و DEMATEL فازی گروهی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
واعظی.رضا
شناسایی تأثیرات جهانیشدن بر مدیریت دولتی ایران
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
ولایتی شکوهی.رضوان
بررسی رابطه میان بازار گرایی با عملکرد با میانجی بازاریابی کارآفرینانه در بنگاههای کوچک و متوسط
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
ه
هاشمی دهقی.زهرا
کاربرد مدل ساختاری تفسیری برای سطحبندی زنجیره نوآوری و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی تهران
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
همتیان.هادی
بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
ی
یاوری.شیما
تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
یوسفی.مینو
تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب نام تجاری مصرفکنندگان
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]