ا

  • ابراهیمی.محمد توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم‌ بهینه سازی میرایی ارتعاش [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • احتشام راثی.رضا تاثیر چارچوب کنترل و ارزیابی فناوری اطلاعات بر کیفیت کنترل های داخلی وکیفیت گزارشگری مالی شرکت های موجود در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • احتشام راثی.رضا بررسی رابطه میان جهت‌گیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • احمدی الوار.زهرا بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • احمدی.رقیه بررسی و رتبه‌بندی مهم‌ترین علل تمایل مصرف‌کنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • احمدی.علی اکبر بررسی تاثیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • اردلان.امید تدوین الگوی مدیریت دانش (شناسایی زیرساخت‌ها، ابزارها و حوزه های دانشی) [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • اسدی طاهری.مسعود چارچوب ارزش های رقابتی: ابزاری مفید برای شناسایی فرهنگ سازمانی در سازمان ها [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • اصلی زاده.احمد استخراج شاخص‌ها و آسیب شناسی ارائه خدمات ارتباطی بر روی شبکه ملی اطلاعات [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • اعتمادی.احمدرضا بکارگیری روش تلفیقیQFD-AHP در راستای بهبود ارائه سرویس‌های اینترنتی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • الوانی.سید مهدی جایگاه استراتژی‌های خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های کارآفرین [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • الوانی.سید مهدی تدوین الگوی مدیریت دانش (شناسایی زیرساخت‌ها، ابزارها و حوزه های دانشی) [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • الوانی.سیدمهدی تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • امامی صالح.کوروش تاثیر جهت‌گیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • امامی.لطیف شناسایی عوامل مؤثر بر رشد بانکداری الکترونیک ( با استفاده از تکنیک دلفی ) [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • امیرتیموری.علیرضا انتخاب تأمین‌کننده بر اساس دیدگاه‌های خوشبینانه و بدبینانه [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • امیری.مقصود توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم‌ بهینه سازی میرایی ارتعاش [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • امینی.سعید مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • امینی.سعید بررسی رابطه میان جهت‌گیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • امینی.وحید مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • امینی.وحید بررسی رابطه میان جهت‌گیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • ایرج پور.علیرضا ارائه مدل ترکیبی چند هدفه دوسطحی برای مساله مدیریت موجودی یک فروشنده و چند خرده فروش با استفاده از دو الگوریتم فرا ابتکاری چندهدفه مبتنی بر پارتو [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • ایمانی.صاحب مدیریت دانش: حلقۀ ارتباطی میان رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]

آ

  • آقاجانی.حسنعلی شناسایی چالش‌ها و راهکارهای الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی با رویکرد تولید در کلاس جهانی [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]

ب

  • بدیع زاده.علی اثر ویژگی‌های خدمات نرم‌افزاری تلفن همراه بر نگرش و رضایت مشتریان [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • بصیرت.مهدی مدیریت دانش: حلقۀ ارتباطی میان رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • بناگر.علیرضا نقش میانجی گری انگیزش شغلی کارکنان در رابطه ی میان مرشدیت و کارآفرینی سازمانی (مطالعه ی موردی شرکت زرین سوله آمل) [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]

پ

  • پاشاپور.محمدرضا بررسی روابط علی و معلولی و رتبه‌بندی عوامل بحرانی موثر فرار مالیاتی در ایران به کمک ترکیب روش‌های ANP و DEMATEL فازی گروهی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • پوراشرف.یاسان‌اله بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • پوربهروزان.علی شناسایی تأثیرات جهانی‌شدن بر مدیریت دولتی ایران [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]

ت

  • تیموری.هادی تحلیل تاثیر هوش اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]

ج

  • جان آبادی.احد اثرات اجزای سود بر بازده سهام و ثبات سود در شرکت‌های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • جبله.مرتضی طراحی چندهدفه زنجیره تأمین چابک و ارزشی با رویکرد الگوریتم ژنتیک چندهدفه [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]

ح

  • حاجی محمدعلی جهرمی.مقداد شناسایی عوامل تاثیرگذار در سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در بخش تحقیق و توسعه [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • حسین پور.داود جایگاه استراتژی‌های خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های کارآفرین [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • حسین نژادی.مصطفی ارائه مدل ترکیبی چند هدفه دوسطحی برای مساله مدیریت موجودی یک فروشنده و چند خرده فروش با استفاده از دو الگوریتم فرا ابتکاری چندهدفه مبتنی بر پارتو [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • حسینی.مریم تاثیر جهت‌گیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • حقگوفرد.زینب ارائه یک چارچوب برای پذیرش بانکداری موبایلی با استفاده از توسعه مدل پذیرش فناوری [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • حقیقت منفرد.جلال بکارگیری روش تلفیقیQFD-AHP در راستای بهبود ارائه سرویس‌های اینترنتی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • حمیدی.ناصر تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • حیدری.مجید رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]

خ

  • خردمند.شکوه برنامه ریزی خطوط هواپیمایی با در نظر گرفتن محدودیت‌های عملیاتی [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]

د

  • دلاور.علی رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • دلشاد.زهرا شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعه نوآوری در نظام پیشنهادات با روش AHP فازی [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]

ر

  • رضائی.عاطفه بررسی عوامل تاثیرگذار بر رفتار مصرفی سبز پایدار [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • ریزانه.جلال بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]

ز

  • زارعی.عظیم تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • زرگر.محمد بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]

س

  • سجادی جاغرق.سید عبداله رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • سرباز کل تپه.فرهاد چالش های فرهنگی مدیریت توسعه در ایران: پژوهش ترکیبی [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • سمیاری.مجید بررسی عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش تعدیل کنندگی ارزش شادمندی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • سمیاری.مسعود بررسی عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش تعدیل کنندگی ارزش شادمندی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]

ش

  • شاکری.هدیه بررسی روابط علی و معلولی و رتبه‌بندی عوامل بحرانی موثر فرار مالیاتی در ایران به کمک ترکیب روش‌های ANP و DEMATEL فازی گروهی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • شاه قلیان.کیوان ارائه الگوی توانمند سازی کارکنان در صنعت خودروسازی [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • شائمی برزکی.علی تحلیل تاثیر هوش اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • شعبانی نژاد.اسماعیل بررسی رابطه میان بازار گرایی با عملکرد با میانجی بازاریابی کارآفرینانه در بنگاه‌های کوچک و متوسط [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • شکورلو.علی ارائه مدل ترکیبی از تحلیل پوششی داده‌ها و تصمیم‌گیری چندهدفه به منظور بدست آوردن امتیاز کارایی واحدهای تصمیم‌گیرنده در محیط خاکستری [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • شیخلر.مهدی بررسی تاثیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]

ص

  • صابرمعاش.نوید بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • صابری.سید محمود تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • صائبی.محمد بهسازی رفتارهای شهروندی سازمانی با ایجاد محیط سازمانی مطلوب [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]

ط

  • طالقانی.محمد ارائه یک چارچوب برای پذیرش بانکداری موبایلی با استفاده از توسعه مدل پذیرش فناوری [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • طاوسی.جمال تنوع سازی تحقیقات مالی: از مالی سازی بسوی پایداری [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]

ع

  • عبدی.فرشید بررسی رابطه بین رهبری خدمتگزار و حکمرانی مطلوب [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • عبدی.مریم تحلیل تاثیر هوش اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • عزیزی.حسین انتخاب تأمین‌کننده بر اساس دیدگاه‌های خوشبینانه و بدبینانه [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • عسگری.الهه تاثیر جهت‌گیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • علی نژاد.علیرضا ارائه مدل ترکیبی از تحلیل پوششی داده‌ها و تصمیم‌گیری چندهدفه به منظور بدست آوردن امتیاز کارایی واحدهای تصمیم‌گیرنده در محیط خاکستری [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • علی نژاد.علیرضا توسعه مدل تراکم در تحلیل پوششی داده‌های فازی [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]

ف

  • فتاحی.مجید بررسی تاثیر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر چابکی سازمانی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • فرضی‌پور صائن.رضا انتخاب تأمین‌کننده بر اساس دیدگاه‌های خوشبینانه و بدبینانه [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • فروزانفر.منا عوامل سازمانی موثر بر ارتقای بهره وری کارمندان در سازمان‌های پروژه محور صنعت ساخت [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • فرهنگی.علی اکبر رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • فیاض.علی طراحی و تبیین الگوی رتبه بندی سازمان‌های تابعه شهرداری‌ها [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]

ق

  • قاسمی.پیمان بررسی رابطه بین رهبری خدمتگزار و حکمرانی مطلوب [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • قلندری.کمال تأثیر تبلیغات سه بعدی بر تصمیم به خرید:نقش حضور در بین انواع طبقات محصولی (هندسی و مادی) [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]

ک

  • کاشانی.غلامرضا چارچوب ارزش های رقابتی: ابزاری مفید برای شناسایی فرهنگ سازمانی در سازمان ها [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • کاظمی.ابوالفضل یک مدل دوهدفه در مسائل مکان یابی تخصیص با استفاده از ترکیب رتبه بندی کامل بازه ای و SCBM [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • کاکاوند.حسین ارائه مدل ترکیبی از تحلیل پوششی داده‌ها و تصمیم‌گیری چندهدفه به منظور بدست آوردن امتیاز کارایی واحدهای تصمیم‌گیرنده در محیط خاکستری [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • کردجزی.ماجده یک مدل دوهدفه در مسائل مکان یابی تخصیص با استفاده از ترکیب رتبه بندی کامل بازه ای و SCBM [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • کشته گر.عبدالعلی تنوع سازی تحقیقات مالی: از مالی سازی بسوی پایداری [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • کمالیان.امین رضا تنوع سازی تحقیقات مالی: از مالی سازی بسوی پایداری [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • کیاکجوری.داود نقش میانجی گری انگیزش شغلی کارکنان در رابطه ی میان مرشدیت و کارآفرینی سازمانی (مطالعه ی موردی شرکت زرین سوله آمل) [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]

گ

  • گلی.آرمین بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • گودرزوند چگینی.مهرداد تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب نام تجاری مصرف‌کنندگان [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]

م

  • متوسل.مرتضی اثرات اجزای سود بر بازده سهام و ثبات سود در شرکت‌های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • مجیدی.سعیده نقش اعتماد کارکنان به مدیران (اعتماد عمودی) بر موفقیت سیستم مدیریت دانش [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • محمدبیگی.بهنام توسعه مدل تراکم در تحلیل پوششی داده‌های فازی [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • محمدخانی.کامران رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • محمدی فاتح.اصغر تدوین الگوی مدیریت دانش (شناسایی زیرساخت‌ها، ابزارها و حوزه های دانشی) [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • محمدی.حامد تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • محمدی.سید فرزاد کاربرد مدل ساختاری تفسیری برای سطح‌بندی زنجیره نوآوری و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی تهران [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • محمدی.محمد برنامه ریزی خطوط هواپیمایی با در نظر گرفتن محدودیت‌های عملیاتی [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • مدهوشی.مهرداد شناسایی چالش‌ها و راهکارهای الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی با رویکرد تولید در کلاس جهانی [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • مدهوشی.مهرداد تحلیل نقش استراتژیک دانشگاه‌ها و مراکز علمی در توسعة خوشه‌های صنعتی؛ مطالعة موردی خوشة صنعتی پلی‌اتیلن کرمانشاه [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • مرادی دیزگرانی.میلاد تحلیل نقش استراتژیک دانشگاه‌ها و مراکز علمی در توسعة خوشه‌های صنعتی؛ مطالعة موردی خوشة صنعتی پلی‌اتیلن کرمانشاه [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • مشهدی جعفر نظری.سحر تاثیر چارچوب کنترل و ارزیابی فناوری اطلاعات بر کیفیت کنترل های داخلی وکیفیت گزارشگری مالی شرکت های موجود در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا شناسایی عوامل اثرگذار بر تحول سلامت اداری [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • ملکی.مرتضی تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • منصوری موید.فرشته بررسی عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش تعدیل کنندگی ارزش شادمندی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • میرزایی دریانی.شهرام ارزیابی کارآفرینی سازمانی در صنعت فرش ماشینی [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • میری اصل.محمد ارائه مدل ترکیبی تصمیم گیری چند معیاره با رویکرد فازی جهت اولویت بندی و انتخاب استراتژی های نگهداری و تعمیرات [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]

ن

  • نادری.شاهد ارائه الگوی توانمند سازی کارکنان در صنعت خودروسازی [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • ناصر صدرآبادی.علیرضا شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعه نوآوری در نظام پیشنهادات با روش AHP فازی [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • نجفی.مهناز شناسایی عوامل اثرگذار بر تحول سلامت اداری [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • نمامیان.فرشید شناسایی عوامل مؤثر بر رشد بانکداری الکترونیک ( با استفاده از تکنیک دلفی ) [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • نوروزی.حسین بررسی رابطه میان بازار گرایی با عملکرد با میانجی بازاریابی کارآفرینانه در بنگاه‌های کوچک و متوسط [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • نوروزی.حسین بررسی و رتبه‌بندی مهم‌ترین علل تمایل مصرف‌کنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]

و

  • واسعی.مرتضی بررسی روابط علی و معلولی و رتبه‌بندی عوامل بحرانی موثر فرار مالیاتی در ایران به کمک ترکیب روش‌های ANP و DEMATEL فازی گروهی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • واعظی.رضا شناسایی تأثیرات جهانی‌شدن بر مدیریت دولتی ایران [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • ولایتی شکوهی.رضوان بررسی رابطه میان بازار گرایی با عملکرد با میانجی بازاریابی کارآفرینانه در بنگاه‌های کوچک و متوسط [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]

ه

  • هاشمی دهقی.زهرا کاربرد مدل ساختاری تفسیری برای سطح‌بندی زنجیره نوآوری و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی تهران [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • همتیان.هادی بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]

ی

  • یاوری.شیما تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • یوسفی.مینو تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب نام تجاری مصرف‌کنندگان [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]