ا

  • ابطحی. معصومه السادات تدوین بستة آموزش ضمن خدمت نوین و اثر آن بر پایداری تفکر انتقادی معلمان [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • ابطحی.معصومه السادات آسیب های اجرای برنامه درسی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • ابطحی.معصومه السادات تدوین و اعتباریابی بسته آموزش مربی گری سازمانی و بررسی اثر بخشی آن بر عملکرد سازمانی مدیران مدارس ناحیه 2 استان البرز [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • ابطحی.معصومه‌السادات بررسی تأثیر فعالیت فوق برنامه بر عملکرد اجتمایی , عاطفی و تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه (ناحیه3) از دیدگاه معلمان [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • احقر.قدسی شناسایی روابط بین مؤلفه‌های مسؤولیت‌پذیری و خودکارآمدی دبیران دوره اول متوسطه [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • ادیب منش.مرزبان تحلیل محتوای کتب درسی قرآن و هدیه های آسمانی براساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین در دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • ارداغیان. زهره واکاوی شایستگی های فناور محور مدرسان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • اصغری.فریده بررسی میزان اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان مقطع دوم متوسطه شهرستان چالوس [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

آ

  • آرمند.محمد بررسی تأثیر فعالیت فوق برنامه بر عملکرد اجتمایی , عاطفی و تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه (ناحیه3) از دیدگاه معلمان [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • آقا حسینی.تقی راهبردهای آموزشی تقویت هوش متبلور کودکان پیش دبستانی به شیوه نظریه داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ب

  • برومند. حلیمه بررسی نقش رفتار رهبری مدیران مدارس متوسطه در ارتقای فرهنگ سازمانی مطلوب و سازنده در محیط کار: یک پژوهش کیفی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1404]

پ

  • پالی.سمیرا واکاوی طرحواره های مدیران مدارس ایرانی متوسطه دوم غرب استان مازندران نسبت به خود و مقامات بالادستی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ج

  • جوادی پور.محمد آسیب های اجرای برنامه درسی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • جهانگیر.پانته آ نقش میانجی خودتنظیمی هیجانی در تاثیرگذاری تیپ شخصیت D، باورهای وسواسی، و ادراک بیماری بر اضطراب ناشی از همه گیری مجدد کووید 19 در بین دانش¬آموزان مقطع اول متوسطه [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ح

  • حاجی پور عبایی.نجمه طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست: مورد مطالعه شهر کرمان [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حسینی میرصفی.اشرف السادات شناسایی روابط بین مؤلفه‌های مسؤولیت‌پذیری و خودکارآمدی دبیران دوره اول متوسطه [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حلیمی جلودار.سلیمان بررسی اهداف تربیتی و تمدنی بیانیه گام دوم انقلاب [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

خ

  • خراسانی.اباصلت تدوین و اعتباریابی بسته آموزش مربی گری سازمانی و بررسی اثر بخشی آن بر عملکرد سازمانی مدیران مدارس ناحیه 2 استان البرز [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • خلعتبری.جواد واکاوی طرحواره های مدیران مدارس ایرانی متوسطه دوم غرب استان مازندران نسبت به خود و مقامات بالادستی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • خميس آبادي.مرجان آسیب های اجرای برنامه درسی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

د

  • دلاور.علی واکاوی شایستگی های فناور محور مدرسان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • دیلمی معزی. امین بررسی اهداف تربیتی و تمدنی بیانیه گام دوم انقلاب [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ذ

  • ذوقی.لیلا نقش میانجی خودتنظیمی هیجانی در تاثیرگذاری تیپ شخصیت D، باورهای وسواسی، و ادراک بیماری بر اضطراب ناشی از همه گیری مجدد کووید 19 در بین دانش¬آموزان مقطع اول متوسطه [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ر

  • رحمتی کهخا.سعید واکاوی ابعاد و مؤلفه¬های برنامه¬های ¬درسی علوم تجربی مبتنی بر کاربرد هوش مصنوعی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • رسولی. سیده عصمت ارائه الگوی معادلات ساختاری نظام جامع فرهنگی - تربیتی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر دیدگاه مدیران و کارشناسان فرهنگی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ز

  • زین الدینی میمند.زهرا طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست: مورد مطالعه شهر کرمان [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

س

  • سلیمی.لادن ارائه الگوی معادلات ساختاری نظام جامع فرهنگی - تربیتی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر دیدگاه مدیران و کارشناسان فرهنگی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ش

  • شاه محمدی. عاطفه تدوین و اعتباریابی بسته آموزش مربی گری سازمانی و بررسی اثر بخشی آن بر عملکرد سازمانی مدیران مدارس ناحیه 2 استان البرز [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شفیع پور مطلق. شیما راهبردهای آموزشی تقویت هوش متبلور کودکان پیش دبستانی به شیوه نظریه داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شفیع پور.فرهاد راهبردهای آموزشی تقویت هوش متبلور کودکان پیش دبستانی به شیوه نظریه داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ص

  • صادقی.انسیه نقش کمال گرایی و شفقت به خود در پیش بینی راهبردهای مثبت تنظیم شناختی هیجانی دانش آموزان دوره متوسطه دوم [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • صالحی.کیوان آسیب های اجرای برنامه درسی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • صالحی.محمد واکاوی شایستگی های فناور محور مدرسان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • صفر نواده.مریم بررسی تأثیر فعالیت فوق برنامه بر عملکرد اجتمایی , عاطفی و تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه (ناحیه3) از دیدگاه معلمان [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ط

  • طهرانچی. محبوبه شناسایی روابط بین مؤلفه‌های مسؤولیت‌پذیری و خودکارآمدی دبیران دوره اول متوسطه [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ع

  • عاشوری.مهدی تدوین و اعتباریابی بسته آموزش مربی گری سازمانی و بررسی اثر بخشی آن بر عملکرد سازمانی مدیران مدارس ناحیه 2 استان البرز [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • عجم.علی اکبر واکاوی ابعاد و مؤلفه¬های برنامه¬های ¬درسی علوم تجربی مبتنی بر کاربرد هوش مصنوعی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ف

  • فتحعلی بیگی.پروانه تدوین بستة آموزش ضمن خدمت نوین و اثر آن بر پایداری تفکر انتقادی معلمان [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • فضل هاشمی.سیدمحمد واکاوی طرحواره های مدیران مدارس ایرانی متوسطه دوم غرب استان مازندران نسبت به خود و مقامات بالادستی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ق

  • قلعه کهنه.خزاله بررسی تأثیر فعالیت فوق برنامه بر عملکرد اجتمایی , عاطفی و تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه (ناحیه3) از دیدگاه معلمان [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

م

  • مرادی.رحیم تدوین بستة آموزش ضمن خدمت نوین و اثر آن بر پایداری تفکر انتقادی معلمان [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مظلومی.علی الگوی صلاحیت حرفه¬ای معلمان در دوره ابتدایی : فراترکیب بر اساس مدل اروین [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مقامی.حمیدرضا تدوین بستة آموزش ضمن خدمت نوین و اثر آن بر پایداری تفکر انتقادی معلمان [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • منظری توکلی.حمدالله طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست: مورد مطالعه شهر کرمان [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مومنی مهموئی.حسین الگوی صلاحیت حرفه¬ای معلمان در دوره ابتدایی : فراترکیب بر اساس مدل اروین [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مومنیان شهمیری.فاطمه صغری ارائه الگوی معادلات ساختاری نظام جامع فرهنگی - تربیتی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر دیدگاه مدیران و کارشناسان فرهنگی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مؤمنی مهموئی.حسین واکاوی ابعاد و مؤلفه¬های برنامه¬های ¬درسی علوم تجربی مبتنی بر کاربرد هوش مصنوعی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ن

  • نصراللهی.فرشته بررسی اهداف تربیتی و تمدنی بیانیه گام دوم انقلاب [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ه

  • هادی.حدیث طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست: مورد مطالعه شهر کرمان [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]

ی

  • یمینی.نوشین نقش کمال گرایی و شفقت به خود در پیش بینی راهبردهای مثبت تنظیم شناختی هیجانی دانش آموزان دوره متوسطه دوم [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • یوسفی سعیدآبادی.رضا واکاوی شایستگی های فناور محور مدرسان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1404]