Abbasian.Gholam-reza
تاثیر درسکارهای تصمیمی و جورچین بر تقویت توانای های شنیداری و گفتاری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Ahangari.Saeideh
تاثیر بالابردن میزان آگاهی از طریق آموزش راهکارهای فراشناختی (طرح ریزی کردن و خود مدیریت کردن) بر روی مهارت خواندن فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Ahour.Touran
تحلیل انتقادی بصری نمادهای جنسیت در مواد درسی آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه چند بعدی
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
B
Barjesteh.Hamed
بررسی انگیزه ها، نگرش ها و فعالیت های آموزشی خانگی والدین به سوی دوزبانگی
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Dastgoshadeh.Adel
رابطه بین هویت سازمانی ،هویت حرفه ای، و کارایی تدریس اساتید زبان دانشگاهی
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
G
Ghafouri.Naser
بررسی استعاره دستوری اندیشگانی در رمان فرانکشتاین نوشته ماری شلی و برگردان سینمایی آن
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
H
Heidarypur.Mohammad
رابطه بین انواع شخصیت ، انگیزه و موفقیت زبانی زبان آموزان سطح پیشرفنه ایرانی
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
J
Jalali.Mehri
اثرآموزش چند رسانه ای بر بهبود دانش دستوری زبان آموزان ایرانی و نگرش آنها
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
K
Karimpour.Maryam
تاثیرخلاصه نویسی بر روس دانش بلاغی دانشجویان انگلیسی به عنوان زبان خارجه:
تلفیق گونه نوشتاری ورویکرد مبنی بر فرآیند
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Khoshnevis.Iraj
آموزش استراتژی خودتنظیم گر بر درستی و انسجام نوشتار در بین فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Kolahi.Sholeh
تاثیر مقایسه ای بازخورد مستقیم و غیر مستقیم تصحیحی در دو روش تدریس فرآیند محور و فرآورده محور نوشتار بر یادگیری نوشتار زبان آموزان
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Kuhi.davud
بررسی کارکردی اشاره به خود در پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم نرم
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
M
Marashi.Hamid
بکارگیری آموزش مبتنی بر سخن کاوی نقادانه بر پیچیدگی ساختاری، صحت و روانی نگارش زبان آموزان
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Masiha.Laleh
بررسی امکان خوانش متون ادبی از دیدگاه جامعه شناسی زبان:
کاربرد الگو در خوانش آثار منتخب آلیس واکر
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
mohseni.fateme
تاثیر بالابردن میزان آگاهی از طریق آموزش راهکارهای فراشناختی (طرح ریزی کردن و خود مدیریت کردن) بر روی مهارت خواندن فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
S
Saeidi.Mahnaz
مقایسه مقالات تایپی و دست نویس یادگیران زبان انگیسی ایران در زمینه طول متن، املا و صحت دستور زبانی
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Seifoori.Zohreh
مقایسه تاثیر سه نوع بازخورد بر صحت دستوری و ساختارمندی نوشتار دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش انگلیسی
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
V
Valipour.Valeh
بررسی در زمانی واژگانی-دستوری چکیده ومقالات علمی-پژوهشی
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Z
zoghi.masoud
بررسی تاثیر تکنیک آموزش گروهی راهبردی خواندن بر کاهش اضطراب خواندن زبان آموزان
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]