A

  • Alizadeh Oghyanous.Parastoo تاثیر مقایسه ای تقویتدرون داد بصری و شنیداری بر یادگیری افعال چند قسمتی نامتجانس (ناموافق) در زبان آموزان ایرانی [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]
  • Alizadeh Oghyanous.Parastoo بررسی تاثیر تدریس راهبردهای فراشناختی شنیداری در تکنیک سایه برروی درک شنیداری زبان آموزان وابسته به زمینه و مستقل از آن [ Vol.10, Issue 21 - Winter Year 2017]
  • Ashraf.Hamid آیا مهارت های تفکر انتقادی موجب موفقیت در تدریس زبان می شود؟ مطالعه موردی معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر اساس جنسیت و مقطع تحصیلی آنها [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]

B

  • Bakhtiari Fayendari.Mehri آیا مهارت های تفکر انتقادی موجب موفقیت در تدریس زبان می شود؟ مطالعه موردی معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر اساس جنسیت و مقطع تحصیلی آنها [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]
  • Barjesteh.Hamed بررسی موانع خرد و کلان در اجرایی شدن آموزش تفکر انتقادی [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]

G

  • Garmabi.Hanieh آیا مهارت های تفکر انتقادی موجب موفقیت در تدریس زبان می شود؟ مطالعه موردی معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر اساس جنسیت و مقطع تحصیلی آنها [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]
  • Gavidelnia.Negin بررسی تفاوت بین تاثیر بازخورد الکترونیکی و فرازبانی بر دقت نگارش زبان آموزان ایرانی [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]
  • Ghafouri.Naser بررسی مقابله ای وجهیت معرفتی و الزامی در دو کتاب با موضوع زبانشناسی کاربردی به زبان انگلیسی با نویسندگان بومی انگلیسی و غیر بومی ایرانی [ Vol.10, Issue 21 - Winter Year 2017]
  • Ghelichi.Majid بافتمند سازی آموزش دستور زبان از طریق آموزش از قبل طراحی شده مبتنی بر معنا و ارایه درونداد برجسته نمایی شده در یک محیط انگلیسی بعنوان زبان خارجی [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]

H

  • Hadidi Tamjid.Nasrin رابطه بین انگیزه و هویت زبان آموزان مونث و مذکر ایرانی: کمال گرایی و سخت گرایی [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]
  • Hassasskhah.Jaleh بررسی اثرپذیری صحت/روانی کلام در دانشجویان زبان انگلیسی: تحلیل سیستماتیک [ Vol.10, Issue 21 - Winter Year 2017]

K

  • Karimnia.Amin ترجیح سبک یادگیری در مترجمان حرفه ای مرد و زن [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]
  • Khabiri.Mona بررسی تاثیر تدریس راهبردهای فراشناختی شنیداری در تکنیک سایه برروی درک شنیداری زبان آموزان وابسته به زمینه و مستقل از آن [ Vol.10, Issue 21 - Winter Year 2017]
  • Kuhi.Davud در راستای توسعه ی الگویی اجتماعی و فرایند محور از پژوهش در حوزه فرا گفتمان [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]

M

  • Mall-Amiri.Behdokht تاثیر مقایسه ای تقویتدرون داد بصری و شنیداری بر یادگیری افعال چند قسمتی نامتجانس (ناموافق) در زبان آموزان ایرانی [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]
  • Marashi.Hamid تدوین و روایی سازی پرسشنامه ارزشیابی بکارگیری سخن کاوی نقادانه میان معلمین زبان [ Vol.10, Issue 21 - Winter Year 2017]

S

  • Saeidi.Mahnaz آموزش با تکنولوژی و تاثیر آن روی پشتوانه ادراکی-شناختی، عملکرد تحصیلی و انگیزه در کلاس های زبان خارجی [ Vol.10, Issue 21 - Winter Year 2017]

T

  • Tabatabaei.Mir Ayyoob بررسی تفاوت بین تاثیر بازخورد الکترونیکی و فرازبانی بر دقت نگارش زبان آموزان ایرانی [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]
  • Toni.Arman بررسی اثرپذیری صحت/روانی کلام در دانشجویان زبان انگلیسی: تحلیل سیستماتیک [ Vol.10, Issue 21 - Winter Year 2017]

V

  • Vosoughi.Marjan بررسی ادراک زبان آموزان با مهارت های زبانی بالا و پایین از راهبرد های انگیزش دهی مدرسان زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 21 - Winter Year 2017]

Y

  • Yousefih.Mandana بررسی فرایندهای شناختی ترجمه شفاهی از زبان فارسی به انگلیسی [ Vol.10, Issue 21 - Winter Year 2017]

Z

  • Zohrehvand.Atefeh تاثیر مقایسه ای تقویتدرون داد بصری و شنیداری بر یادگیری افعال چند قسمتی نامتجانس (ناموافق) در زبان آموزان ایرانی [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]