Ahangari.Saeideh
تاثیر ارزشیابی پویای گروهی تجمعی و همزمانی بر حافظه شنیداری زبان آموزان در فعالیت های شنیداری
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Ahmadian.Mehrshad
محافل بحث های حرفه ای و نقادانه ی گروهی: گامی عملی به سوی اجرای آموزش انتقادی
معلمان زبان انگلیسی
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Alavinia.Parviz
ارتباط بین خلاقیت معلمان، انگیزش و میزان رضایت شغلی آنان: بررسی نقش جنسیت،
تجربه تدریس و بافت تدریس
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
arianfar.afrooz
فراگیری دستور زبان انگلیسی با مواد آموزشی گفتاری و شنیداری در رویکردهای شناختی و زیست محیطی: مورد تاکید با بازخورد غیر صریح
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Azabdaftari.Behrooz
سنجش پویای استراتژی های خواندن یادگیرندگان زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: معرفی روش وساطت سوسی
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
C
Chalak.Azizeh
تأثیر استفاده از نقشه های ذهنی الکترونیکی بر گزینه های راهبردی یادگیری زبان انگلیسی بزرگسالان و نوجوانان
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
F
Farajzadeh.Roshan
ارتباط بین خلاقیت معلمان، انگیزش و میزان رضایت شغلی آنان: بررسی نقش جنسیت،
تجربه تدریس و بافت تدریس
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
G
Ghafouri.Naser
درک معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی نسبت به قابل آموزش بودن استراتژیهای ارتباطی
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Ghelichi.Mahla
قدرت پیش بینی اندازه واژگان شنیداری و تصویری بر درک مطلب دیداری
زبان آموزان ایرانی
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
K
Khatib.Mohammad
تاثیر یادگیری معکوس رو در رو در مقابل یادگیری معکوس آنلاین برمهارت گفتاری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دانشحویان ایرانی در سطح پایین تر از متوسط
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Kuhi.davud
وفاداری به سنتها یا رویارویی با چالشها: بررسی جایگاه عناصر فراگفتمانی در کتب آموزشی نوشتار آکادمیک
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
L
Lotfi.Islamic
نگرش زبان آموزان و معلمان ایران نسبت به کتاب های درسی انگلیسی دبیرستان
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
M
Mahmoudi.Asgar
تاثیر چهارچوب سازی انگیزشی روی خودکارامدی و موفقیت یادگیری یادگیرنده های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با سبک های شناختی مختلف وابسته و مستقل
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Mansouri Nejad.ALi
ارزیابی سطح تفسیری فرکلاف از طریق معیار نیکی: یک نمونه ایرانی
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Memari.Mehran
بررسی تأثیرات بازخورد فرازبانشناختی معلم در مقابل بازخورد متقابل مبتنی بر همکاری بر عملکرد نوشتن دانشآموزان
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Mojaverian.Mansoureh
تاثیر سازمان دهنده های گرافیکی ایجاد شده توسط مدرس، توسط فراگیر به صورت انفرادی و توسط فراگیران به صورت گروهی بر دانش واژگانی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
R
Rahimi Esfahani.Fariba
تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
S
Saeidi.Mahnaz
بررسی تماس بین فرهنگی بین دانشجویان زبان خارجی ایرانی: اعتبارسنجی پرسشنامه
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Saidi.Mavadat
ارزیابی مهارت خواندن و درک مطلب در کتاب ویژن ۳ و زبان انگلیسی پیش دانشگاهی
براساس دسته بندی فریمن (۱۴۰۰) و دیدگاه معلمان
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Samoudi.Negin
ارزیابی یک کتاب درسی ELT: یک معیار دو مرحله ای
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Sepehri.Mehrdad
تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Seyedebrahimi.Samin
تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Siahpoosh.Hossein
تاثیر سازمان دهنده های گرافیکی ایجاد شده توسط مدرس، توسط فراگیر به صورت انفرادی و توسط فراگیران به صورت گروهی بر دانش واژگانی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Siahpoosh.Hossein
تاثیر چهارچوب سازی انگیزشی روی خودکارامدی و موفقیت یادگیری یادگیرنده های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با سبک های شناختی مختلف وابسته و مستقل
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]