Alizadeh Oghyanous.Parastoo
بررسی تاثیر تدریس راهبردهای فراشناختی شنیداری در تکنیک سایه برروی درک شنیداری زبان آموزان وابسته به زمینه و مستقل از آن
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Alizadeh Oghyanous.Parastoo
تاثیر مقایسه ای تقویتدرون داد بصری و شنیداری بر یادگیری افعال چند
قسمتی نامتجانس (ناموافق) در زبان آموزان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Ashraf.Hamid
آیا مهارت های تفکر انتقادی موجب موفقیت در تدریس زبان می شود؟
مطالعه موردی معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر اساس جنسیت
و مقطع تحصیلی آنها
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
B
Bakhtiari Fayendari.Mehri
آیا مهارت های تفکر انتقادی موجب موفقیت در تدریس زبان می شود؟
مطالعه موردی معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر اساس جنسیت
و مقطع تحصیلی آنها
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Barjesteh.Hamed
بررسی موانع خرد و کلان در اجرایی شدن آموزش تفکر انتقادی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
G
Garmabi.Hanieh
آیا مهارت های تفکر انتقادی موجب موفقیت در تدریس زبان می شود؟
مطالعه موردی معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر اساس جنسیت
و مقطع تحصیلی آنها
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Gavidelnia.Negin
بررسی تفاوت بین تاثیر بازخورد الکترونیکی و فرازبانی بر دقت نگارش
زبان آموزان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Ghafouri.Naser
بررسی مقابله ای وجهیت معرفتی و الزامی در دو کتاب با موضوع زبانشناسی کاربردی به زبان انگلیسی با نویسندگان بومی انگلیسی و غیر بومی ایرانی
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Ghelichi.Majid
بافتمند سازی آموزش دستور زبان از طریق آموزش از قبل طراحی شده مبتنی
بر معنا و ارایه درونداد برجسته نمایی شده در یک محیط انگلیسی
بعنوان زبان خارجی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
H
Hadidi Tamjid.Nasrin
رابطه بین انگیزه و هویت زبان آموزان مونث و مذکر ایرانی:
کمال گرایی و سخت گرایی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Hassasskhah.Jaleh
بررسی اثرپذیری صحت/روانی کلام در دانشجویان زبان انگلیسی: تحلیل سیستماتیک
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
K
Karimnia.Amin
ترجیح سبک یادگیری در مترجمان حرفه ای مرد و زن
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Khabiri.Mona
بررسی تاثیر تدریس راهبردهای فراشناختی شنیداری در تکنیک سایه برروی درک شنیداری زبان آموزان وابسته به زمینه و مستقل از آن
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Kuhi.Davud
در راستای توسعه ی الگویی اجتماعی و فرایند محور از پژوهش در حوزه
فرا گفتمان
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
M
Mall-Amiri.Behdokht
تاثیر مقایسه ای تقویتدرون داد بصری و شنیداری بر یادگیری افعال چند
قسمتی نامتجانس (ناموافق) در زبان آموزان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Marashi.Hamid
تدوین و روایی سازی پرسشنامه ارزشیابی بکارگیری سخن کاوی نقادانه میان معلمین زبان
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
S
Saeidi.Mahnaz
آموزش با تکنولوژی و تاثیر آن روی پشتوانه ادراکی-شناختی، عملکرد تحصیلی و انگیزه در کلاس های زبان خارجی
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
T
Tabatabaei.Mir Ayyoob
بررسی تفاوت بین تاثیر بازخورد الکترونیکی و فرازبانی بر دقت نگارش
زبان آموزان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Toni.Arman
بررسی اثرپذیری صحت/روانی کلام در دانشجویان زبان انگلیسی: تحلیل سیستماتیک
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
V
Vosoughi.Marjan
بررسی ادراک زبان آموزان با مهارت های زبانی بالا و پایین از راهبرد های انگیزش دهی مدرسان زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Y
Yousefih.Mandana
بررسی فرایندهای شناختی ترجمه شفاهی از زبان فارسی به انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Z
Zohrehvand.Atefeh
تاثیر مقایسه ای تقویتدرون داد بصری و شنیداری بر یادگیری افعال چند
قسمتی نامتجانس (ناموافق) در زبان آموزان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]