A

  • Abbasian.Gholam-reza تاثیر درسکارهای تصمیمی و جورچین بر تقویت توانای های شنیداری و گفتاری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.9, Issue 18 - Summer Year 2016]
  • Ahangari.Saeideh تاثیر بالابردن میزان آگاهی از طریق آموزش راهکارهای فراشناختی (طرح ریزی کردن و خود مدیریت کردن) بر روی مهارت خواندن فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص [ Vol.9, Issue 18 - Summer Year 2016]
  • Ahour.Touran تحلیل انتقادی بصری نمادهای جنسیت در مواد درسی آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه چند بعدی [ Vol.9, Issue 18 - Summer Year 2016]

B

  • Barjesteh.Hamed بررسی انگیزه ها، نگرش ها و فعالیت های آموزشی خانگی والدین به سوی دوزبانگی [ Vol.9, Issue 18 - Summer Year 2016]

D

  • Daftarifard.Parisa خاصیت تراکمی توانمندی خواندن و درک مطلب: مدل قطعی یا مدل احتمالی ؟ [ Vol.9, Issue 18 - Summer Year 2016]
  • Dastgoshadeh.Adel رابطه بین هویت سازمانی ،هویت حرفه ای، و کارایی تدریس اساتید زبان دانشگاهی [ Vol.9, Issue 19 - Winter Year 2016]

G

  • Ghafouri.Naser بررسی استعاره دستوری اندیشگانی در رمان فرانکشتاین نوشته ماری شلی و برگردان سینمایی آن [ Vol.9, Issue 19 - Winter Year 2016]

H

  • Heidarypur.Mohammad رابطه بین انواع شخصیت ، انگیزه و موفقیت زبانی زبان آموزان سطح پیشرفنه ایرانی [ Vol.9, Issue 18 - Summer Year 2016]

J

  • Jalali.Mehri اثرآموزش چند رسانه ای بر بهبود دانش دستوری زبان آموزان ایرانی و نگرش آنها [ Vol.9, Issue 19 - Winter Year 2016]

K

  • Karimpour.Maryam تاثیرخلاصه نویسی بر روس دانش بلاغی دانشجویان انگلیسی به عنوان زبان خارجه: تلفیق گونه نوشتاری ورویکرد مبنی بر فرآیند [ Vol.9, Issue 18 - Summer Year 2016]
  • Khoshnevis.Iraj آموزش استراتژی خودتنظیم گر بر درستی و انسجام نوشتار در بین فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.9, Issue 19 - Winter Year 2016]
  • Kolahi.Sholeh تاثیر مقایسه ای بازخورد مستقیم و غیر مستقیم تصحیحی در دو روش تدریس فرآیند محور و فرآورده محور نوشتار بر یادگیری نوشتار زبان آموزان [ Vol.9, Issue 19 - Winter Year 2016]
  • Kuhi.davud بررسی کارکردی اشاره به خود در پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم نرم [ Vol.9, Issue 18 - Summer Year 2016]

M

  • Marashi.Hamid بکارگیری آموزش مبتنی بر سخن کاوی نقادانه بر پیچیدگی ساختاری، صحت و روانی نگارش زبان آموزان [ Vol.9, Issue 19 - Winter Year 2016]
  • Masiha.Laleh بررسی امکان خوانش متون ادبی از دیدگاه جامعه شناسی زبان: کاربرد الگو در خوانش آثار منتخب آلیس واکر [ Vol.9, Issue 19 - Winter Year 2016]
  • mohseni.fateme تاثیر بالابردن میزان آگاهی از طریق آموزش راهکارهای فراشناختی (طرح ریزی کردن و خود مدیریت کردن) بر روی مهارت خواندن فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص [ Vol.9, Issue 18 - Summer Year 2016]

S

  • Saeidi.Mahnaz مقایسه مقالات تایپی و دست نویس یادگیران زبان انگیسی ایران در زمینه طول متن، املا و صحت دستور زبانی [ Vol.9, Issue 19 - Winter Year 2016]
  • Seifoori.Zohreh مقایسه تاثیر سه نوع بازخورد بر صحت دستوری و ساختارمندی نوشتار دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش انگلیسی [ Vol.9, Issue 19 - Winter Year 2016]

V

  • Valipour.Valeh بررسی در زمانی واژگانی-دستوری چکیده ومقالات علمی-پژوهشی [ Vol.9, Issue 19 - Winter Year 2016]

Z

  • zoghi.masoud بررسی تاثیر تکنیک آموزش گروهی راهبردی خواندن بر کاهش اضطراب خواندن زبان آموزان [ Vol.9, Issue 18 - Summer Year 2016]