A

  • Ahangari.Saeideh بهبود عملکرد داستانگویی شفاهی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی از نظر صحت دستوری، روانی وپیچیدگی با ا یجاد آگاهی معنایی از طریق فیلدهای معنای [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Ahmadian.Mehrshad محافل بحث های حرفه ای و نقادانه ی گروهی: گامی عملی به سوی اجرای آموزش انتقادی معلمان زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Ahour.Touran تاثیر اموزش مشترک از طریق مدل معلم – کمک معلم بر روی درک مطلب زبان اموزان ایرانی [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Ahour.Touran ارزیابی درونی کتاب درسی زبان انگلیسی «ویژن ۲» از دیدگاه معلمان [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • asadi.Javanshir بررسی اثربخشی گذرگاه های-چندگانه مغز بعنوان یک مدل آموزش مغز-محور بررروی استرس، اضطراب، افسردگی و فضای حمایتی ادراک شده فراگیران زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Ashraf.Hamid مطالعه تطبیقی در زمینه آگاهی معلمان زبان انگلیسی ایرانی ازاستاندارد های اخلاق در پژوهش: نقش جنسیت و تجربه در تدریس [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]

B

  • Birjandi.Parviz تاثیر تغییرات ضربان قلب بر روی مهارت خواندن و درک مطلب در بین فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]

C

  • Chalak.Azizeh زبان کوید-19: عکس العمل جوامع در قالب ایجاد یک کویدپدیای جامع نئولوژیسم انگلیسی در مقایسه با فارسی (کرونولوژیسم) [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Chalak.Azizeh بررسی تاثیر به کاربردن آنالیز نقادانه نیازهای زبان آموزان ایرانی سطح متوسط بر ارتقای سطح مهارت گفتاری آنها [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]

D

  • Davarzani.Fatemeh تاثیر کلاس مجازی و حقیقی بر توسعه کاربردشناسی بین زبانی: میکروبلاگینگ در مقایسه با آموزش سنتی کنشهای گفتاری به فراگیران ایرانی انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]

H

  • Hadidi Tamjid.Nasrin تدریس استراتژی استنتاج لغوی وتاثیر آن بر درک مطلب خواندن زبان آموزان ایرانی [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Hassanzadeh.Zahra تدریس استراتژی استنتاج لغوی وتاثیر آن بر درک مطلب خواندن زبان آموزان ایرانی [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Heydari Tabrizi.. بررسی تاثیر به کاربردن آنالیز نقادانه نیازهای زبان آموزان ایرانی سطح متوسط بر ارتقای سطح مهارت گفتاری آنها [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]

K

  • khodareza.Mohammad Reza اثربخشی گفتمان نقادانه دانشجویان با استفاده از الگوی آموزشی باختین درکلاس مکالمه [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • khodareza.Mohammad Reza طرح پرسشنامه ای جهت ارزیابی مفهوم سازی انگلیسی های جهانی بین اساتید و دانشجویان ایرانی [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Kolahi.Sholeh بررسی متغیرهای چالش‌برانگیز اجتماعی‌فرهنگی تأثیرگزار بر هویت زبان‌آموزان ایرانی [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Kuhi.davud مطالعه بین فرهنگی تکرار پذیری حرکت متنی-کارکردی در بخشهای بحث مقالات پژوهشی علوم نرم [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]

M

  • Mahmoudi-Dehaki.Mohsen زبان کوید-19: عکس العمل جوامع در قالب ایجاد یک کویدپدیای جامع نئولوژیسم انگلیسی در مقایسه با فارسی (کرونولوژیسم) [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Mahmoudy.Behzad بهبود عملکرد داستانگویی شفاهی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی از نظر صحت دستوری، روانی وپیچیدگی با ا یجاد آگاهی معنایی از طریق فیلدهای معنای [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Mashhadi Heidar.Davood اثربخشی گفتمان نقادانه دانشجویان با استفاده از الگوی آموزشی باختین درکلاس مکالمه [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Mashhadi Heidar.Davood طرح پرسشنامه ای جهت ارزیابی مفهوم سازی انگلیسی های جهانی بین اساتید و دانشجویان ایرانی [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Motallebzadeh.Khalil مطالعه تطبیقی در زمینه آگاهی معلمان زبان انگلیسی ایرانی ازاستاندارد های اخلاق در پژوهش: نقش جنسیت و تجربه در تدریس [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Moussavi Esterabadi Kermani.Fatemeh تاثیر تغییرات ضربان قلب بر روی مهارت خواندن و درک مطلب در بین فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]

N

  • Naeini.Jila بررسی اثربخشی گذرگاه های-چندگانه مغز بعنوان یک مدل آموزش مغز-محور بررروی استرس، اضطراب، افسردگی و فضای حمایتی ادراک شده فراگیران زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Najmi.Kazem رابطه ی بین دقت، پیچیدگی و صحت در مهارت گفتاری در سطحوح مختلف [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • niknezhad.fatemeh اثربخشی گفتمان نقادانه دانشجویان با استفاده از الگوی آموزشی باختین درکلاس مکالمه [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]

R

  • Rashtchi.Mojgan آیا آموزش نگارش استدلالی به شیوه ارزشیابی پویای تداخلی و تعاملی بر پیجیدگی، درستی و سلاست تاثیر می‌گذارند؟ [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]

S

  • Saeidi.Mahnaz تاثیر مقایسه ای مدلهای MRs و CSR بر مهارت درک مطلب زبان آموزان برونگرا و درونگرا [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Saidi.Mavadat رابطه میان هوش بین فردی و میان فردی، اضطراب تدریس، و باورهای مدیریت کلاس در میان اساتید زبان تخصصی [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Shafipoor.Mahdieh بررسی ارزیابی پویای مداخله گر به روش مختلط: نگارش مقالات آکادمیک زبان آموزان ایرانی درون گرا و برون گرا [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Shirkhani.Servat تدریس صریح و تدریس ضمنی استراتژی درخواست کردن: مقایسه تاثیر این دو روش بر نگارش ایمیل فراگیران زبان انگلیسی سطح فوق متوسط [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Siyyari.Masood رابطه ی بین دقت، پیچیدگی و صحت در مهارت گفتاری در سطحوح مختلف [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Soltani.Kimia مطالعه بین فرهنگی تکرار پذیری حرکت متنی-کارکردی در بخشهای بحث مقالات پژوهشی علوم نرم [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]

T

  • Talebzadeh.Hossein تاثیر کلاس مجازی و حقیقی بر توسعه کاربردشناسی بین زبانی: میکروبلاگینگ در مقایسه با آموزش سنتی کنشهای گفتاری به فراگیران ایرانی انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]

V

  • Vosoughi.Marjan زبان جنسیت: کنکاشی بر صورت های خطابی مرد و زن درمجموعه کتب آموزشی New Interchange Series [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]

Y

  • Yazdanimoghaddam.Massood آیا آموزش نگارش استدلالی به شیوه ارزشیابی پویای تداخلی و تعاملی بر پیجیدگی، درستی و سلاست تاثیر می‌گذارند؟ [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]

Z

  • zafari.sara بررسی تاثیر به کاربردن آنالیز نقادانه نیازهای زبان آموزان ایرانی سطح متوسط بر ارتقای سطح مهارت گفتاری آنها [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]