احمدبیگی. فاطمه
رویکردی نوین به شناسایی مؤلفه ها و ابعاد پیاده سازی مدیریت دانش در نظام آموزش عالی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
احمدی دانیالی.آرزو
بررسی اثرات تفکر استراتژیک و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی شرکت (مطالعه موردی: شرکت لبنی کاله)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
احمدی.مجید
بررسی اثرات تفکر استراتژیک و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی شرکت (مطالعه موردی: شرکت لبنی کاله)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]