ا

  • احمدبیگی. فاطمه رویکردی نوین به شناسایی مؤلفه‏ ها و ابعاد پیاده‏ سازی مدیریت دانش در نظام آموزش عالی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • احمدی دانیالی.آرزو بررسی اثرات تفکر استراتژیک و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی شرکت (مطالعه موردی: شرکت لبنی کاله) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • احمدی.مجید بررسی اثرات تفکر استراتژیک و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی شرکت (مطالعه موردی: شرکت لبنی کاله) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]