احمدی.محسن
نقش میانجی تصمیمگیری هوشمند در رابطه بین انعطافپذیری فناوری و تیم پذیری
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
اخوی ثمرین.زهرا
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس دانش استفاده از هوش مصنوعی در جامعهی ایرانی
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
اژدری فام. ناصر
مرور سیستماتیک پژوهش های رباتیک در حوزه آموزش: درس هایی از گذشته و مسیرهای آینده
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
انصاری.هلیا
شخصی سازی محیط یادگیری الکترونیکی بر اساس خودکارآمدی دانشجویان
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
آ
آذر.خدیجه
شخصی سازی محیط یادگیری الکترونیکی بر اساس خودکارآمدی دانشجویان
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
آریانپور.حمیدرضا
تجارب زیسته معلمان از راهبردهای آموزش مجازی خود در دوران پاندمی کرونا
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
آقاکثیری.زهره
رابطه بین پذیرش فنآوری با عملکرد شغلی معلمان دوره ابتدایی شهر اصفهان با درنظر گرفتن نقش میانجی فلات شغلی
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
ب
باقریان. سیده پریسا
مقایسه ویژگیهای شخصیتی و هوش هیجانی افراد وابسته به اینترنت و ناوابسته به اینترنت برحسب جنسیت
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
برجسته.حامد
تأثیر یادگیری مشارکتی از طریق یک شبکه اجتماعی برای تقویت مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
بهاروند. بهاره
تجارب زیسته معلمان از راهبردهای آموزش مجازی خود در دوران پاندمی کرونا
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
ت
تاری.غفار
ارائه مدل معادلات ساختاری مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
تاری.غفار
ارائه مدل معادلات ساختاری مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
ج
جاویدپور.مرتضی
تاثیر اعتیاد به شبکههای مجازی بر بهزیستی تحصیلی دانشآموزان متوسطه با نقش واسطهای احساس تنهایی
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
جعفرخانی.فاطمه
تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر بازی وارسازی بر خودپنداره تحصیلی دانش¬آموزان
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
جعفری ندوشن.سمیه
بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه سواد دیجیتالی و قصد رفتاری معلمان برای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
جعفری.سید محمدباقر
واکاوی مفهوم كيفيت و برون¬دادهای آن در نظام آموزش الکترونيکي (مورد مطالعه: دانشگاه پیام¬نور اراک)
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
جوادی پور.محمد
واکاوی پدیدارشناسانه چگونگی تاثیر شهروند معنوی بر استفاده از فضای مجازی
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
جهانبخشی.حیدرعلی
واکاوی مفهوم كيفيت و برون¬دادهای آن در نظام آموزش الکترونيکي (مورد مطالعه: دانشگاه پیام¬نور اراک)
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
چ
چوبفروش زاده.آزاده
تجارب زیسته معلمان از راهبردهای آموزش مجازی خود در دوران پاندمی کرونا
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
ح
حسین زاده.امید علی
ارائه مدل معادلات ساختاری مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
حسین زاده.امید علی
ارائه مدل معادلات ساختاری مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
حسینی.شهلا
بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه سواد دیجیتالی و قصد رفتاری معلمان برای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
حسینیاشلقی.سیدمحمود
ارائه مدل استقرار رایانش ابری به منظور توسعه آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
حیدری.زهرا
طراحی الگوی دانشگاه هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
خ
خاکدال قوجه بگلو.سعید
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس دانش استفاده از هوش مصنوعی در جامعهی ایرانی
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
خان محمدی اطاقسرا.ارسلان
نقش واسطه ای اشتیاق تحصیلی در رابطه بین فراشناخت و اضطراب کامپیوتر دانشجویان
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
خباره.کبری
شناسایی ابعاد و مولفه های دانشگاه دیجیتال: رویکردی کیفی و اعتباریابی با روش دلفی
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
د
داوری.رحیم
مقایسه ویژگیهای شخصیتی و هوش هیجانی افراد وابسته به اینترنت و ناوابسته به اینترنت برحسب جنسیت
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
دشتی.ادریس
بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه سواد دیجیتالی و قصد رفتاری معلمان برای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
دوستی پور.رضا
کاربست آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی در برنامه سلامتی مدارس و تاثیر آن بر ارتقا سواد سلامت دانش آموزان ابتدایی
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
دهقان زاده.حجت
به کارگیری بازی وارسازی در محیط های یادگیری دیجیتال: محتوای آموزشی، متغیرهای وابسته، سطوح آموزشی
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
ر
رجبی. زینب
واکاوی پدیدارشناسانه چگونگی تاثیر شهروند معنوی بر استفاده از فضای مجازی
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
رسولی.عصمت
اثربخشی خود راهبری به شیوه آنلاین بر بهبود کارآفرینی اجتماعی دانش¬آموزان
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
رضازاده بهادران.حمیدرضا
واکاوی پدیدارشناسانه چگونگی تاثیر شهروند معنوی بر استفاده از فضای مجازی
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
رضایی راد.مجتبی
تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر بازی وارسازی بر خودپنداره تحصیلی دانش¬آموزان
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
رفاکار.الهه
اثربخشی خود راهبری به شیوه آنلاین بر بهبود کارآفرینی اجتماعی دانش¬آموزان
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
رنجکش رودسری.محبوبه
واکاوی مفهوم كيفيت و برون¬دادهای آن در نظام آموزش الکترونيکي (مورد مطالعه: دانشگاه پیام¬نور اراک)
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
ز
زختاره.حسن
مرور سیستماتیک پژوهش های پرورش تفکر زیباشناختی و خلاق از طریق بازی¬های دیجیتال
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
زنگنه.حسین
مرور سیستماتیک پژوهش های پرورش تفکر زیباشناختی و خلاق از طریق بازی¬های دیجیتال
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
س
سجادیان.ایلناز
رابطه سواد دیجیتالی و ادراک موفقیت شغلی در معلمان پیشدبستانی: نقش میانجیگری اشتیاق شغلی
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
سلیمی.لادن
بررسی عناصر برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی ایران (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان)
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
سمیعی زفرقندی.مرتضی
واکاوی پدیدارشناسانه چگونگی تاثیر شهروند معنوی بر استفاده از فضای مجازی
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
ش
شریعتی.الهام
بررسی عناصر برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی ایران (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان)
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
صدوقی.میترا
کاربست آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی در برنامه سلامتی مدارس و تاثیر آن بر ارتقا سواد سلامت دانش آموزان ابتدایی
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
صیامیان.حسن
ارائه مدل استقرار رایانش ابری به منظور توسعه آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
ض
ضامنی.فرشیده
ارائه مدل استقرار رایانش ابری به منظور توسعه آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
ط
طالب.زهرا
طراحی الگوی دانشگاه هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
طاهری وشاره.الهام
رابطه بین پذیرش فنآوری با عملکرد شغلی معلمان دوره ابتدایی شهر اصفهان با درنظر گرفتن نقش میانجی فلات شغلی
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
طوسی.داود
تاثیر اعتیاد به شبکههای مجازی بر بهزیستی تحصیلی دانشآموزان متوسطه با نقش واسطهای احساس تنهایی
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
عبدالهی.مجید
رابطه بین پذیرش فنآوری با عملکرد شغلی معلمان دوره ابتدایی شهر اصفهان با درنظر گرفتن نقش میانجی فلات شغلی
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
عزیزآبادی.میثم
سنتزپژوهی مؤلفه ها، ابعاد و چالش های واقعيت مجازی و واقعيت افزوده در آموزش علوم زيستی
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
عمویی رازانی.امیرحسین
مرور سیستماتیک پژوهش های پرورش تفکر زیباشناختی و خلاق از طریق بازی¬های دیجیتال
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
عمویی.کبری
تأثیر فنآوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) بر بهبود عملکرد مدیران آموزشی از دیدگاه معلمان متوسطه اول
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
غ
غلامحسین زاده.مهسا
ارائه مدل استقرار رایانش ابری به منظور توسعه آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
ف
فرهادی.هادی
رابطه سواد دیجیتالی و ادراک موفقیت شغلی در معلمان پیشدبستانی: نقش میانجیگری اشتیاق شغلی
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
ق
قشقایی زاده.نصراله
ارائه الگوي شایستگیهای دیجیتال معلمان جغرافیا بر اساس استانداردهای انجمن بین المللی فناوری (ISTE)
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
قنبری.سیروس
نقش میانجی تصمیمگیری هوشمند در رابطه بین انعطافپذیری فناوری و تیم پذیری
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
قهرمانلو.مریم
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس دانش استفاده از هوش مصنوعی در جامعهی ایرانی
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
ک
کاشانی وحید.لیلا
کاربرد فنآوری واقعیتافزوده در فرآیند یاددهی - یادگیری با تأکید بر آموزش دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص: مطالعۀ مروری سیستماتیک
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
کاظم الجذیلی.حسن محمد
ارائه الگوي شایستگیهای دیجیتال معلمان جغرافیا بر اساس استانداردهای انجمن بین المللی فناوری (ISTE)
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
کاظمی.سیلم
تاثیر اعتیاد به شبکههای مجازی بر بهزیستی تحصیلی دانشآموزان متوسطه با نقش واسطهای احساس تنهایی
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
کریمیان پور.غفار
بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه سواد دیجیتالی و قصد رفتاری معلمان برای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
کیانی. محبوبه
کاربرد فنآوری واقعیتافزوده در فرآیند یاددهی - یادگیری با تأکید بر آموزش دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص: مطالعۀ مروری سیستماتیک
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
گ
گلزاری.زینب
طراحی الگوی دانشگاه هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی
[
دوره15,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
م
مالکی.پریسا
سنتزپژوهی مؤلفه ها، ابعاد و چالش های واقعيت مجازی و واقعيت افزوده در آموزش علوم زيستی
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
محمدی نائینی.مژگان
سنتزپژوهی مؤلفه ها، ابعاد و چالش های واقعيت مجازی و واقعيت افزوده در آموزش علوم زيستی
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
محمدی.مهدی
نقش استفاده از بازهای رایانه¬ای بر رشد اخلاقی کودکان و نوجوانان
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
معادنه.دلال جاسم عبدالرضا
رابطه سواد دیجیتالی و ادراک موفقیت شغلی در معلمان پیشدبستانی: نقش میانجیگری اشتیاق شغلی
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
مغیثی. دریا
تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر بازی وارسازی بر خودپنداره تحصیلی دانش¬آموزان
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
ملاحسینی.علی
تأثیر فنآوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) بر بهبود عملکرد مدیران آموزشی از دیدگاه معلمان متوسطه اول
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
موسوی.رویا
اثربخشی خود راهبری به شیوه آنلاین بر بهبود کارآفرینی اجتماعی دانش¬آموزان
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
موسوی.فرانک
اسکولار چت یک پلتفرم هوش مصنوعی برای حمایت از پژوهشگران و نویسندگان در دنیای علمی
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
میرهاشمی.مالک
مقایسه ویژگیهای شخصیتی و هوش هیجانی افراد وابسته به اینترنت و ناوابسته به اینترنت برحسب جنسیت
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
ن
نامی.آرزو
تجارب زیسته معلمان از راهبردهای آموزش مجازی خود در دوران پاندمی کرونا
[
دوره15,
شماره
3
- بهارسال
1404]
نایف الشافعی.ایهاب رزاق
ارائه الگوي شایستگیهای دیجیتال معلمان جغرافیا بر اساس استانداردهای انجمن بین المللی فناوری (ISTE)
[
دوره15,
شماره
4
- تابستانسال
1404]
ی
یکانی.مهتاب
نقش واسطه ای اشتیاق تحصیلی در رابطه بین فراشناخت و اضطراب کامپیوتر دانشجویان
[
دوره15,
شماره
2
- زمستانسال
1403]