ا

  • احمدی.محسن نقش میانجی تصمیم‌گیری هوشمند در رابطه بین انعطاف‌پذیری فناوری و تیم پذیری [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • اخوی ثمرین.زهرا بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس دانش استفاده از هوش مصنوعی در جامعه‌ی ایرانی [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • اژدری فام. ناصر مرور سیستماتیک پژوهش های رباتیک در حوزه آموزش: درس هایی از گذشته و مسیرهای آینده [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • انصاری.هلیا شخصی سازی محیط یادگیری الکترونیکی بر اساس خودکارآمدی دانشجویان [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]

آ

  • آذر.خدیجه شخصی سازی محیط یادگیری الکترونیکی بر اساس خودکارآمدی دانشجویان [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • آریانپور.حمیدرضا تجارب زیسته معلمان از راهبردهای آموزش مجازی خود در دوران پاندمی کرونا [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • آقاکثیری.زهره رابطه بین پذیرش فن‌آوری با عملکرد شغلی معلمان دوره ابتدایی شهر اصفهان با درنظر گرفتن نقش میانجی فلات شغلی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]

ب

  • باقریان. سیده پریسا مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و هوش هیجانی افراد وابسته به اینترنت و ناوابسته به اینترنت برحسب جنسیت [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • برجسته.حامد تأثیر یادگیری مشارکتی از طریق یک شبکه اجتماعی برای تقویت مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • بهاروند. بهاره تجارب زیسته معلمان از راهبردهای آموزش مجازی خود در دوران پاندمی کرونا [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]

ت

  • تاری.غفار ارائه مدل معادلات ساختاری مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • تاری.غفار ارائه مدل معادلات ساختاری مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]

ج

  • جاویدپور.مرتضی تاثیر اعتیاد به شبکه‌های مجازی بر بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه با نقش واسطه‌ای احساس تنهایی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • جعفرخانی.فاطمه تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر بازی وارسازی بر خودپنداره تحصیلی دانش¬آموزان [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • جعفری ندوشن.سمیه بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه سواد دیجیتالی و قصد رفتاری معلمان برای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • جعفری.سید محمدباقر واکاوی مفهوم كيفيت و برون¬دادهای آن در نظام آموزش الکترونيکي (مورد مطالعه: دانشگاه پیام¬نور اراک) [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]
  • جوادی پور.محمد واکاوی پدیدارشناسانه چگونگی تاثیر شهروند معنوی بر استفاده از فضای مجازی [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • جهانبخشی.حیدرعلی واکاوی مفهوم كيفيت و برون¬دادهای آن در نظام آموزش الکترونيکي (مورد مطالعه: دانشگاه پیام¬نور اراک) [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]

چ

  • چوب‌فروش زاده.آزاده تجارب زیسته معلمان از راهبردهای آموزش مجازی خود در دوران پاندمی کرونا [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]

ح

  • حسین زاده.امید علی ارائه مدل معادلات ساختاری مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • حسین زاده.امید علی ارائه مدل معادلات ساختاری مدرسه هوشمند در راستای ارتقای آموزش آنلاین [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • حسینی.شهلا بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه سواد دیجیتالی و قصد رفتاری معلمان برای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • حسینی‌اشلقی.سید‌محمود ارائه مدل استقرار رایانش ابری به ‌منظور توسعه آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]
  • حمیدی فر.فاطمه شناسایی مولفه‌های دانشگاه هوشمند:براساس تکنیک تحلیل مضمون [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • حیدری.زهرا طراحی الگوی دانشگاه هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]

خ

  • خاکدال قوجه بگلو.سعید بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس دانش استفاده از هوش مصنوعی در جامعه‌ی ایرانی [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • خان محمدی اطاقسرا.ارسلان نقش واسطه ای اشتیاق تحصیلی در رابطه بین فراشناخت و اضطراب کامپیوتر دانشجویان [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • خباره.کبری شناسایی ابعاد و مولفه های دانشگاه دیجیتال: رویکردی کیفی و اعتباریابی با روش دلفی [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]

د

  • داوری.رحیم مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و هوش هیجانی افراد وابسته به اینترنت و ناوابسته به اینترنت برحسب جنسیت [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • دشتی.ادریس بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه سواد دیجیتالی و قصد رفتاری معلمان برای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • دوستی پور.رضا کاربست آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی در برنامه سلامتی مدارس و تاثیر آن بر ارتقا سواد سلامت دانش آموزان ابتدایی [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]
  • دهقان زاده.حجت به کارگیری بازی وارسازی در محیط های یادگیری دیجیتال: محتوای آموزشی، متغیرهای وابسته، سطوح آموزشی [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]

ر

  • رجبی. زینب واکاوی پدیدارشناسانه چگونگی تاثیر شهروند معنوی بر استفاده از فضای مجازی [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • رسولی.عصمت اثربخشی خود راهبری به شیوه آنلاین بر بهبود کارآفرینی اجتماعی دانش¬آموزان [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • رضازاده بهادران.حمیدرضا واکاوی پدیدارشناسانه چگونگی تاثیر شهروند معنوی بر استفاده از فضای مجازی [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • رضایی راد.مجتبی تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر بازی وارسازی بر خودپنداره تحصیلی دانش¬آموزان [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • رفاکار.الهه اثربخشی خود راهبری به شیوه آنلاین بر بهبود کارآفرینی اجتماعی دانش¬آموزان [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • رنجکش رودسری.محبوبه واکاوی مفهوم كيفيت و برون¬دادهای آن در نظام آموزش الکترونيکي (مورد مطالعه: دانشگاه پیام¬نور اراک) [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]

ز

  • زختاره.حسن مرور سیستماتیک پژوهش های پرورش تفکر زیبا‌شناختی و خلاق از طریق بازی¬های دیجیتال [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • زنگنه.حسین مرور سیستماتیک پژوهش های پرورش تفکر زیبا‌شناختی و خلاق از طریق بازی¬های دیجیتال [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]

س

  • سجادیان.ایلناز رابطه سواد دیجیتالی و ادراک موفقیت شغلی در معلمان پیش‌دبستانی: نقش میانجی‌گری اشتیاق شغلی [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • سلیمی.لادن بررسی عناصر برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی ایران (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان) [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • سمیعی زفرقندی.مرتضی واکاوی پدیدارشناسانه چگونگی تاثیر شهروند معنوی بر استفاده از فضای مجازی [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]

ش

  • شریعتی.الهام بررسی عناصر برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی ایران (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان) [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • شیرزاد.بهارک شناسایی مولفه‌های دانشگاه هوشمند:براساس تکنیک تحلیل مضمون [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]

ص

  • صدوقی.میترا کاربست آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی در برنامه سلامتی مدارس و تاثیر آن بر ارتقا سواد سلامت دانش آموزان ابتدایی [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]
  • صیامیان.حسن ارائه مدل استقرار رایانش ابری به ‌منظور توسعه آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]

ض

  • ضامنی.فرشیده ارائه مدل استقرار رایانش ابری به ‌منظور توسعه آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]

ط

  • طالب.زهرا طراحی الگوی دانشگاه هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • طاهری وشاره.الهام رابطه بین پذیرش فن‌آوری با عملکرد شغلی معلمان دوره ابتدایی شهر اصفهان با درنظر گرفتن نقش میانجی فلات شغلی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • طوسی.داود تاثیر اعتیاد به شبکه‌های مجازی بر بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه با نقش واسطه‌ای احساس تنهایی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]

ع

  • عباسیان راد.خلود شناسایی مولفه‌های دانشگاه هوشمند:براساس تکنیک تحلیل مضمون [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • عبدالهی.مجید رابطه بین پذیرش فن‌آوری با عملکرد شغلی معلمان دوره ابتدایی شهر اصفهان با درنظر گرفتن نقش میانجی فلات شغلی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • عزیزآبادی.میثم سنتزپژوهی مؤلفه ‫ها، ابعاد و چالش‫ های واقعيت مجازی و واقعيت افزوده ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ در آموزش علوم زيستی [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]
  • عمویی رازانی.امیرحسین مرور سیستماتیک پژوهش های پرورش تفکر زیبا‌شناختی و خلاق از طریق بازی¬های دیجیتال [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • عمویی.کبری تأثیر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) بر بهبود عملکرد مدیران آموزشی از دیدگاه معلمان متوسطه اول [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]

غ

  • غلامحسین زاده.مهسا ارائه مدل استقرار رایانش ابری به ‌منظور توسعه آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]

ف

  • فرهادی.هادی رابطه سواد دیجیتالی و ادراک موفقیت شغلی در معلمان پیش‌دبستانی: نقش میانجی‌گری اشتیاق شغلی [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]

ق

  • قشقایی زاده.نصراله ارائه الگوي شایستگی‌های دیجیتال معلمان جغرافیا بر اساس استانداردهای انجمن بین المللی فناوری (ISTE) [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]
  • قنبری.سیروس نقش میانجی تصمیم‌گیری هوشمند در رابطه بین انعطاف‌پذیری فناوری و تیم پذیری [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • قهرمانلو.مریم بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس دانش استفاده از هوش مصنوعی در جامعه‌ی ایرانی [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]

ک

  • کاشانی وحید.لیلا کاربرد فن‌آوری واقعیت‌افزوده در فرآیند یاددهی - یادگیری با تأکید بر آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص: مطالعۀ مروری سیستماتیک [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]
  • کاظم الجذیلی.حسن محمد ارائه الگوي شایستگی‌های دیجیتال معلمان جغرافیا بر اساس استانداردهای انجمن بین المللی فناوری (ISTE) [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]
  • کاظمی.سیلم تاثیر اعتیاد به شبکه‌های مجازی بر بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه با نقش واسطه‌ای احساس تنهایی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • کریمیان پور.غفار بررسی نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه سواد دیجیتالی و قصد رفتاری معلمان برای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • کیانی. محبوبه کاربرد فن‌آوری واقعیت‌افزوده در فرآیند یاددهی - یادگیری با تأکید بر آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص: مطالعۀ مروری سیستماتیک [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]

گ

  • گلزاری.زینب طراحی الگوی دانشگاه هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی [ دوره15, شماره 1 - پاییز سال 1403]

م

  • مالکی.پریسا سنتزپژوهی مؤلفه ‫ها، ابعاد و چالش‫ های واقعيت مجازی و واقعيت افزوده ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ در آموزش علوم زيستی [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]
  • محمدی نائینی.مژگان سنتزپژوهی مؤلفه ‫ها، ابعاد و چالش‫ های واقعيت مجازی و واقعيت افزوده ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ در آموزش علوم زيستی [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]
  • محمدی.مهدی نقش استفاده از بازهای رایانه¬ای بر رشد اخلاقی کودکان و نوجوانان [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • معادنه.دلال جاسم عبدالرضا رابطه سواد دیجیتالی و ادراک موفقیت شغلی در معلمان پیش‌دبستانی: نقش میانجی‌گری اشتیاق شغلی [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]
  • مغیثی. دریا تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر بازی وارسازی بر خودپنداره تحصیلی دانش¬آموزان [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • ملاحسینی.علی تأثیر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) بر بهبود عملکرد مدیران آموزشی از دیدگاه معلمان متوسطه اول [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]
  • موسوی.رویا اثربخشی خود راهبری به شیوه آنلاین بر بهبود کارآفرینی اجتماعی دانش¬آموزان [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • موسوی.فرانک اسکولار چت یک پلتفرم هوش مصنوعی برای حمایت از پژوهشگران و نویسندگان در دنیای علمی [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • میرهاشمی.مالک مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و هوش هیجانی افراد وابسته به اینترنت و ناوابسته به اینترنت برحسب جنسیت [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]

ن

  • نامی.آرزو تجارب زیسته معلمان از راهبردهای آموزش مجازی خود در دوران پاندمی کرونا [ دوره15, شماره 3 - بهار سال 1404]
  • نایف الشافعی.ایهاب رزاق ارائه الگوي شایستگی‌های دیجیتال معلمان جغرافیا بر اساس استانداردهای انجمن بین المللی فناوری (ISTE) [ دوره15, شماره 4 - تابستان سال 1404]

ی

  • یکانی.مهتاب نقش واسطه ای اشتیاق تحصیلی در رابطه بین فراشناخت و اضطراب کامپیوتر دانشجویان [ دوره15, شماره 2 - زمستان سال 1403]