ا

  • ابراهیم پور.قدسیه پیش‌بینی روابط بین سبک های یادگیری، سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • اسلام پناه.مریم پادکست و تأثیر آن بر آگاهی‌های زیست‌محیطی دانش‌آموزان دوره راهنمایی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • الله کرمی.ازاد پیش‌بینی اضطراب رایانه معلمان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و مؤلفه‌های هوش‌هیجانی آنان [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • الله کرمی.ازاد مقایسه اثر آموزش تلفیقی با آموزش سنتی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • الهی.طاهره رابطه هیجان‌خواهی و کاربری از امکانات جانبی تلفن همراه در دانشجویان دانشگاه زنجان [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • امان زاده.آمنه تأثیر آموزش مبتنی بر مبانی فن‎آوری‌های نوین آموزشی بر مهارت‌های زندگی دانشجویان دانشگاه‎های استان مازندران [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • امیدی.نوریه پادکست و تأثیر آن بر آگاهی‌های زیست‌محیطی دانش‌آموزان دوره راهنمایی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • امین خندقی.مقصود ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]

آ

  • آقاپور.شهلا رابطه بین ارزیابی دانشجویان از مهارت‌های فن‌آوری اطلاعات و ابعاد قابلیت اشتغال آنها [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]

ب

  • بابامرادی.افشین پیش‌بینی اضطراب رایانه معلمان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و مؤلفه‌های هوش‌هیجانی آنان [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • باقری مجد.روح اله بررسی و طراحی الگوی آمادگی پداگوژیکی در نظام آموزش عالی مجازی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • بختیاری.لیلا مقایسه میزان سواد اطلاعاتی و مهارت‎های اجتماعی دانش‎آموزان تحت آموزش از راه دور و آموزش سنتی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • بختیاری.منصوره مقایسه میزان سواد اطلاعاتی و مهارت‎های اجتماعی دانش‎آموزان تحت آموزش از راه دور و آموزش سنتی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • بخشی پور.باب الله پیش‌بینی روابط بین سبک های یادگیری، سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • بدیعی.الهه تأثیر محتوای الکترونیک ساخته شده بر اساس هوش‌های درون‏ فردی و بین‌فردی گاردنر، بر یادگیری دانش آموزان [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • بنی طالبی.افسانه پیش‌بینی نگرش به کامپیوتر بر اساس سرسختی روان‌شناختی، خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]

پ

  • پاکدامن.مجید تأثیر نرم‌افزار آموزشی «میشا و کوشا» بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • پژوهش.سحر پیش‌بینی نگرش به کامپیوتر بر اساس سرسختی روان‌شناختی، خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]

ج

  • جمشیدی‌اوانکی.مینا ارتباط بین‌ به‌کارگیری فن‌‌آوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان دانشگاه [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]

ح

  • حریری.نجلا بررسی میزان استفاده نابینایان ایران از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهت تأمین نیازهای اطلاعاتی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • حسن زاده.رمضان پیش‌بینی روابط بین سبک های یادگیری، سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • حسن‌زاده.محمد بررسی میزان استفاده نابینایان ایران از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهت تأمین نیازهای اطلاعاتی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • حسین زاده.بابک مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیر‌تعاملی بر نوع سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان دوره راهنمایی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین تأثیر نرم‌افزار آموزشی «میشا و کوشا» بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • حق شناس کاشانی.فریده ارتباط بین‌ به‌کارگیری فن‌‌آوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان دانشگاه [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • حیدری.مریم بررسی وضعیت مدارس هوشمند بر اساس استانداردها و مقایسه عملکرد تحصیلی و تفکر انتقادی دانش آموزان آن با مدارس عادی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]

خ

  • خوارزمی.اکرم بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نیازهای اساسی روان‌شناختی در محیط یادگیری الکترونیکی [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]

د

  • دادمهر.مجید تأثیر نرم‌افزار آموزشی «میشا و کوشا» بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • درانی.کمال بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران از تلفن همراه جهت مقاصد آموزشی و عمومی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]

ر

  • رحیمی.مهرک رواسازی و اعتباریابی نسخه فارسی پرسش‌نامه اضطراب رایانه دانش‌آموزان [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • رضوی.عبدالحمید آموزش از راه دور: رضایت‌مندی، فرهنگ استفاده از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و خود‌آموزی دانش‌آموزان [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • رمضانی.کاظم ارتباط بین‌ به‌کارگیری فن‌‌آوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان دانشگاه [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • روخنده.ناصح بررسی نقش آموزش ضمن خدمت ICDL بر عملکرد کارکنان و معلمان آموزش و پرورش شهر مریوان [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]

ز

  • زارعی زوارکی.اسماعیل تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی پایه پنجم ابتدایی شهر تهران [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • زارعی زوارکی.اسماعیل مقایسه اثر آموزش تلفیقی با آموزش سنتی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • زکی.محمدعلی اینترنت و دین‌داری جوانان (مورد: دختران و پسران 19 تا 30 ساله شهر اصفهان) [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • زندی.طالب رابطه بین سبک‌های یادگیری (فعال ـ تأملی، گام به گام ـ کلی) با اضطراب رایانه دانشجویان [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]

س

  • سادین.علی اکبر مقایسه میزان سواد اطلاعاتی و مهارت‎های اجتماعی دانش‎آموزان تحت آموزش از راه دور و آموزش سنتی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • سعدی مطلق.زهرا رابطه هیجان‌خواهی و کاربری از امکانات جانبی تلفن همراه در دانشجویان دانشگاه زنجان [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • سلطان پناه.هیرش بررسی نقش آموزش ضمن خدمت ICDL بر عملکرد کارکنان و معلمان آموزش و پرورش شهر مریوان [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • سلیمی فرد.خداکرم شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر آمادگی شهروند الکترونیکی در ایران با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • سید عباس زاده.میر محمد بررسی و طراحی الگوی آمادگی پداگوژیکی در نظام آموزش عالی مجازی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]

ش

  • شاهی.سکینه بررسی و طراحی الگوی آمادگی پداگوژیکی در نظام آموزش عالی مجازی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • شبیری.سید محمد رابطه میزان استفاده از رسانه‌های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) با ارتقای سطح سواد زیست‎محیطی معلمان [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • شرف زاده.سهیلا تأثیر به‌کارگیری نرم‌افزار آموزشی بر یادگیری فعال دانش‌آموزان در درس ریاضی (با رویکرد ساختن‌گرایی) [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • شریفی درامدی.پرویز تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی پایه پنجم ابتدایی شهر تهران [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]

ص

  • صیامیان.حسن صیامیان بررسی میزان استفاده نابینایان ایران از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهت تأمین نیازهای اطلاعاتی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]

ض

  • ضامنی.فرشیده تأثیر به‌کارگیری نرم‌افزار آموزشی بر یادگیری فعال دانش‌آموزان در درس ریاضی (با رویکرد ساختن‌گرایی) [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]

ظ

  • ظفری.سارم بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران از تلفن همراه جهت مقاصد آموزشی و عمومی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]

ع

  • عدلی.فریبا بررسی وضعیت مدارس هوشمند بر اساس استانداردها و مقایسه عملکرد تحصیلی و تفکر انتقادی دانش آموزان آن با مدارس عادی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • عزیزی.مریم پادکست و تأثیر آن بر آگاهی‌های زیست‌محیطی دانش‌آموزان دوره راهنمایی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • علم بیگی.امیر رابطه بین ارزیابی دانشجویان از مهارت‌های فن‌آوری اطلاعات و ابعاد قابلیت اشتغال آنها [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • علم بیگی.امیر بررسی نقش تعدیل کننده ارتباط شغلی در توسعه مدل پذیرش فن‌آوری اطلاعات در بین مروجان کشاورزی استان آذربایجان غربی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • علی آبادی.خدیجه آزمون ساختار عاملی پرسش‌نامه یوزلرن و بررسی آن در دانشگاه‌های مجری آموزش الکترونیک شهر تهران [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]

ف

  • فرج اللهی.مهران رابطه میزان استفاده از رسانه‌های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) با ارتقای سطح سواد زیست‎محیطی معلمان [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • فرج اللهی.مهران تأثیر محتوای الکترونیک ساخته شده بر اساس هوش‌های درون‏ فردی و بین‌فردی گاردنر، بر یادگیری دانش آموزان [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • فلاح.وحید مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیر‌تعاملی بر نوع سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان دوره راهنمایی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]

ق

  • قدم پور.عزت اله مقایسه میزان سواد اطلاعاتی و مهارت‎های اجتماعی دانش‎آموزان تحت آموزش از راه دور و آموزش سنتی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]

ک

  • کارشکی.حسین بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نیازهای اساسی روان‌شناختی در محیط یادگیری الکترونیکی [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • کاظمی قره چه.مهوش ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • کاظمی.سمیه رتبه‎بندی مؤلفه های طراحی ابزارهای آموزشی مبتنی بر شبکه اجتماعی در مدارس بر اساس فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • کامکار.پیمان آزمون ساختار عاملی پرسش‌نامه یوزلرن و بررسی آن در دانشگاه‌های مجری آموزش الکترونیک شهر تهران [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • کرمدوست.نوروزعلی بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران از تلفن همراه جهت مقاصد آموزشی و عمومی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • کوهی اقدم.داود رابطه میزان استفاده از رسانه‌های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) با ارتقای سطح سواد زیست‎محیطی معلمان [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]

ل

  • لطیفی.سعید پیش‌بینی اضطراب رایانه معلمان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و مؤلفه‌های هوش‌هیجانی آنان [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]

م

  • محمودی.عمر بررسی نقش آموزش ضمن خدمت ICDL بر عملکرد کارکنان و معلمان آموزش و پرورش شهر مریوان [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • مختاری.کبری شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر آمادگی شهروند الکترونیکی در ایران با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • مرادی.اعظم پیش‌بینی نگرش به کامپیوتر بر اساس سرسختی روان‌شناختی، خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • مرادی.رحیم تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی پایه پنجم ابتدایی شهر تهران [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • مشکی.مهدی بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نیازهای اساسی روان‌شناختی در محیط یادگیری الکترونیکی [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • منطقی.مرتضی بررسی روند تحولی چگونگی کاربری از تلفن همراه در دانش‎آموزان دبستانی [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]
  • مهدی زاده.حسین پادکست و تأثیر آن بر آگاهی‌های زیست‌محیطی دانش‌آموزان دوره راهنمایی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]
  • مهرعلیزاده.یداله بررسی و طراحی الگوی آمادگی پداگوژیکی در نظام آموزش عالی مجازی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • میبودی.حسین رابطه میزان استفاده از رسانه‌های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) با ارتقای سطح سواد زیست‎محیطی معلمان [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]

ن

  • نظرزاده زارع.محسن بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران از تلفن همراه جهت مقاصد آموزشی و عمومی [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • نعمان‌اف.منصور تأثیر آموزش مبتنی بر مبانی فن‎آوری‌های نوین آموزشی بر مهارت‌های زندگی دانشجویان دانشگاه‎های استان مازندران [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • نوروزی.داریوش تأثیر به‌کارگیری نرم‌افزار آموزشی بر یادگیری فعال دانش‌آموزان در درس ریاضی (با رویکرد ساختن‌گرایی) [ دوره4, شماره 15 - بهار سال 1393]
  • نوشین فرد.فاطمه بررسی میزان استفاده نابینایان ایران از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهت تأمین نیازهای اطلاعاتی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • نیلی.محمدرضا آزمون ساختار عاملی پرسش‌نامه یوزلرن و بررسی آن در دانشگاه‌های مجری آموزش الکترونیک شهر تهران [ دوره4, شماره 13 - پاییز سال 1392]

و

  • وزیری.مژده بررسی وضعیت مدارس هوشمند بر اساس استانداردها و مقایسه عملکرد تحصیلی و تفکر انتقادی دانش آموزان آن با مدارس عادی [ دوره4, شماره 14 - زمستان سال 1392]

ی

  • یدالهی.سمانه رواسازی و اعتباریابی نسخه فارسی پرسش‌نامه اضطراب رایانه دانش‌آموزان [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]
  • یعقوبی.فاطمه مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیر‌تعاملی بر نوع سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان دوره راهنمایی [ دوره4, شماره 16 - تابستان سال 1393]