ابراهیم پور.قدسیه
پیشبینی روابط بین سبک های یادگیری، سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
اسلام پناه.مریم
پادکست و تأثیر آن بر آگاهیهای زیستمحیطی دانشآموزان دوره راهنمایی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
الله کرمی.ازاد
پیشبینی اضطراب رایانه معلمان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و مؤلفههای هوشهیجانی آنان
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
الله کرمی.ازاد
مقایسه اثر آموزش تلفیقی با آموزش سنتی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
الهی.طاهره
رابطه هیجانخواهی و کاربری از امکانات جانبی تلفن همراه در دانشجویان دانشگاه زنجان
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
امان زاده.آمنه
تأثیر آموزش مبتنی بر مبانی فنآوریهای نوین آموزشی بر مهارتهای زندگی دانشجویان دانشگاههای استان مازندران
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
امیدی.نوریه
پادکست و تأثیر آن بر آگاهیهای زیستمحیطی دانشآموزان دوره راهنمایی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
امین خندقی.مقصود
ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
آ
آقاپور.شهلا
رابطه بین ارزیابی دانشجویان از مهارتهای فنآوری اطلاعات و ابعاد قابلیت اشتغال آنها
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
ب
بابامرادی.افشین
پیشبینی اضطراب رایانه معلمان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و مؤلفههای هوشهیجانی آنان
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
باقری مجد.روح اله
بررسی و طراحی الگوی آمادگی پداگوژیکی در نظام آموزش عالی مجازی
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
بختیاری.لیلا
مقایسه میزان سواد اطلاعاتی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان تحت آموزش از راه دور و آموزش سنتی
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
بختیاری.منصوره
مقایسه میزان سواد اطلاعاتی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان تحت آموزش از راه دور و آموزش سنتی
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
بخشی پور.باب الله
پیشبینی روابط بین سبک های یادگیری، سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
بدیعی.الهه
تأثیر محتوای الکترونیک ساخته شده بر اساس هوشهای درون فردی و بینفردی گاردنر، بر یادگیری دانش آموزان
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
بنی طالبی.افسانه
پیشبینی نگرش به کامپیوتر بر اساس سرسختی روانشناختی، خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
پ
پاکدامن.مجید
تأثیر نرمافزار آموزشی «میشا و کوشا» بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس علوم تجربی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
پژوهش.سحر
پیشبینی نگرش به کامپیوتر بر اساس سرسختی روانشناختی، خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
ج
جمشیدیاوانکی.مینا
ارتباط بین بهکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان دانشگاه
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
ح
حریری.نجلا
بررسی میزان استفاده نابینایان ایران از فنآوری اطلاعات و ارتباطات جهت تأمین نیازهای اطلاعاتی
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
حسن زاده.رمضان
پیشبینی روابط بین سبک های یادگیری، سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
حسنزاده.محمد
بررسی میزان استفاده نابینایان ایران از فنآوری اطلاعات و ارتباطات جهت تأمین نیازهای اطلاعاتی
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
حسین زاده.بابک
مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیرتعاملی بر نوع سبکهای یادگیری دانشآموزان دوره راهنمایی
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
حسین مومنی مهمونی.حسین
تأثیر نرمافزار آموزشی «میشا و کوشا» بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس علوم تجربی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
حق شناس کاشانی.فریده
ارتباط بین بهکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان دانشگاه
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
حیدری.مریم
بررسی وضعیت مدارس هوشمند بر اساس استانداردها و مقایسه عملکرد تحصیلی و تفکر انتقادی دانش آموزان آن با مدارس عادی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
خ
خوارزمی.اکرم
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نیازهای اساسی روانشناختی در محیط یادگیری الکترونیکی
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
د
دادمهر.مجید
تأثیر نرمافزار آموزشی «میشا و کوشا» بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس علوم تجربی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
درانی.کمال
بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران از تلفن همراه جهت مقاصد آموزشی و عمومی
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
ر
رحیمی.مهرک
رواسازی و اعتباریابی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب رایانه دانشآموزان
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
رضوی.عبدالحمید
آموزش از راه دور: رضایتمندی، فرهنگ استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات و خودآموزی دانشآموزان
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
رمضانی.کاظم
ارتباط بین بهکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان دانشگاه
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
روخنده.ناصح
بررسی نقش آموزش ضمن خدمت ICDL بر عملکرد کارکنان و معلمان آموزش و پرورش شهر مریوان
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
ز
زارعی زوارکی.اسماعیل
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوان ذهنی پایه پنجم ابتدایی شهر تهران
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
زارعی زوارکی.اسماعیل
مقایسه اثر آموزش تلفیقی با آموزش سنتی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
زکی.محمدعلی
اینترنت و دینداری جوانان (مورد: دختران و پسران 19 تا 30 ساله شهر اصفهان)
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
زندی.طالب
رابطه بین سبکهای یادگیری (فعال ـ تأملی، گام به گام ـ کلی) با اضطراب رایانه دانشجویان
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
س
سادین.علی اکبر
مقایسه میزان سواد اطلاعاتی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان تحت آموزش از راه دور و آموزش سنتی
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
سعدی مطلق.زهرا
رابطه هیجانخواهی و کاربری از امکانات جانبی تلفن همراه در دانشجویان دانشگاه زنجان
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
سلطان پناه.هیرش
بررسی نقش آموزش ضمن خدمت ICDL بر عملکرد کارکنان و معلمان آموزش و پرورش شهر مریوان
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
سلیمی فرد.خداکرم
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر آمادگی شهروند الکترونیکی در ایران با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
سید عباس زاده.میر محمد
بررسی و طراحی الگوی آمادگی پداگوژیکی در نظام آموزش عالی مجازی
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
ش
شاهی.سکینه
بررسی و طراحی الگوی آمادگی پداگوژیکی در نظام آموزش عالی مجازی
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
شبیری.سید محمد
رابطه میزان استفاده از رسانههای جمعی (با تأکید بر تلویزیون) با ارتقای سطح سواد زیستمحیطی معلمان
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
شرف زاده.سهیلا
تأثیر بهکارگیری نرمافزار آموزشی بر یادگیری فعال دانشآموزان در درس ریاضی (با رویکرد ساختنگرایی)
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
شریفی درامدی.پرویز
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوان ذهنی پایه پنجم ابتدایی شهر تهران
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
ص
صیامیان.حسن صیامیان
بررسی میزان استفاده نابینایان ایران از فنآوری اطلاعات و ارتباطات جهت تأمین نیازهای اطلاعاتی
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
ض
ضامنی.فرشیده
تأثیر بهکارگیری نرمافزار آموزشی بر یادگیری فعال دانشآموزان در درس ریاضی (با رویکرد ساختنگرایی)
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
ظ
ظفری.سارم
بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران از تلفن همراه جهت مقاصد آموزشی و عمومی
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
ع
عدلی.فریبا
بررسی وضعیت مدارس هوشمند بر اساس استانداردها و مقایسه عملکرد تحصیلی و تفکر انتقادی دانش آموزان آن با مدارس عادی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
عزیزی.مریم
پادکست و تأثیر آن بر آگاهیهای زیستمحیطی دانشآموزان دوره راهنمایی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
علم بیگی.امیر
رابطه بین ارزیابی دانشجویان از مهارتهای فنآوری اطلاعات و ابعاد قابلیت اشتغال آنها
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
علم بیگی.امیر
بررسی نقش تعدیل کننده ارتباط شغلی در توسعه مدل پذیرش فنآوری اطلاعات در بین مروجان کشاورزی استان آذربایجان غربی
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
علی آبادی.خدیجه
آزمون ساختار عاملی پرسشنامه یوزلرن و بررسی آن در دانشگاههای مجری آموزش الکترونیک شهر تهران
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
ف
فرج اللهی.مهران
رابطه میزان استفاده از رسانههای جمعی (با تأکید بر تلویزیون) با ارتقای سطح سواد زیستمحیطی معلمان
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
فرج اللهی.مهران
تأثیر محتوای الکترونیک ساخته شده بر اساس هوشهای درون فردی و بینفردی گاردنر، بر یادگیری دانش آموزان
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
فلاح.وحید
مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیرتعاملی بر نوع سبکهای یادگیری دانشآموزان دوره راهنمایی
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
ق
قدم پور.عزت اله
مقایسه میزان سواد اطلاعاتی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان تحت آموزش از راه دور و آموزش سنتی
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
ک
کارشکی.حسین
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نیازهای اساسی روانشناختی در محیط یادگیری الکترونیکی
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
کاظمی قره چه.مهوش
ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
کاظمی.سمیه
رتبهبندی مؤلفه های طراحی ابزارهای آموزشی مبتنی بر شبکه اجتماعی در مدارس بر اساس فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
کامکار.پیمان
آزمون ساختار عاملی پرسشنامه یوزلرن و بررسی آن در دانشگاههای مجری آموزش الکترونیک شهر تهران
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
کرمدوست.نوروزعلی
بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران از تلفن همراه جهت مقاصد آموزشی و عمومی
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
کوهی اقدم.داود
رابطه میزان استفاده از رسانههای جمعی (با تأکید بر تلویزیون) با ارتقای سطح سواد زیستمحیطی معلمان
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
ل
لطیفی.سعید
پیشبینی اضطراب رایانه معلمان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و مؤلفههای هوشهیجانی آنان
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
م
محمودی.عمر
بررسی نقش آموزش ضمن خدمت ICDL بر عملکرد کارکنان و معلمان آموزش و پرورش شهر مریوان
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
مختاری.کبری
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر آمادگی شهروند الکترونیکی در ایران با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
مرادی.اعظم
پیشبینی نگرش به کامپیوتر بر اساس سرسختی روانشناختی، خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
مرادی.رحیم
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوان ذهنی پایه پنجم ابتدایی شهر تهران
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
مشکی.مهدی
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نیازهای اساسی روانشناختی در محیط یادگیری الکترونیکی
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
منطقی.مرتضی
بررسی روند تحولی چگونگی کاربری از تلفن همراه در دانشآموزان دبستانی
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
مهدی زاده.حسین
پادکست و تأثیر آن بر آگاهیهای زیستمحیطی دانشآموزان دوره راهنمایی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
مهرعلیزاده.یداله
بررسی و طراحی الگوی آمادگی پداگوژیکی در نظام آموزش عالی مجازی
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
میبودی.حسین
رابطه میزان استفاده از رسانههای جمعی (با تأکید بر تلویزیون) با ارتقای سطح سواد زیستمحیطی معلمان
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
ن
نظرزاده زارع.محسن
بررسی میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران از تلفن همراه جهت مقاصد آموزشی و عمومی
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
نعماناف.منصور
تأثیر آموزش مبتنی بر مبانی فنآوریهای نوین آموزشی بر مهارتهای زندگی دانشجویان دانشگاههای استان مازندران
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
نوروزی.داریوش
تأثیر بهکارگیری نرمافزار آموزشی بر یادگیری فعال دانشآموزان در درس ریاضی (با رویکرد ساختنگرایی)
[
دوره4,
شماره
15
- بهارسال
1393]
نوشین فرد.فاطمه
بررسی میزان استفاده نابینایان ایران از فنآوری اطلاعات و ارتباطات جهت تأمین نیازهای اطلاعاتی
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
نیلی.محمدرضا
آزمون ساختار عاملی پرسشنامه یوزلرن و بررسی آن در دانشگاههای مجری آموزش الکترونیک شهر تهران
[
دوره4,
شماره
13
- پاییزسال
1392]
و
وزیری.مژده
بررسی وضعیت مدارس هوشمند بر اساس استانداردها و مقایسه عملکرد تحصیلی و تفکر انتقادی دانش آموزان آن با مدارس عادی
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1392]
ی
یدالهی.سمانه
رواسازی و اعتباریابی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب رایانه دانشآموزان
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]
یعقوبی.فاطمه
مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیرتعاملی بر نوع سبکهای یادگیری دانشآموزان دوره راهنمایی
[
دوره4,
شماره
16
- تابستانسال
1393]