محمودی بردزردی.سعید
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان
[
دوره7,
شماره
3
- زمستانسال
1396]
محمودی.فیروز
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان
[
دوره7,
شماره
3
- زمستانسال
1396]
مروتی شریف آباد.علی
طراحی مدل یکپارچه توسعه سطح نوآوری و تجاری سازی شرکت های دانش بنیان ایران
[
دوره7,
شماره
4
- بهارسال
1397]
مستقیمی.زینب
بررسی تأثیر مدیریت استعداد بر خلاقیت سازمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: دبیران مقطع متوسطه شهرستان تربت حیدریه)
[
دوره7,
شماره
3
- زمستانسال
1396]
مقدمی.معصومه
رابطه بین سبک های یادگیری با خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد گروه علوم تربیتی، روان شناسی و علوم اجتماعی واحد رودهن
[
دوره7,
شماره
2
- پاییزسال
1396]
مکرمی.مهران
طراحی مدل پرورش تفکر استراتژیک و خلاق در مدیران شرکت ملی نفت ایران بر اساس رویکرد آمیخته
[
دوره7,
شماره
4
- بهارسال
1397]
ملکی.حسن
طراحی الگوی برنامه درسی پژوهش محوری در مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی برای پرورش تفکر و خلاقیت در دانش آموزان
[
دوره7,
شماره
3
- زمستانسال
1396]
مولوی.حسین
تأثیر نوروفیدبک آلفا/تتا بر خلاقیت هیجانی و شناختی کودکان
[
دوره7,
شماره
3
- زمستانسال
1396]
مهرافزون.داریوش
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی به روش قصه گویی بر مؤلفه های خلاقیت
[
دوره7,
شماره
2
- پاییزسال
1396]
مهرآمیز.سارا
تبیین رفتارهای نوآورانه معلمان براساس باورهای غیرمنطقی و تفکر سیستمی آنان
[
دوره7,
شماره
3
- زمستانسال
1396]
میرشاه جعفری.سید ابراهیم
چگونگی آموزش خلاقیت محور ریاضی در مراکز پیش دبستانی اصفهان
[
دوره7,
شماره
2
- پاییزسال
1396]
میرغفوری.سید حبیب
طراحی مدل یکپارچه توسعه سطح نوآوری و تجاری سازی شرکت های دانش بنیان ایران
[
دوره7,
شماره
4
- بهارسال
1397]
میکائلی منیع.فرزانه
ارائه مدل علی برای خلاقیت دانشجویان بر اساس متغیر های فردی(خودکارآمدی عمومی، خودکارآمدی خلاق، خردمندی و انگیزش درونی) و اجتماعی(جو دانشگاه)
[
دوره7,
شماره
1
- تابستانسال
1396]